6. nov 2004 Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
tror nu ik på spøgelse, meeen ^^ {{forumTopicSubject}}
sider og stener bilgalleri og damen stener facebook
pludselig er der en klik lyd hvert 4-5 min, og efter noget søgen finder jeg ud af min el kedel står og køre, uden vand, og uden at slå fra (den virker ellers altid 100%)
så sidder vi satme igen nu og sumper lidt, så begynder en dryppe lyd ovre i det ene hjørne ^^
går hen og lyser med en mega stor og skarp lommelygte
der ligger vand i vindueskarmen, men er ikke vådt nogen steder fra, hverken vinduer eller blomster (som er vandet for 3 dage siden)
bare en pøl der er opstået på midten af en vindueskarm, og så begyndt at løbe ud over kanten, hvor vandet eller løber mod vinduet (når der spildes ved blomster vanding)
har også oplevet at katten slog til et stort tæppe vi har hængene. så gik for at smide den udenfor
katten var så allerede udenfor ^^ ku bare se den fucking pote slå på den anden side af tæppet, iog høre katten spæne under sofaen da jeg råbte af den
slår det altid hen i logiske forklaringer, men den her med vandet i karmen, som ikke kommer nogen steder fra, den er sku underlig ^^
maj 2011
Følger: 189 Følgere: 230 Biler: 16 Emner: 57 Svar: 484
Samtidig med at mit fjernsyn ude i stuen den anden nat tændte af sig selv, gik ud for at slukke det, og en halv time efter tændte det igen..
Men ja, der er nok en logisk forklaring på det hele
jul 2006
Følger: 122 Følgere: 118 Biler: 9 Emner: 127 Svar: 2.385
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
ja jeg tænkte også det var fordampet i køkkenet, trængt gennem en læukket dør og 3m gennem stuen, hen på vindues karmen og omdannet sig til vand igen pga kold stenplade, men så igen aaarrhhh
så alligevel en lille deciliter da jeg tørrede det op
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Biler: 2 Emner: 81 Svar: 799
samme hus har vi oplevet at alle flaskerne i en kasse med sodavand var smadret, og stadig stod på bordet bare fyldt med glasskår nu.
og en vandplet på væggen der løb op ad.
nu vi tænker tilbage er jeg egentlig glad for vi ikke bor der mere
jul 2006
Følger: 122 Følgere: 118 Biler: 9 Emner: 127 Svar: 2.385
okt 2007
du kan jo altid sove når du bliver gammel der jo lang tid til endnu det har du glemt til den tid
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 79 Svar: 1.862
maj 2006
Følger: 54 Følgere: 54 Biler: 4 Emner: 171 Svar: 1.803
Mit fjernsyn har det også med at tænde og slukke kort efter.
sker ret jævnt.
har været ved at sove en nat, hvor jeg bare fór op, da jeg kan mærke noget og så ser man en skikkelse
Hjemme ved min far, har han en dør der har det med at åbne sig ud til et lille kammer. Man kan lukke døren så det siger `klik´ uden at den kan åbne, medmindre man trykker håndtaget ned.
næste gang man kommer forbi, 5-10min efter måske kan den være åben
ja der er mere mellem himmel og jord end bare duer
gad godt en gang at opleve noget vildt ubeskriveligt eller besøge sådan et sted som man ser
maj 2006
da jeg boede hjemme ved ham endnu, sad vi engang i stuen og så tv.
(i vinduet kan man se køkkenet spejle sig, hvis der er lys derude)
Der kigger mig og min far så pludselig på hinanden og spørger om hvem der går ude i køkkenet?!
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 39 Svar: 1.967
dec 2008
Følger: 41 Følgere: 78 Biler: 5 Emner: 162 Svar: 2.163
Jeg har flere gange oplevet at jeg sad i stuen og hørte noget gå rundt ude i køkkenet, døre der åbner og lukker, den ene dag da jeg sad i stuen sammen med mine 2 katte begyndte begge katte pludseligt at væse og puste sig helt vildt op, da jeg kigger ud i gangen kan jeg se en skygge gå rundt, jeg rejser mig op og alt lys og tv går ud, det er mørk og af en gang kan jeg mærke en kold fornemmelse igennem kroppen, som om noget prøvede at overtage min krop.
