Lalandia tur MEN.... {{forumTopicSubject}}
Hej Bg. Min lillebror og lillesøster fylder 8 år om præcis en måned, og har derfor tænkt mig at tage dem med i Lalandia sammen med min kæreste og lillebror (17 år). Jeg har derfor booket 4 dage næste uge hvor vi så skulle der ned alle 5 MEN mine forældre vil selv gerne give dem den tur til Lalandia og derfor har de sagt at jeg ikke må tage mine søskende der ned men de har ingen penge til hverdagen stortset. Mine forældre har lovet dem sådan en tur længe og synes det er synd at mine forældre lover dem noget som de ikke kan holde og jeg har sagt til mine små søskende at de ingen anden gave kan få fordi jeg har betalt for det hus, da turen var deres fødselsdags gave. Jeg gjorde det for at vi kunne få noget ''søskende tid'' og give dem en god oplevelse, nu hvor de har snakket om det i flere år.
Alt dette har jeg gjordt i en god gerning og fordi jeg har mulighed for at give dem nogen gode oplevelser da ingen andre i familien har og syntes de fortjener at få de oplevelser som andre børn.
De har det heller ikke nemt i skolen bl.a med mobning og drillerier fordi de netop ikke har de samme ting og tøj.
Hvad ville i gøre hvis i stod i min situation?
Jeg beder ALLE til at respektere dette indlæg og ikke skrive negative ting og dette indlæg og er nok mest til personer her ind som har børn.
Mvh
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 347 Svar: 9.558
aug 2003
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 114
apr 2011
Følger: 16 Følgere: 21 Biler: 5 Emner: 139 Svar: 1.228
Vi har forslået dem at de skulle betale for sig selv, men de har engang penge til det >.< og det for de nok ikke i den nærmeste fremtid -.-'
dec 2006
Følger: 50 Følgere: 50 Biler: 6 Emner: 346 Svar: 2.387
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.814
apr 2011
Det er bare svært at tage dem med uden deres accept
Digweed !
Kæreste og jeg er der til at passe på dem samt min ældre lillerbror til at passe på dem. Men det handler ikke om at de ikke kan stole på os men at de selv ville have æren af at give dem turen derned...
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
men er du på god fod med dine forældre, så hjælp dem med at finde pengene og kom afsted allesammen.
i kan evt hoppe i banken, de låner jer sgu gerne f.eks 2500kr i 3mdr, for sådan en sag (ellers ska du satme skifte bank)
apr 2011
Jeg har allerede hjulpet dem så mange gange økønomisk og bliver nød til at sige stop for kan ikke låne dem flere penge jeg har lånt dem penge siden jeg begyndte at arbejde som 16 årig og de skylder mig på den anden side af 20 K og hvis jeg hjælper dem mere kommer jeg selv til at side i en kæmpe lort desværre ;S
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 347 Svar: 9.558
Men ja, hvis de via banken kan få lidt frirum til selv at tage med, så ville det jo være fint...
jan 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
Det er dem der bestemmer over deres børn, og man kan selvfølgelig ikke tage dem med uden samtykke.det ville også være uretfærdigt for de små da de sikkert også ville få ballade når i kommer hjem.
Du virker som verdens bedste bror. men hvis Lalandia er blevet til noget "helligt" for dine forældre. så hør om du ikke kan tage dem med til noget lignende ( evt sea-west)
Ellers så spænd buen og inviter de gamle med ( nej gu er det ikke rimeligt, men kan jo være sidste udvej)
feb 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Biler: 1 Emner: 163 Svar: 5.931
feb 2009
Følger: 35 Følgere: 32 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 503
Jeg håber du finder en løsning på dit problem, og hils dine forældre og fortæl dem at de er nogle spassere, hvis de ikke kan unde deres børn den tur.
jul 2007
Følger: 40 Følgere: 41 Svar: 1.611
Lalandia tur MEN....