ærveligt så mange bliver afvist ærveligt så mange bliver afvist
nu har jeg seedet og kigget på hvem der er kommet ind af biler i går og i dag og må sige jeg er skuffet over brgrundelser for hvorfor folk afviser andre der ønsker at komme ind med deres bil.
kan det virkeligt passe at bilgalleri er et lukket land for forfinet folk. der bare ikke vil lukke andre ind der har samme interasse som os.
kan det virkeligt passe at folk kan komme med så dårlige årsager til man afviser som. dårligt stillet op og dårlig text.
er alle begyndt at gå i så små sko at man ikke kan komme med gode fornuftige kommentar som ( det er ikke ret meget text du har skrrevet. har du brug for hjælp til flere oplysninger.
ja jeg føler næsten som om hvis man er ny inden for faget og ikke ved ret meget kommer man ikke ind med mindre man har en supra BMW audi eller en skyline. og er man en gammel pladesmed som mig som har lavet for meget kommer man heller ikke ind. hvad fanden sker der lige. kan vi så få en venligere tone.
hvad er vi her for ?????!. det kan ikke passe jeg er en af de få der ved det. op på dupperne og lad os få rydet ud i de der sure der bare afviser uden en sober grund.
og så lige en tak til dem der stemte welkommen og skrev en kommentar. tak drenge og piger.
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 8 Emner: 61 Svar: 255
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 57 Biler: 5 Emner: 450 Svar: 6.193
glæder mig os til at se hvordan det kommer til at gå..
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.673
Min kom ind i første hug, og jeg synes ikke engang jeg har lavet noget ekstraordinært...men der er enkelte der er regelryttere...lidt træls at det så bare er deres hjemmelavede regler de rider...:-P
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 238 Svar: 3.243
nov 2004
Følger: 59 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 90 Svar: 1.144
???? hvad sker der sober tone.
er det her man skal benytte sin ret til at klage over personen eller. jeg personligt fastfryser og filtrere dem så de ikke kan komme med kommentar til mig og skriver også en klage over personen. hvad er din mening hvis det var din bil der skulle ind.
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 5 Emner: 12 Svar: 124
for at kunne skrive en lang tekst skal der også være noget at skrive om.
syndes der bliver skrevet meget info som jeg godt kunne være for uden.
og bare fordi man ikke lige er den store fotograf bliver man også afvist, troede det var biler folk gik op i herinde men det er åbenbart opstillingen af dem og hvad standard betyder.
nov 2004
det er ikke alle der har den mulighed eller har evnen til det og der er det jo så at os der kan skal fortælle hvordan de kan gøre eller hjælpe
Madsen #
jeg skal nok give min hjælp hvis jeg er på som jeg plejer.
Brian
hvor længe siden er det du fik din bil ind.
jeg havde heller ikke problemmer der i 90 erne men det er et problem i dag er det et problem
My vida loca .
hvad lavede du ef fejl og fik du hjælp til at opdage det eller
jun 2010
Følger: 15 Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 875
Kan den dag stadig undre mig over at selvom jeg kom ind i første hug med min mondeo i sin tid så havde jeg alligevel små 43 afvise stemmer eller sådan noget til trods for den blev oprettet som den faktisk er nu. Der er kun kommet lidt mere til som jeg har fået lavet noget nyr ved bilen.
Men vi andre kan jo ikke gøre for at nogle mennesker ikke har alle kopperne i skabet.
