560 visninger
|
Oprettet:
LOL.. Udfordringer. {{forumTopicSubject}}
Hey bare lidt sjovt jeg kom til at grine over..
Skal ikke rekalemre for noget, men sad og kigged på min udfordringer og de har stået stille i 3 dage og på sidste dagen vælter det ind med stemmer til de andre biler LOL... Tror vist nogen har været ude og skaffe sig lidt hjælp *GG*
Man har kun det sjov man selv laver og fred være med det, men sjovt er det da alligevel
jul 2005
Følger: 45 Følgere: 45 Biler: 19 Emner: 118 Svar: 929
Måske skulle bg ændre reglerne for udfordringer, således folk der er på vennelisten ikke kan stemme på vennens bil? Det kunne da udelukke det en gang imellem
apr 2004
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 16 Svar: 593
Snyd plat og svindel. :o)
apr 2006
Følger: 41 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 669 Svar: 5.153
Men med årene er jeg blevet ældre og ser det bare som lidt at lave på BG
Det er som sådan fint nok de gør det, men det er bare PUDSIGT, at sidste dag så komer alle stemmerne ha ha,, Men tager målningerne som de for for 3 dage siden som den REAL dyst hvor den stod stille..
Man taber jo ikke noget herinde ved at tabe det er jo lige som religion man stemmer med.. Nogle er bare til det ene mærke og støtter op omkring det mærke fordi man bare har lagt sin kærlighed i det mærke og fred være med det
syntes bare det var lidt sjovt.. altså SOM OM jeg ikke selv kunne regne ud at det ikke var helt normalt. *GG*
Men hey det er sommer og i dag har jeg lige fået min Nye kondensator og også lige købt 4 ny 17" fælge til min sigma kommer hjem. tror de ser godt ud på. 235/45/17" Har aldrig haft andet ind std. følger på den... Så bliver spændene...
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 18 Biler: 5 Emner: 130 Svar: 4.012
apr 2006
Jamen folk må stemme hvad de vil og jeg bliver ikke ked eller noget
Det jeg syntes er sjovt, er at efter 3 dage så kommer der en masse stemmer til ha ha, men nok kun mig der kan se det sjove i det
Min sigma er sjælden og er ikke baghjuls trukket og ligner ikke en sports vogn..
Det ligner ikke noget vildt og har ingen sports former. det er ren luxus og komfort og lækker motor lyd og den hitter ikke bla. unge mennesker.
Den er til folk som gerne nu vil slappe af når de køre og have god komfort og ja så er den et vild dyr når man slipper den løs, men det er ikke det den udstråler så forstår skam godt få tallig ville stemme på den, da de fleste er unge og ikke er klar til en flyder i den klasse,
Som sagt bil religion..
apr 2006
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 46 Biler: 1 Emner: 27 Svar: 300
apr 2006
LOL sådan har jeg det faktisk også ha ha..
Eller så svare jeg slet ikke og lader bare helt værd at stemme..
LOL.. Udfordringer.