{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Trådløs router hjælp... {{forumTopicSubject}}

Jeg kan ikke rigtig få mit lokale netværk til at virke via kabel mere, men trådløs net virker. Routeren står hos min udlejer, ca 20 meter fra mig. Men der er dårlig forbindelse. Og jeg har kabel ovenpå , men som sagt virker det ikke. Men kan jeg sætte en trådløs router på oppe hos mig? For at få bedre forbindelse, og hvilken trådløs router skal man have?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trådløs router hjælp...
  • #1   15. maj 2012 Fatter bare ik at det ik virker. Har aldrig haft problemer, men nu virker det lokale net ikke. Men det trådløse gør. Synes det er underligt, skal have en anden comp på. Og se om det er compen der fejler noget. Men når jeg har netstik oppe hos mig, så burde jeg da ku smide en trådløs på deroppe? Eller kan man ikke det? smiley

• #2   15. maj 2012 Hvis du har et kabel oppe hos dig, er det bare at smække en trådløs router op - såfremt kablet altså virker smiley

• #3   15. maj 2012 Skyline konkurs? fedt. Kan være jeg slipper for den mærkelige regning de har sendt mig fra sidst. Udlejer kom hjem idag, og vi fik en øl og router fik et skud reset. Så nu kører det igen, dejligt!

Kommentér på:
Trådløs router hjælp...

Annonce