{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Kristoffer  B
Kristoffer B
Følger: 1 Emner: 89 Svar: 316

AAAAAARRRRGGGHHHHH {{forumTopicSubject}}

Kæft hvor jeg bare hader biler lige nu... Sys ikke jeg laver andet end at skrue i det gamle pis.. Ny motor, kobling, alle el-dele på motor og i dag gik termostaten sig så en tur så alle planer røg i vasken og oven i det er varmelegmet dødt så der er konstant minus grader i kabinen... AARRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHH siger jeg bare...

Skal bare lige rase lidt ud. Håber det okay. Har jo smidt det i off topic

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AAAAAARRRRGGGHHHHH
  • #1   4. mar 2006 derfor man køber ny. smiley

• Kristoffer  B
    Kristoffer B Tilmeldt:
    okt 2003

#2   4. mar 2006 HAr ikk så mange penge og vil ikke ud og låne..

• #3   4. mar 2006 Hva er det for en bil?

• Kristoffer  B
    Kristoffer B Tilmeldt:
    okt 2003

#4   4. mar 2006 En Sierra 2,0i fra 87.. Har haft den i 2 år nu og den har bare kørt som smurt. Kun skiftet bremser på den og ja normal service men nu går alt bare i stykker.. Forstår det ikke.

• #5   4. mar 2006 sur røv

• Kristoffer  B
    Kristoffer B Tilmeldt:
    okt 2003

#7   4. mar 2006 MArtin P:

Det bare sjovt for ja det en lille familei svaghed at køre ford. Den gamle er udlært ved ford så hænger nok sammen med det. Og der er aldrig problemer ellers. Men nu er min da helt tosset. Kørte til tyskland efter en motor til den som nu er skiftet og ja det er bare noget pis det hele. Så ja som du siger. Den bliver lavet nu og så skudt af til højeste bud..

• Kristoffer  B
    Kristoffer B Tilmeldt:
    okt 2003

#9   4. mar 2006 Min er en OHC og normalt kører de bare men ja det nok et vink med en vognstang nu om at jeg skal sige øv og så få mig den Civic jeg så længe har drømt om.

• Kristoffer  B
    Kristoffer B Tilmeldt:
    okt 2003

#11   4. mar 2006 Nå okay. Jeg har hørt at de sjulle være rimelig nemme hvad angår rust.. Hva kører du??

• Kristoffer  B
    Kristoffer B Tilmeldt:
    okt 2003

#12   4. mar 2006 hmm måske jeg bare skulle åbne mine øjne og se dit billede

• Kristoffer  B
    Kristoffer B Tilmeldt:
    okt 2003

#14   4. mar 2006 Ja det dejligt når det går så nemt.. he he

• Kristoffer  B
    Kristoffer B Tilmeldt:
    okt 2003

#16   4. mar 2006 Nej det rigtig nok jo.. Det svært at vælge hvad man skal. Ville være skønt hvis man bare kunne hive så mange penge op at man kunne købe en helt ny. Kunne vel også nok få råd til at låne så mange penge men kan min samvittighed ikke.. Et hus fx er noget andet.

• Kristoffer  B
    Kristoffer B Tilmeldt:
    okt 2003

#18   4. mar 2006 Nemlig.. Det ville ikke være så fedt intet selv at kunne lave.. Synes det hygge at gå og pusle lidt med bilen men ikke når det pludselig er hver weekend og nogle gange efter arbejde også.. Det bliver for meget.. Men kan man få den ordning du omtaler til at fungere så det jo helt perfekt..

• #19   4. mar 2006 Som du beskriver det lyder det som: Frustration Og Reparationer Dagligt! ;oP

Sorry, kunne ikke dy mig. Det er altid trist, når skidtet driller. Men når den kører, må den være sjov med det baghjulstræk! smiley

• Kristoffer  B
    Kristoffer B Tilmeldt:
    okt 2003

#20   4. mar 2006 Jeps baghjulstræk er dejligt..

• Kristoffer  B
    Kristoffer B Tilmeldt:
    okt 2003

#22   4. mar 2006 Der er mange meninger for og imod baghjulstræk. Men er der glat vælger jeg klart baghjulstræk. Synes selv jeg har meget mere styr over en bil der er baghjulstrukket. Men det smag og behag og også noget at gøre med hvad man er vant til jo.

Kommentér på:
AAAAAARRRRGGGHHHHH

Annonce