feb 2004
Følger: 37 Følgere: 46 Biler: 8 Emner: 185 Svar: 1.910
nov 2004
vi er helt enige. jeg har selv hjulet i alle retninger privat.i frimaet dog mit eget. hvis der har været en der er gået i stykker kl lort om natten og til gengæld har jeg altid venner der hjælper når jeg har brug for det. hvis jeg i dag skal have taget nogen billeder det har jeg sku ikke en pind forstand på. men jeg kan bukke en plade i alle retninger. så bytter ejg med en der kan. men jeg havde ikke en der kunde rende rundt og tage billeder af min bil mens jeg byggede den og derfor fik jeg den afvist 8 gange selv om der var 20 forskellige billeder. af min mercedes w201. 2,0 d model 190. så blev jeg så sur at jeg lavede de samme 3 billeder og fælgende text: det er en mercedes og er kun lavet for et provokere de dårligge mennesker der bare afviser uden at give andre en changce detter er nu 9 forsøg
bilgalleri er et sted hjor man samler folk med interasse for biler husk det inden du afviser den næste bil
så selv om man laver et godt indlæg så man kunde følge hvorfor bilen skulle ind afvises den så håber den kan skrabe 125 afviste stemmer sammen denne gang også og 0 welkomst hilsner for så vil jeg da også stemme alle ud frem over
som fik en del til at tænke sig om og byde velkommen. men stadig ikke nok. så nu er det den håre vej pro billeder og se om den så kommer ind. men det kan ikke passe det skal være så svært. og flere har skrevet og jeg kan hjælpe med en plade til deres bil og ja men hvad hjælper det når de så slettes når man genopretter bilen. jeg bliver sku harm ogver den måde folk er på
nov 2004
jeg brugte 5 timer med fotoalbum og billeder med text under hvert billede.
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.673
http://bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=233221
men jeg har bare lagt mærke til at det sådan i perioder kan være umuligt og at folk har egne regler...
nov 2004
ja sån var det den gang men i dag er det meget anderledes. desværre takt og lidt pli ville ikke have været af vejen i dag jeg har altid lært at man skal være mod andre som man selv vil behandles. men det er nok alderen der trykker
nov 2004
det var ca samme måde jeg havde lavet mit på dog havde jeg ikke mulighed for at køre den nogen steder da der ikke pt er plader på. for skal lige have solgt familieslæden først. så den jeg havde lagt ind er den nye bil som jeg havde genopbygget + jeg havde skrevet text uder hvert billede da jeg havde produceret pladestumperne selv
sep 2007
håber fandeme min den komme ind den her gang
nov 2004
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 155 Svar: 2.511
Min golf 4 kom ind første gang, fordi jeg satte mig ned med 10min overskud da jeg oprettede den.
Men så længe folk har lidt forskellige billeder og en nogenlunde tekst så sender jeg dem gerne ind, ellers få de da en besked om hvad jeg mener de mangler så de har en chance for at ændre det.
sep 2007
det ser sku sort ud igen for min mazda
sep 2007
nov 2004
MikkelMus folie .
hvad mener du kan du ikke uddybe for har vi brug for at få rettet lidt i mulighederne for at komme ind og du mener der skal røbes for meget og du bare får det stjoldet så er den jo en vej der skal overvejes jeg har hørt om noget lignende
nov 2004
og ja det ser sort ud. jeg har opgivet for i dag og få nogen bil ind der er alt for mange sure der stemmer i dag desværre
maj 2008
Hvad satan er den ikke inde endnu?! Var den ikke tæt på at være inde i eftermiddags?
coop
Man lærer intet af at blive kaldt en idiot eller spasser, men at få at vide hvad der er gjort forkert/knap så godt hjælper. Men folk skal selvfølgelig også tage de råd til sig =)
sep 2007
sep 2007
så er den satme inde ;D dejligt ;D
nov 2004
okay på den måde. jeg kan godt følge dig lidt det er som en forretnings hemmelighed. jeg havde det også sån med min mini turbo da den havde turbo og indsprøjtning på. hvordan det er bygget er min hemmelighed og hvordan det er stillet.
så det er dit valg og fornuftigt for dig
nov 2004
jeg bliver bare så harm over at ca 65 til 75 % af alle kommentar og afvisninger på ingen måde kan komme med fornuftige ord. jeg ved havde jeg været sådan over for mine kunder havde jeg dem sku ikke ret længe. jeg har lært meget ved at få gode tilbage meldinger og små fif. og bare det det er en posetiv tone det foregår i giver en selvtilid så man lige får lidt mere ud af det.
TILYKKE christian W
godt gået
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 732
nov 2004
fik du den ikke ind i går det så sån ud 71/ 116 og så forsvandt den så troede den kom ind
nov 2004
kom du ikke ind i gor 71/116 og så var den væk jeg troede den var kommet ind
Team Källberg Racing
så har du bare været heldig
jul 2008
Følger: 119 Følgere: 133 Biler: 3 Emner: 45 Svar: 2.997
De skulle til at holde øje med deres vogn - der kun hænger sammen med hjælp af gaffa, og ikke lege noget de aldrig bliver, så kunne det være folk der har lavet en fornuftigt oprettelse også kunne komme ind!
nov 2004
BadThings B
vi er enig men hvis tendensen er ved at være på den måde må vi jo have rykket hvor mange stemmer der skal til for at komme ind så det evnt. blev 75 mod 220 afviste
dec 2006
Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 5.869
Er der tomme felter, så kan bilen ikke oprettes,
nov 2004
kan du ikke uddybe den forstod jeg ikke
jul 2008
Ellers er bagermesterens forslag sgu nok vejen frem
For det der med de små børn der ikke kan håndtere at trykke godkend ved fornuftige oprettelser er godt nok bare ved at blive dagligdag herinde, har faktisk været sådan i lang tid- og det er til at brække sig over :S
jul 2008
Som hvis - du bestiller noget på nettet eller opretter en profil på eBay eller lign - skal du udfylde felterne for at komme igang og blive oprettet - eller udfylde adresse og post nummer osv
nov 2004
nu er jeg med ja det var også et forslag. jeg sad lige og tænkte hvis man kun kunde stemme afvist 5 gange pr måned.
jul 2008
Og hvis de har 10 points at smide afsted er det jo stadig meget ..
apr 2011
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 187
maj 2008
Nej det er set mange gange at mere specielle biler ryger ind selvom deres oprettelser er mere ringe, end en normal bil der kæmper for at komme ind.
apr 2011
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 187
jun 2010
nov 2004
enig
Moose & Co .
det var lige det jeg sad og så i går som TiTiTimmy .
skriver så vi en BMW der kom ind på 10 minutter på grund af der var en tunet motor og hvis man læste texten var det en motor han bare godt kunde tænke sig at få fat i. altså ikke hans egen. og texten var meget sparsom 120 tegn mod min med basskasse der er lavet af metal 2 stk og andre pladestumer der er lavet i hånden. jeg brugte 5 timer på at oprette fotoalbun og text under alle billeder med forklaring på hvordan forløbet har været. afvist 10 gange på 6 1/2 timer
ændrede den op til flere gang samt fik rigtige dårlige kommentar som hvad tror du selv not afvist. ?????.
nu har jeg været pladesmed i 20år og har aldrig set magen til opførsel.folk der ser hvad man kan lave i hånden er normalt forbløffet.
nov 2004
det er det jeg mener afviser man uden at begrunde med et ordenligt og sober tone + lidt hjælp så er det lige som ligegyldigt med at have det vi har nu. velkommen / afvist. jeg mener også kan man ikke akumentere for hvorfor den er afvist burde det ikke være muligt at afvise den
maj 2008
Så så du ikke det indlæg en rigmands knægt lavede, som omhandlede noget med at billige biler ikke burde kunne komme ind.
Ved ikke om den blev slettet helt, men den var der for en måned eller mere siden =)
jun 2010
nov 2004
hvad indlæg snakker du om hvad gik det ud på.
maj 2008
Jeg kan ikke finde den under mine abonnementer, så tror det er helt væk desværre.
Men trådstarter havde den holdning at folks billige biler, kedelige hverdags biler mm. ikke hørte hjemme herinde, og kun specielle vogne var "værdige" til en plads på bilgalleri. =)
nov 2004
det har jeg også tit set og tænkt det samme. det er en trisk vej det er gået gennem årene. jeg holder nu fast i at behandle andre som jeg selv vil behandles. nu kan vi se Skoda Felicia der prøver at komme ind jeg har stemt og skrevet mange gange.
jul 2008
nov 2004
den kender jeg godt det eksempel ses tit i FYN gruppen. det kommer tit den besked øhøhøhm vi giver ikke se sådan nogen skrotbiler. og alle de gamle biler.
jeg ahr så den personlig holdning at jeg ikke gider akseptere sådanne personer og klager over dem hvis de ikke snakker pænt. men det er sjældent administartorne gør noget ved det
jun 2010
jun 2010
nov 2004
jun 2010
maj 2008
Det var også den generelle holdning i tråden så tror trådstarter trak den tilbage =)
coop
Arveligt at man kan have så lidt overskud på et bilforum, da biler er så dyre i Danmark vil mange jo aldrig kunne nå at blive medlem af www.luksusgalleri.dk.
Men det er som når en der vælger at smide en potte på hans bil for sin egen glædes skyld, så bliver han også talt ned til fordi det kun er larm og ingen fremdrift.
Men hvis det potte nu gjorde hans køretur så meget bedre, hvorfor så ikke lade manden få den glæde af den. =)
coop
Sidst jeg vinkede til en bilist fik jeg en på hovedet af hans kammerat, fik mig en snak med ham omkring normal venlighed i Danmark med at vinke til folk der glor.
Sluttede med at sige næste gang jeg så ham ville jeg vinke igen, og hvis han slog mig en gang til så brækkede jeg næsen på ham.
Fik en fin undskyldning så vi kunne køre videre =)
nov 2004
vi er enig at man sønker så lavt, ville jeg personligt søge ny vennekreds
he he har du også den tankegang he he det gør jeg også vinker og klapper samt giver kyshånd. holda op en klovn at teg sig sådan.
man burde tænke sig lidt om hvis man er nået der til at man maner sig op fordi en anden vinker så har man stress på.
det er da noget han kunde give en undskyldning. så lidt vokson har han da været
Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.770
Nu er de ved at blive lavet et redesign af bilgalleri på lige fod med alle andre gallerier og et af de nye features bliver at du ikke længer kan afvise en bil uden du skriver en grund til det så dem der sidder og " gemmer " sig bag skærmen og afviser alt kommer frem.
jun 2010
nov 2004
men det lyder som et godt tiltag. syntes jeg hvad siger i andre tror skoda filicia bliver glad
nov 2004
Nemlig og brugeren får så mulighed for at for lavet det om så bilen kan komme ind og vi kan få fat i dem som kun afviser en bil fordi de kan
jun 2010
Super tiltag det er helt sikkert
maj 2008
Jeg ville nok heller ikke kunne komme på den siden.
Jeg synes selv min bil er "luksuriøs" pga. alt det udstyr den har i forhold til min gamle bil og andre 1.6'er, ved da godt at den er en fis ved siden af en Mercedes S class men sådan en har jeg ikke råd til så vil bare gerne vise mit frem.
Han blev ved med at vende sig og glo på mig så jeg vinkede bare, at de så spærret veje længere fremme (ensrettet) troede jeg at det var for at spørge om vej.
At det så var en knytnæve der kom ind af den nedrullet vindue regnet jeg ikke med, så tog lige fat i ham og havde overskud til at integrere ham lidt.
Jeg har set ham siden og har da vinket og blevet vinket tilbage til =)
maj 2008
Super forbedring =)
Men hvad så med de folk der ikke tager de råd de får til at forbedre deres oprettelse til sig, og bliver ved og ved med at oprette en bil med ens billeder og ja, nej, eller std. skrevet i alle felter?
jan 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
Sjovt nok er der en helt anden "i er velkommen her" holdning på MCG-BÅDG og RCG hvor jeg også huserer og har oprettet mine respektive enheder.