Et par dag efter dette er sket finder jeg manden jeg bor ved død i hans hus der ser ud som om han var blevet slebt rundt i huset.
Endnu et par dage efter da jeg er igang med at flytte køre jeg ud på gården om aften for at hente nogle ting. Da jeg stiger ud af bilen, kan jeg høre en pige der skriger om hjælp, indé fra den ene lade, jeg løber ind i laden og tænder lyset men der er ingen. Af en gang slukker lyset og døren smækker i og et højt skrig, spreder sig i rummet, og der bliver kastet rundt med flere forskellige ting, det var virkeligt en ulækker oplevelse.
jan 2004
Følger: 209 Følgere: 203 Biler: 6 Emner: 294 Svar: 10.837
En lille lejlighed jeg engang boede i hvor den tidligere ejer i øvrigt døde i inde i stuen i sin læne stol.
Det var meget normalt at jeg kunne høre lyde som om nogen prøvede at skulle ud i toalettet om natten. Troede bare det var en Wc fejl.
Men..
Lå i sengen en aften og kunne ikke sove. Klokken var omkring 01:00.
Pludselig hørte jeg en lyd der minder om lyden fra en kliv spids der rammer metalkanten på håndvasken tik tik tik.....tik tik tik... tik tik tik...
Det blev jeg godt nok lidt bange for, for jeg viste der ingen andre end min var i lejligheden og var der andre ville jeg have viste/hørt det.
Trak dynen overhovedet i ren nervøsitet. 5min efter hørte jeg pludselig et meget tungt åndedræt meget tæt på og meget tydeligt. Ikke specielt højt. Men nok til at jeg brugte alle kræfter på en gang til at springe ud af sengen og ind i stuen for at tænde lyset. Fuck jeg har aldrig været så bange i mit liv.. Der var intet at se, men besluttet at det var nok til at skulle finde noget andet at bo i.
Er pisse bange for sådan noget shit.
feb 2008
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 3 Emner: 187 Svar: 2.110
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 61 Biler: 8 Emner: 129 Svar: 2.587
feb 2009
Følger: 35 Følgere: 32 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 503
jan 2004
dec 2009
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 12 Emner: 23 Svar: 43
jul 2008
Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 157 Svar: 6.387
jul 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 79
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 732
Har desværre aldrig oplevet sådanne ting venter stadig på det
tror 100% på det. og er ikke i tvivl om at der findes mere mellem himmel og jord ind det vi kender til om det er spøgelser, ånder eller noget helt andet ved jeg ikke men noget er der.
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 206
maj 2007
Følger: 46 Følgere: 45 Biler: 4 Emner: 146 Svar: 4.643
maj 2007
Følger: 69 Følgere: 63 Biler: 10 Emner: 216 Svar: 2.442
jan 2004
I køge har vi en skov Hvor der er et mindre Palle i udkanten af skoven. Der blev engang slået en kone ihjel af manden fordi han heller ville have sin elskerinde. Konen går igen ude i skoven, og skulle være til at se i skumringen. Hun kaldes den Grå dame.. Da jeg var mindre var vi tit der ude om aftenen for at finde hend, men det endte med vi blev så bange at vi løb hjem igen..
sep 2004
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 8 Emner: 169 Svar: 1.748
Da vi en dag kom hjem fra en tur til Tyskland, løb det varme vand på fuld skrue, og vinduerne var helt duggede til.
Min søster var 4-5 år dengang, og har fortalt at hun har set en gammel mand inde i huset. Det skulle så være den gamle købmand.
I dag siger hun stadig at det passer.
Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.896
okt 2010
Følger: 58 Følgere: 57 Biler: 4 Emner: 24 Svar: 170
ligesom Déjà vu
har før drømt meget detaljeret hendelser eller ting folk har sagt og gjort, og så sker det dagen efter..
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 732
Mig og min nabo stod en dag og spillede wii og pludselig kom der et kæmpe knald ude fra vores køkken som om et køkkenskab røg ned og alt i skabet smadrede, men der var intet at se men bor i lejlighed mellem 2 andre og min ene nabo har væg mod vores køkken så mon ikke bare det er inde hos den nabo der røg noget ned.
