{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

hjælp ang festival anlæg {{forumTopicSubject}}

hej bg
jeg har lavet en kasse med højtalere og sub med forstærker og bil radig og vil sætte en bilbatterioplader i mit spørgsmål lyder på hvor stort et batteri skal der sidde i for at det ban spille ordentligt og højt.
der kommer slf til at være konstant strøm på

mvh nichlas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp ang festival anlæg
  • #1   2. feb 2012 Hvis der kommer til at være konstant strøm er der jo ingen grund til hverken at montere batteri eller batterilader, men bare en omformer?

Læs på de forskellige ting hvor mange watt de hver især max bruger, og så plus det sammen. Så kan du hurtigt regne ud hvor langt tid det vil ku spille på et fuldopladt batteri

• #2   2. feb 2012 det ville jeg os gerne men havde bare læst at man ikke kunne bare med en omformer?

er det noget du har erfaring med ?

• #3   2. feb 2012 kan man bruge en strømforsyning fra en pc og kan der ikke ske noget ved det når den er lukket inde i en kasse og evt hvordan sætterman den til?

• #4   6. mar 2012 Kommer du til at have en stikkontakt eller en generator på den festival? Hvis du ikke har, så har du ikke konstant strøm.. Vil stærkt fraråde dig at bruge en normal bil forstærker, brug en amp9 basic.. Evt kan du læse lidt på www.Roskilde-open.dk
    ..

Kommentér på:
hjælp ang festival anlæg

Annonce