{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

for mange love? {{forumTopicSubject}}

Hej BG. sidder her til aften i mit filosofiske hjørne :).

har lige siddet og læst lidt om hvor mange love der er kommet her på det sidste i danmark.....
syntes efterhånden jeg bruger moral istedet for loven.. for det er der i det mindste noget fornuft bag.

mit spørgsmål lyder:

er jeg den eneste der har det sådan, at jo flere love der kommer i danmark.. jo mindre gider jeg gå op i dem?.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  for mange love?
  • #1   6. jun 2012 Ja, jeg syntes sgu også det er åndsvagt, at man ikke må slå naboen ihjel, når han slår græs tidligt om morgenen. Det er ellers ikke fordi at jeg har nogen moralske skrubler med at gøre det.

  • #3   6. jun 2012 Der er mange der syntes det.
    meld dig ind i Liberal Alliance. Det er det eneste parti som er imod yderligere lovgivning.


  • #4   6. jun 2012 Jeg er også fucking træt af alle de love og de fucking politikere de fatter hat!!

  • #5   6. jun 2012 @Anders N:
    Det var næppe de love han henviste til.



  • #6   6. jun 2012 tror det er forbudende der bliver snakket om...

    det sjove er at Mette Bock (LA) har lavet en artikel omkring problemet med dansk politik... hun har faktisk skrevet at før valget snakkede alle politikere om at vise tillid til borgerne og stoppe det her forbudsvanvid...

    ingen har partierne holder hvad de lover...

    nu lyder det her godt nok som en salgstale, men Liberal Alliance vil af med alt det her crap... forbud og buerekrati (staves) skal fjernes... og tro ikke at velfærdssamfundet vil forsvinde, det er noget de røde kammerater lyver om...

    læs lidt mere om LA, det kan være det er noget for dig...


  • #7   6. jun 2012 Anders N: Kender dit problem. pisse irreterende man ikke må slå folk ihjel som klipper græs tidligt om morgenen og folk som skrer ind foran en i trafikken, og folk som kører ud foran en, og folk som ligger oppe i røven på en, og religiøse fjolser der vækker en kl 6-7 på en lørdag.

  • #8   6. jun 2012 XD


  • #9   6. jun 2012 Mikkel P - your preaching to the choire, brother


    - LA siden jeg måtte stemme.


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.890
    #10   6. jun 2012 flytter sku til sverige

  • #11   6. jun 2012 love er til for at nogen skal bryde dem ,hvad fanden skal vi ellers bruge statens rockere til ?



  • #12   6. jun 2012 De har en hyggelig selskabsleg på Borgen, hvor de dagligt trækker lod om, hvem der skal finde på en ny lov dén dag.

    Vidste du ikke det?

    Den sidste lov de har lavet er, at de SKAL finde på en ny lov hver dag, så der ikke er nogle tabere i legen. Det er noget socialkammeraterne med deres Jantelov og "alle-skal-være-lige"-politik, der har fundet på det.


  • #13   6. jun 2012 Uanset hvor mange love vi har er der nogle idioter der finder smuthuller og fucker det op så regeringen er nødt til at lave flere love... Jeg syntes ikke det er lovene eller den lovgivende magt der er problemet, men tværtimod dem der ikke kan kende forskel på rigtigt og forkert... Det kan ikke være rigtigt man skal lovgive om alting men det bliver man desværre nødt til når folk ikke kan tænke selv.

    /Martin


  • #14   6. jun 2012 Men du har ret... Man burde kunne bruge sin moral... Der er bare langt imellem folk der har en.

  • #15   6. jun 2012 Og der bliver færrer, for med alle de regler og forbud er der jo ingen grund til at have en moral ?

    Synes også at de skulle tage sig sammen og forenkle hele systemet, det er simpelthen alt alt for indviklet. Det koster så mange ressourcer så man ikke fatter det.


  • #16   6. jun 2012 Der vedtages alt for mange "Hovsa-love" og alt for mange, hvor man bygger videre på noget, der i forvejen er sygt.

    Og så har vi sådan en slags mini diktatur. Ikke som rigtige diktaturstater med vold, men i stedet igennem burokrati og sindssygt indviklede og frihedsbegrænsende love. Jeg kan godt forstå, at der er nogle, der siger "Mini DDR" om Danmark.


  • #17   6. jun 2012 Idioti avler idioti. Det kan desværre nok ikke forhindres.

  • #19   7. jun 2012 har det på samme måde... MEN moral er desværre (selvom det ikke burde være) forskellig fra menneske til menneske, derfor SKAL vi have love. Jeg synes selv der er mange trælse love i DK... men så skulle du komme til Canada! Aldrig har jeg følt mig så dum og begrænset før. Der er love for hvornår du må side på toilettet og skide, det er helt hen i vejret... Men her bor der også alle kulturer, religioner, hudfarver verden har, så der er mange forskellige moraler... så der er en lov til alt hvad man overhovedet kan tænke sig til...

    Så ta et år herovre, så glemmer du DKs love smiley


Kommentér på:
for mange love?

Annonce