Men bilgalleri.... nix der kommer mine biler ikke.....
Dem som ikke tager kritiken til sig og bilen ikke opfylder kravene komme simpelthen ikke ind, de skal bare afvises og vil de ikke forstå det nå ja så har vi jo også nogen muligheder der
maj 2008
De kommer desværre stadig ind nogle gange, da der er nogle der stemmer alt ind lige meget hvordan de er oprettet.
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
men det kan skutte passe man som voksne sidder og opføre sig sådan ^^
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
vil man absolut prøve med minimums krav for profil som vist er 5 foto's, så bør det være af siden, forfra, bagfra, kabine og motor
når man så er igang er det satme ikke møj besvær lige at knipse lidt xtra og så har man lynhurtigt 15-20 billeder.
i mine øjne er bilgalleri, et galleri for biler, dvs man viser sine biler frem, det er ens ønske med at være på siden
dvs slørede foto's ikke gir nogen mening, eller nat foto's da man jo tydeligvis ikke ønsker at udstille sin bil, bedst muligt, for andre kan se på den.
det er min helt egen personlige mening, hvad angår oprettelse af nye biler, men alle ser det jo nok forskelligt
nov 2004
det er sku en sød hendelse.
ang. med at have luksusbil har jeg da heller ikke men jeg har mange og hurtige biler. min morris der jorede en porche 911 og manta B 2,3 cc med 286 på sug. samt en mc med 137 hp turing og en racer mc med 153. så jeg behøver ikke købe mere i alt er det 6 mini´er 3 mc en seat en kadett 1,6 gsi en mercedes 201 w ( 190 ) turbo. så jeg har riligt behøver ikke flere potensforlængere.
men det er utroligt at folk ser på hvad man har. i stedet for at have en som ven der er hjælpsom og behaglig sat venlig. som min morfar sagde hvorfor dø med 100,000,000, på bankbogen. når man kan hygge sig for de penge.
TruckerBenny A
Super forbedring
Snoopy & Szkobel D
det er jo også det vi snakkede om herinde i går / nat at det virker fuldkomment tåbeligt at man laver en lang beskrivelse af sin bil og har text på alle billeder. at man så bliver afvist. jeg havde selv 31 billeder jeg ville have ind men 20 var der plads til så det kom der.
så jeg blev harm over at den ikke kom ind da 12 var meget intr i pladestumper og hovde skrevet gode kommentar med super flot beskrivelse godt arbejde. så seeder der nogen der har undt i måsen så skal den bare ud. det bør i tage i betragtning når man laver en ny afstemnings mulighed
maj 2008
Folk brokker sig altid over at indvandre ikke er integreret nok, så jeg gør mit her og der for at hjælpe til =)
Det er da også federe at kunne jorde en luksus dyt i en hverdags bil med et monster gemt under hjelmen.
Hvorfor være venner med et pikhoved i en Porsche, hvis man har mere tilfælles med ham der køre i biler som kun lige klare den til næste syn. =)
nov 2004
ja de kan lige så godt bliveintegreret som mange unge også burde blive i stedet for at gemme sig bag et computerspil
he he jag skal afsløre en lille henlighed. ham i porschen var på mortor stigen og skulle lige vise en kammerat hvor godt så en 3 dage gammel porsche kunde køre og så fik de røv af en mini der bare var ude for at blive textet. ( skulle lige have kørt megasquirt ind. ) han brokkede sig i butikken dagen efter til forhandleren og fortalte at han havde fået røv af en mini de nægtede at tro på det. så da jeg mødte ham 3 uger sener fortalte han historien og vi tog et run igen som han filmede og så viste dem. hvad han fik ud af det har han ikke sagt men i dag køre han mercedes E55 amg
ærveligt så mange bliver afvist