{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.432 visninger | Oprettet:

hjælper mand i nød, og punktere -.- {{forumTopicSubject}}

sikken et vejr.. får tidlig fri og nyder dagen indenfor mens jeg griner lidt af mine kammerater der skal til Rock Under Broen.. jeg fiser lidt rundt i min dejlige lille Polo da jeg ude ved den gamle lillebæltsbro her til aften møder en mand der går i regnen. jeg undre mig meget over hvorfor han befinder sig på landevejen nu hvor klokken var rundet 21 tiden.. men tænkte han var på vej hjem. jeg køre så hjem fra en kammerat og klokken er cirka 2330 og ser til min forundring samme mand ude ved Fredericia hallerne. han er drivvåd og ser ikke for godt ud. Holder ind på P-pladsen og går ud i regnen for at få fat i manden. han gik da jeg kørte forbi ham på kørebanen og det er jo i sig selv ikke så forsvarligt. han fortæller at han skal gå til børkop efter at han er blevet overfaldet og har fået stjålet mobil og pung. selvfølgelig har jeg da en plads til ham i min bette Polo og om ikke santen at jeg tryller en Coca cola frem bagfra sædet. flink fyr og jeg køre ham hjem.... nu er jeg lige kommet hjem selv og opdager at jeg er punkteret ved at et dumt søm er gået op i mit baghjul.. det burde jo ikke ske.. min karma burde være i top!!

husk at vi skal passe på hinanden!!

håber i har en god aften derude og nyder at vi slog Holland

Mvh Peter D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælper mand i nød, og punktere -.-
  • #2   10. jun 2012 parkede lidt væk og gik hen til manden.. så jeg kunne se ham an.. tager ikke hvem som helst op

  • #4   10. jun 2012 Flot gjord smiley

  • #5   10. jun 2012 Var der flere som dig til, var verden en bedre sted... Godt stil det der! smiley

  • #6   10. jun 2012 God stil, det er vi desværre ikk for gode til i danmark, alle er jo potentielle mordere hehe

  • #8   10. jun 2012 Mirza: Næ fordi politiet gir da bare en bøde for at være pirat-taxa smiley

    Denno: Det var en pæn tanke at du gav ham et lift. Sældent syn nu om dage.. Men det er jo ikke så mærkeligt i dagens danmark desværre


  • #9   10. jun 2012 flot gjort, der er ikke mange der gør det.

    syntes det er for dårlig at folk ikke holder og spørger om de kan hjælpe, har prøvet og stå og mangle en hånd, men ingen stoppet for og hjælpe.


  • #10   10. jun 2012 tums up

  • #11   10. jun 2012 God stil Denno, må nok desværre indrømme at jeg i mange tilfælde ikke havde gjort det samme. Synd karmaen ikke var med dig. smiley

  • #12   10. jun 2012 Tager altid folk med, det mangler da bare. Jeg regner med folk ville gøre det samme for mig.

    Så godt gjort, og håber du får fikset det bagdæk før mandag smiley


  • #13   10. jun 2012 Super god stil!;)

    Har lige en historie med hvor dårlige folk er til at hjælpe, for 3 år siden væltede jeg på min knallert, på vej i skole, det var på cykelstien ved et kryds.. Men utroligt nok var der fanme ikke nogen der går ud og hjælper, der gik omkring 5 minutter før jeg var på benene, da jeg fik styret i maven så mistede fuldstændigt luften.. Men folk havde åbenbart for travl med at komme arbejde.. Syntes sku det forfærdeligt folk er sådan! Så jeg en der væltede ellert kørte galt ville jeg da gå over og tilbyde min hjælp.


  • #14   10. jun 2012 Nu lige sådan i ikk tror jeg bare går ud vælter ud af lige vej, der kom en "chikane" og der jeg drejer finder jeg så ud af at vandpytten der ligger det ikke er vand men is så styrede med 70

  • #16   10. jun 2012 Flot gjort smiley jeg samler også selv folk op medmindre jeg har kone og barn med i bilen da jeg har haft en grim oplevelse engang

  • #17   10. jun 2012 Kasper K
    Den cykelsti var jeg den eneste der brugte, der kom aldrig nogen andre ellers ville jeg ikk køre så stærkt. Bruge cykelstien i 2 år hverdag og mødte måske 10 mennesker der på, det var i et lille industri kvarter i en by der hedder nørager.


  • #18   10. jun 2012 Bay: Folk stopper først op når der ligger blod så er der noget at kigge på... Og hvis det giver kø dannelse vender vi bare og kører den anden vej vis ikk vi kan se alligevel, så ambulancer og politi ikk kan komme frem... Beklager men der er ikke ret mange der fortjener god karma... Og dem der gør får den åbenbart ikk:( God søndag til jer:)

  • #19   10. jun 2012 Det gode kommer tilbage til dig senere, der må have været et ubetalt rengskab fra tidligere... smiley

  • #20   10. jun 2012 Cranky Old Man !

    tænkte det samme er normal også selv god til at hjælpe folk som at holde tilbage og lukke dem ud fra en træls side vej osv. og har lagt mærke til at den gode karma nok skal komme tilbage til mig når jeg gør noget godt

    og nu skal der nok være nogle der siger det er noget overnaturlig pis og at det ikke virker

    til dem har jeg kun en ting at sige PRØV DET i bliver overrasket


  • #21   10. jun 2012 Sku' godt gjort. Man skal behandle andre som man gerne selv vil behandles, og hvem ku ik bruge et lift i sådan en situation. Thumbs way up smiley

  • #22   10. jun 2012 Den historie om at samle en op, minder mig en gang om da jeg skulle til race i vejle,
    mellem horsens og vejle ser jeg så en ældre herre stå og blafre, tænke hvorfor ikke og samler manden op.

    Han sætter sig ind og vi snakker lidt, efter 5 minuniter spørg han så om jeg ikke kan køre ham på hospitalet i vejle,
    jeg tænker tjoh, der er alligevel ikke langt fra bilka til hospitalet og køre der til.

    Vi snakker lidt videre manden åbner sig lidt op og fortæller så at vil indlægge sig selv på psykriatisk afd. fordi han ikke har det så godt med ham selv og bange for hvad han kan finde på. Der må jeg sgu indrømme at jeg blev en smule nervøs.

    Turen forløb helt fint, manden var flik og yderst taknemlig for at jeg ville køre ham.

    Jeg har ofte samlet folk op, både danske og udlædninge, har kørt med en fra østlandene, fra københavn til odense, hyggelig fætter som har rejst hele norden rundt uden en mønt på hånden.

    Har samlet to tyskere op i Horsens, samlet en ung lækker hotty op på landevejen.

    Jeg har kun haft gode oplevelse, folk har altid være flinke og taknemmelige og har fået nogle gode historier ud af det.


    Men Lort at du skulle punktere, det fortjener man ikke efter man har været så flink.


  • #23   10. jun 2012 Se det positive i det... Du punkterede først da du var hjemme,og ikke ude på en mørk øde landevej;)

  • #24   10. jun 2012 Har engang samlet en ung pige med en punkteret cykel op. Hun have 10km at gå, og det var da synd:-)

  • #25   10. jun 2012
    God stil at du samlede ham op, Det med punkteringen må have haft et højere formål...


Kommentér på:
hjælper mand i nød, og punktere -.-

Annonce