{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

Telenor {{forumTopicSubject}}

jeg sidder og vil gerne have noget nyt internet da jeg kun har 5mbit.. og er begrænset på 20gb om måneden..

Så jeg har kigget på Telenor der har 20mbit, til samme pris som det internet jeg har nu.

men.

Nogen der kender til Telenor, altså med deres service og sådan noget ?

om det er noget der ikke fucker op i det hele tiden og sådan noget ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telenor
  • #1   11. okt 2010 deres mobil abb. fucker op hele tiden og så igen. vi har lige opsagt alt hvad vi havde ved dem, de kunne ikke finde ud af det med regningerne osv.

• #2   11. okt 2010 De er lige til at lukke op og skide i, har dem igennem firmaet både på mobil og internet, det er da det arveste lort...
    Det halve af gangene virker det ikke, pg andre gange er der bare aldrig signal, hold dig langt væk fra det...

Har i øvrigt og så lige afleveret min tlf til rep i fredags i en telenor butik og mage til ringe service skal man satme lede længe efter, sure gamle heks...

• #3   11. okt 2010 Det er rigtigt at det mobile BB er ret fucked i øjeblikket, specielt i visse områder af DK.

Mht. til de faste BB forbindelser, altså det du vil have er der ingen problemer.. der er faktisk lige blevet smidt rigtigt mange penge i en ny service, der kombineret med de nye routere gør det nemmere for dig at komme på nettet.

Hvis du skal kigge efter alternativer er der Fullrate, men der kan du ikke få de samme fordele ved f.eks. et mobilt BB ved siden af.

Hilsen en Telenor medarbejder smiley

• #4   11. okt 2010 telenor er det væreste lort har opsagt min abonnement her for 6 måneder siden og alligevel får jeg stadig nogle regninger hvor de siger jeg mangler og betale 200 eller 300 selvom jeg har betalt dem.

• #5   11. okt 2010 ILoveSpeed..
    Jeg tvivler på at de opkræver dig penge for noget som du ikke skylder dem smiley

• #6   11. okt 2010 der er også skyline de er billige og rigtig god service

• #7   11. okt 2010 Jeg er fuldt ud tilfreds med mit mobil hos dem og agter ikke at skifte!

• #8   11. okt 2010 skiftede fra 3 til telenor på min mobil og da jeg havde haft det i 4 måneder købte jeg ny mobil igennem tdc som så sagde mit abbonnement op..

min regning hang aldrig sammen.. generel dækning og service var hjernedød dårlig

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #9   11. okt 2010 Havde internet fra telenor i 6 mdr, efter de endelig fik det oprettet efter 1.5 mdr, de glemte så at sende de to første regninger ud, som jeg så skulle betale rykkergebyr (som jeg dog fik krediteret fordi jeg brokkede mig gevaldigt) ud over det, og nogle udsving i hastighed (havde 10mbit, men det meste af tiden kørte den som 2mbit (derfor de kalder det "op til" da hastigheden kun når max midt om natten på hverdage når ingen andre belaster kobberet)
    skiftede til profiber så snart mine 6 mdrs binding var ovre, og har nu 25/25 til samme pris, incl tv

Har også prøvet på at have skyline, men de kunne ikke levere fordi de skulle bruge en væg der vendte stik øst for at fange deres sendetårn, og der må så heller ikke være træer imellem, og hvis det regner eller blæser for meget, så ryger forbindelsen også tit.

• #10   11. okt 2010 har aldrig haft problemer med min forbindelse fra skyline uanset vejret

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #11   11. okt 2010 Skiftede til telenor for et stykke tid siden .... Glæder mig stadig til jeg kan komme væk derfra igen . Tæller dage og glæder mig . Bare det at flytte mit nummer fra Telia tog dem 4 måneder så er bundet de 4 måneder plus de normale 6 måneder. Halvdelen af tiden er der ikk forbindelse på deres net . Og som de andre siger deres regninger er et stort rod . Og jo de prøver tit lige at opkræve små ekstraregninger i håb om folk er dumme nok til at betale dem .

Aldrig nogensinde skal jeg ha Telenor igen .

• #12   11. okt 2010 Har været kunde hos dem snart i 1år ingen problemer med ip telefoni og internet. ☻

• #13   11. okt 2010 Opsagde mit bredbånd hos dem for et par uger siden.. Udelukkende af den årsag at de vil opkræve mig pbs gebyret på 5,xx- for at jeg kan få lov at betale min regning pr pbs...

Mailede endda deres kundeservice og spurgte efter et sted at betale kontant i stedet, men det gad de ikke engang svare på smiley

• #14   11. okt 2010 Min 20 forbindelse hos Telenor blir til ca 8 når man måler det på wireless - ca halvt år gammel router smiley

• #15   11. okt 2010 har selv telenor mobil samt mobil BB - har haft fast bredbånd hos dem, og også min mor har lige lukket sin bredbåndsforbindelse hos dem pga de lavede om på hendes abbtype.
    deres mbb kører af lort i øjeblikket og har gjort det de sidste par uger i kbh hvor jeg bor, men før det fuckede var det det mest stabile jeg endnu havde haft fra både yousee, 3 og telia - telenor var de eneste der kunne hænge på på en hel dag på landevejne (jeg kører transport) uden at falde af.

deres faste bb i hjemmet har alle dage lige fra cybercity været til at skide i, min mor har op til 20 mb som de skriver men kunne kun trække 8 mb, hun bor 500 m fra en central.... mit eget hjemme bb var der kun problemer med og fik skiftet router 7 gange på 2 år, det faldt ud hastigheden svingede helt ned til 1 mb og så op til 13 mb men hvis det skulle køre bare nogenlunde stabilt skulle cybercity / telenor tvangssætte det til 7 mb, blev til sidst så træt af det at jeg skiftede til yousee cabelmodem (trådløst) og har ingen problemer haft lige siden, det eneste lille problem er dog at jeg har fortalt om det til alle hvor jeg bor så de også er begyndt at skifte over til yousee så nogle gange kan hastigheden falde lidt hvis alle er på samtidig (vi er 250 lejemål i bebyggelsen) men så er det bare at logge sig ind på routeren og skifte til en kanal hvor der ikke er så mange på samtidig - og så kører det for dig. Jeg betaler for en 20 mb forbindelse og ligger fast på 21,5 mb med tråd og 18 mb trådløst.

Kommentér på:
Telenor

Annonce