Men min ene nabo (ahm jeg spillede wii med) siger de har spøgelser, de siger de ofte har oplevet at deres vand begynder at løbe i køkkenet og deres lys i deres gang pludselig tænder selvom de begge sidder i sofaen og deres bøger der står lang inde på hylderne pludselig ryger ned på gulvet + deres papegøje nogle gang lige pludselig begynder at trykke sig helt vildt i det ene hjørne af buret og andre gange går den pludselig helt amok mens den bare stirre ud i luften og nogle gange kan de høre skridt gå gennem deres lejlighed selvom de enten sidder i deres stue eller ligger inde i sengen, troede ikke på alt dette i starten men det kom jeg til. de kaldte ham for sjovt holger. men sagde det en dag til min veninde som kan se ånder at vores nabo sagde de havde et spøgelse som de kaldte holger, det eneste hun kunne sige var: bare rolig det er bare kurt han gør ikke noget. fra den dag troede jeg på det
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 89 Svar: 541
(det skal lige siges jeg normalt skal sove MED ALT slukket, kan ikke sove hvis det er lyst udenfor osv.) men da jeg var der hveranden weekend SKULLE lyset i gangen eller på værelset være tændt.
da man lå og skulle til at sove kunne man høre slæbe lyde osv. og høre nogle der "legede" i gangen og kontoret. og først troede vi det var min bror som ikke kunne sove og satte sig til at lege. (10-11år) men da vi gik derind sov han som en sten. og der var bare en sindsyg trykket stemning og folk fik ligepludslig raseri anfald,
altså folk som normalt var rolige osv. og lad vær med at tale om stalden. når man gik derud, var der nogle store tunge døre som man skulle åbne, og så sad lys kontakten 2-3 meter inde på siden af en stald. når man så oplever i den alder at dørene virkelig smækker, som man dårlig kunne skubbe til, og man står der 2-3 meter fra en lys kontakt. puha....
fandt så senere ud af ved en "clairvoyant" at der boede 2 drenge oven på, som legede, de var begge døde ude på vejen foran huset. de var begge blevet kørt ned af en drunk driver. og ude stalden var der åbenbart noget historie på selvmord, og der gik nogle forskellige ikke rare mennesker rundt derude. og så flyttede vi
dec 2004
Følger: 34 Følgere: 32 Biler: 5 Emner: 138 Svar: 728
okt 2007
hvis i bor i nærheden af andre der har samme ringklokke der er stilt på samme måde kan den gå ind over jeres, boede i en opgang på et tidspunkt hvor 6 af os havde samme ringklokke >.< var ude nok 20 gange om dagen fordi det ringede på til alle andre end mig
maj 2006
men som elektriker kender man deres fejl, og ved at vejen frem er med kabler
ikke spooky nok
dec 2004
Følger: 34 Følgere: 32 Biler: 5 Emner: 138 Svar: 728
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 39 Svar: 1.967
okt 2006
Følger: 86 Følgere: 82 Biler: 3 Emner: 125 Svar: 2.537
jeg tror ikke på at der findes spøgelser, eller andre af denne natur, dog så har jeres historier især Jesper's fået mig til at ville fortælle noget.
det er første gang ever at jeg fortæller det, da jeg stadig benægter at det skete
min moster boede i et gammelt hus i Fjellerup med sin nu eks mand, og oppe på loftet var der et lille gæste rum, med alle møblerne fra den tidligere beboer, som var en kvinde der tog livet af sig selv oppe på loftet i den modsatte side af loftet.
en dag hvor jeg besøgte dem, var vi oppe i dette gæste rum for at hente nogen ting, og jeg stod så med ryggen mod sengen, jeg mærker så lige pludselig en hånd køre fra mit lår henover ryggen og om til min brystkasse, hvor efter jeg bliver skubbet meget kraftigt ned i sengen, lige siden kom jeg ikke på besøg hos dem.
ifølge mig selv så kan det forklares logisk, meen da der ikke var nogen i nærheden af mig så det er stadig mystisk.
jan 2004
jan 2004
okt 2006
jan 2004
Hun skulle dog lige befamle dig først.. Nasty Ghost....
okt 2006
tja hvis det kan lade sig gøre i Scary movie at han knalder et spøgelse hvorfor så ikke i virkeligheden også
tror nu ik på spøgelse, meeen ^^