{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.074 visninger | Oprettet:

I ER for seje folkens {{forumTopicSubject}}

For SæTeN... En fed aften jeg IGEN har haft i aften... politiet kom dog mens jeg var ved at ryde op... de ville ikke snakke de kørte bare forbi...!
Damn det kører for os lige pt. i er blevet rigtig gode til at trække ind når jeg beder om det og til at rydde op ikke mindst jeg gik alene i aften og 10 min så var jeg færdig hehe... det er godt nok længe siden det sidst er prøvet så STORT tak...!
Tak til Striben-Esbjerg (Stefan) for dit store arbejde med at holde ro og orden nede gennem rækkerne...!!! det er stort af dig... Tak til KDW for at komme og opdatere os på den snart byggede Supra (den Hvide)(snart med 1600 hk)(snart dk´s eneste 8 sekunds bil)
Jeg kan MEGET varmt anbefale at i ALLE koimmer næste weekend... jeg kan næsten love det bliver den sjoveste vildeste og fedeste Lørdag aften... en i sent vil Glemme'!! da jeg har MANGE overraskelser på tapetet... feks.
900hk 4X4, 550 hk 4X4, Corolla drengene stiller igen op FuLdtalligt (den røde, hvide, hvide, og mr2, (og mon ikke den kæmaleon farvede også dukker op) (tjek lige V-Max for info om de forskellige) sikken en roman jeg får skrevet det gør helt ondt i håndledene nu *LOL*
Tak til Susan (bmw) og Brian (polo) for at komme med vand til min Primera smiley den var lidt varm efter turen fra Odense ! glæder mig vildt til at se jer alle næste weekend...
Indtil da... TRÆK SÅ IND FOR HELVEDE og kør ordenligt *LOL* Hold jer muntre der ude vi ses smiley
MVH Fomanden


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I ER for seje folkens
Kommentér på:
I ER for seje folkens

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce