{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.297 visninger | Oprettet:

Striben KBH, diverse diskussion... {{forumTopicSubject}}

Ja, først og fremmest "undskyld" for at jeg opretter endnu en tråd ang. striben KBH, men vil gerne have samlet lidt meninger et sted istedet for i 50 forskellige tråde!!

Hvad er det der går galt for folk når politiet dukker op??? 50% går jo i panik og styrter væk derfra som om de var efterlyst eller det der er værre!! Tag det roligt... bliv stående lidt tid og få en lille snak, og så tril stille og roligt derfra! Der er sq da ikke noget at sige til, at PO. bliver "liderlige" og render rundt med stiv pibe, når folk kører som død og helvede væk derfra!
Jeg kan forstå at der er visse personer (nævner ingen navne), der smutter det øjeblik PO kommer, da de evt. har noget at miste, har kørt lidt race eller noget tredje som jeg ikke skal gøre mig klog på... men alle andre som kommer derind i standard biler, kun for at snakke/kigge har da intet at panikke over, medmindre jeres biler er defekte, men det ses jo ikke så længe de holder parkeret smiley

Når politiet så kommer, og evt. stopper en, så lad dog være med at stå og svine dem til!! eller fortælle hvor snotdumme de er fordi de kommer og ødelægger det for os... det er trods alt os der ikke er helt på den rigtige side af loven!

Jeg har skrevet dette mange gange før, og gør det lige igen... HVAD SKER DER FOR FOLK SOM KOMMER PÅ STRIBEN FOR AT DRIKKE???? I aftes var vi derude som nogle af de første 5biler, og hvad ser man når nr. 6 bil kommer... ja, passagererne vælter ud af bilen med cult-shaker og pils... HOLD det væk fra striben, så vi ikke bliver forbundet med nogen som helst former for spiritus-kørsel!!! Kunne folk lade være at drikke på striben, kunne det måske tænkes at politiet var knap så vilde når de kommer derud.

En anden ting jeg har sagt før, og som jeg meget gerne siger igen... AFFALD!! hvad sker der for folk når de bare render rundt og smider alt deres lort rundt omkring????? De sidste par weekender har nogle kammerater og jeg rendt og samlet alt JERES lort sammen når vi var færdige med at køre... Ja, i sidste weekend rendte vi og samlede det op, mens politiet holdte og kiggede på os!
Og når vi så tager affaldssække med derud og hænger op på oplyste steder, endda hvide affaldssække, HVORFOR er det så så svært at lette sin røv over og smide sit affald ned i den sæk??? Det er virkeligt en pæn måde at bede om nye tænder på, når man ser at folk smider deres affald lige foran affaldssækken!!! Når nogle af os tager initiativ til at få ryddet lidt op derude, så hjælp dog lidt til... Og ja, jeg ved også godt at det ikke er alle som kommer på striben, der læser med på BG, men så kan Jer der læser dette, sq lige tage at prikke til sidemanden derude, hvis vedkommende ikke kan finde ud af at bruge de dertil opsatte poser.

Og så lige til sidst et meget surt opstød!
ATT: Nicolaj C--> hvad er meningen med at oprette sådan et indlæg: http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=113433
når man så ikke gør noget ved det??? jeg troede at du og nogle andre ville tage ud og rydde op, men da vi kom kl 21.30 lignede det bare en krigszone. Så vi startede med at rydde op og derefter sætte nye skraldeposer op!
Blev indlægget kun oprettet for at høste noget street-credit her på BG eller?? Der bliver bl.a. svaret med at, citat OttZeN:
"I den tid jeg har været på BG (2år) har jeg aldrig set et indlæg hvor der arrangeres oprydning efter striben...
Det er fandme et godt intiativ.. "

Citat, Lars Vadim H: "Synes sgu også det er en god idé"

Citat, Michael C: "Jeg syntes fandme det er et godt initiativ at tage"

Citat, Kent - www.BMWworld.dk: "Total god stil Nicolaj :o)"

Citat, Rasmus A: "Det bedste indlæg på BG nogensinde!!! Helt seriøst!

Super fedt at skrive det, så dem der render rundt og har for svage arme til at kunne holde ved deres affald, kan se at andre bliver nødt til at gøre en ekstra indsats, fordi de er nogle svin!!!

Jeg kaster lige en kæmpe omgang respekt i din retning Nicolaj"

Citat, Michael F: "kanon indlæg men det er ikke første gang der snakkes om affald eftyer en aften med brandt gummie, øl og affald har bare ikke en skid og lave på striben. engang i taastrup lignet det et mindre Roskilde festival.

tag dit lort med dig. elleres kommer nicolaj og smider det i din have det ville virke"

Og du bukker og nejer allerede inden du er taget afsted... hvilket jeg formoder du aldrig kom, for der var sq ikke ryddet noget op da jeg kom derud i aftes!!

Tror vist at det var det for denne gang, men kommer sikkert på flere sure opstød i løbet af denne morgen, hvor de fucking lorte fugle udenfor holder mig vågen smiley

/Martin K

ps. undskyld hvis jeg bander lidt i mine tråde, men sådan er det bare

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Striben KBH, diverse diskussion...
  • #1   11. jun 2006 Nikolaj - det ku han jo ikke vide..

Martin - Nu har jeg aldrig været på striben, så har ikke set al det affald, men det er fandme mærkeligt at folk ikke lige tænker sig lidt om... De vil vel også gerne derud i næste uge..

• #2   11. jun 2006 Fair tråd Martin.
    Nu hvor vi er ved folks meninger,har jeg lige en, som også er postet et par gange før.
    Men Når folk har afsluttet et race, så LAD vær me d at køre tilbage samme vej..... Striben må betagenes som ensrettet.

Bare lige et synspunkt mere.

• #3   11. jun 2006 Folk tror det er fast and the fururios. Derfor de stikker af

• #4   11. jun 2006 Har heller aldrig forstået folk der løber panisk som det var med livet som insats. Folk opføre sig som i en dårlig ungdoms film fra 80´erne når de er til Race. Rolig nu....

• #6   11. jun 2006 klare regler ... hvis man står og drikker så er det UD!

Det får man aldrig folk til at respektere, så længe det er offenligt vil og kan folk altid gøre det.
    er jo ikke alle som kører, så de folk synes jo det er hyggeligt at få et par øl men man ser på biler/race

• #7   11. jun 2006 I går var noget lort, for der var jo masser af mennesker. Efter politiet var kommet, var der sort af mennesker på Shell og Texaco, og så holdte der nogle enkelte på selve striben. Folk kunne ikke finde ud af at samles.
    Men hvad øl og race angår hører det ikke sammen. Men hvis folk bare er passagere og ikke er pisse fulde, vil man jo som Krabbe! siger aldrig kunne forbyde for at drikke en kølig i offenligt rum. Og tror ærligt talt heller ikke at selvudnævnte autoriteter på Striben vil falde i god jord blandt de fleste....

• #8   11. jun 2006 Martin: Godt indlæg.. Bukker og skraver! smiley Kunne ikk have skrevet det bedre selv!!

Kim: Hvad fanden snakker du om med det var federe uden os fra Taastrup?? Kan ikke se hvorfor det skal være et problem vi mødes i Taastrup først os herinde fra kbh området også følges derned!!
    Hvis du vil kommentere dette over for mig kan du skrive på min profil.. Gider ikke sidde inde i det godevejr hele dagen for af holde øje med denne tråd!!

• #9   11. jun 2006 ¹ Kim ¹>
    Jeps, Statoil. Ved sgu ikke lige hvor jeg fik Texaco fra....

Kommentér på:
Striben KBH, diverse diskussion...

Annonce