{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

hjælp til forklaring. {{forumTopicSubject}}

jeg fik en bøde for at kører uden sele d. 7 / 2 – 2012 og fik faktisk også en 2 dage efter, jeg har forsøgt nogen gange at henvende mig til bødekontoret for at få den indraget til skat.
Da jeg henvendte mig til bødekontoret 3 uger senere, så kunne de kun se den bøde jeg fik to dage senere, men ikke den første som jeg fik d. 7 / 2 – 2012. som for mig er uforstående ! men tænkte at det nok var rigtig.

Jeg har nu idag, fået indraget bøden 2 dage senere til skat, og den kører som den skal.
Men har også modtaget et brev fra retten i roskilde omkring min bøde d. 7/2 – 2012 at jeg straffes med bøde på 1500 kr, og nedenunder står der forvandlingsstraffen er i 6 dage.

jeg bliver meget bekymret da jeg som sagt ringede til bødekontoret og fik afvide de kun kunne se den anden bøde jeg havde. og nu er jeg bekymret for om jeg skal i fængsel da jeg ikke forstår brevet fra retten i roskilde.
jeg ringer selfølgelig på torsdag for at få girokortet til den bøde, men da de har lukket imorgen kan jeg ikke få fat i giro nr.

kan du forklare mig hvad brevet betyder ???
og hvad jeg skal forholde mig til ?

( har forsøgt at skrive herind tidligere, men ville lige prøve igen for at høre om andre har erfaring med det)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til forklaring.
Kommentér på:
hjælp til forklaring.

Annonce