{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Useriøse admins på Bilgalleri.dk {{forumTopicSubject}}

Jeg fik den 9/3-06 en mail fra en BilGalleri admin, om at min tone her på galleriet før har været grov, og skal høre op. De skrev også, at hvis dette ikke hørte op, så ville min konto samt mine biler blive slettet uden varsel.

Dette er mailen jeg fik fra dem:
--------------------------------------
Hej Danni,

Vi har registreret en ret hård tone fra dig til flere andre brugere herinde.
Vi vil derfor give dig chancen for at forbedre dit sprogbrug overfor andre brugere og chancen for at lægge stilen lidt om fremover.

BG skulle gerne være et sted, som er et okay sted at være for alle og hvis du ikke vil være med til at efterleve det bliver konsekvensen, at vi må slette din bruger. Oplever vi det igen bliver din bruger og dine biler fjernet uden varsel!

Med venlig hilsen

BilGalleri.dk

Dette er såvidt også fair nok, men jeg syntes ikke selv jeg havde været direkte hård i tonen overfor andre brugere herinde. Men det kan selvfølgelig godt ske at jeg har glemt en episode hvori mit sprogbrug ikke har været så pænt, og derfor besvarede jeg mailen således:

Hej BG

I bedes oplyse mig om hvilket tilfælde jeg modtager en advarsel for, da jeg ikke selv mener jeg har snakket unødigt grovt til nogle brugere.

Danni/DanniN

Jeg besvarede mailen samme aften jeg modtog den, og det er nu en uge og 2 dage siden - Jeg syntes virkeligt det er useriøst at der intet svar er kommet på det.

Der skal nok være nogle der syntes jeg er et tudefjæs, og en brokrøv - Men i behøver slet ikke nævne det, for jeg gider ikke høre på det. Jeg syntes bare at de forskellige admins altid snakker om at forummet skal blive mere seriøst osv osv - men det er da ikke den helt rigtige måde at gøre det på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Useriøse admins på Bilgalleri.dk
  • #1   18. mar 2006 Kan godt give dig ret i de måske burde være bedre til at svare...

• #2   18. mar 2006 har du ret i

• #3   18. mar 2006 Mr. X - Det lyder ikke som om du har læst det hele. Læs det, og kom igen.

• #4   18. mar 2006 jeg giver dig ret Danni

• #5   18. mar 2006 nej har de ikke men de må jo have noget og ha det i beviser eller ligende

• #6   18. mar 2006 Ja.

Som jeg skrev mener jeg ikke selv jeg har været hård i pelsen overfor nogle brugere - og derfor spurgte jeg. Jeg vil delvist gerne vide hvem det er jeg har disset, og jeg vil gerne vide i hvilken situation det var, så jeg er klar over hvad de tolker som 'hård i tonen'

• #7   18. mar 2006 Man må sige de ikke laver noget dit indlæg hvor du disser dem har været på bg i 10 min.. og de har ikke slettet det endnu..

• #8   18. mar 2006 Søren G - hehe, god pointe.. Jeg har kopieret hele indlægget, så det er let at oprette igen, hvis det sku blive fjernet uden varsel smiley

• #9   18. mar 2006 Du er da plat MR X de kan da ikke bare give en advarsle uden af på pege hvilken episode der er tale om.. måske var der en grund til Danni talte grimt hvis der for eks. var blvet talt grimt til ham.. søtter Danni 100%

• #10   18. mar 2006 Danni N - godt nok...

• #11   18. mar 2006 Tak for støtten... det er rart at se der er forståelse for det, så eventuelle besøgende admins kan se der er flere der støtter op om det

• #12   18. mar 2006 der er sku mange bruger der taler grimt..

• #13   18. mar 2006 Jeg er enig med dig Danni..!

• #14   18. mar 2006 Omega B - Hvor vil du hen ved det?

• #15   18. mar 2006 Danni>

I sidste uge klagede en bruger over det samme som dig, på under 5 minutter fjernede de indlægget og ham.

• #16   18. mar 2006 Det er jo fordi du har skrevet i en hård tone til en bruger, og så har du fået et par udstemmer, i de udstemmer står der f. eks. "han sviner mig til, gør noget ved det", og så sender admins sådan en mail til dig, det er også derfor du ikke får svar, de har nemlig ikke svaret, de kender ikke den enkelte episode, de læser bare udstemmer,.- længere er den ikke, og jeg vil give Mr X ret, de har selvfølgelig ikke tid til at diskutere med alle om deres udstemmer er berettiget eller ej, panserne gider jo heller ikke diskutere om man i virkeligheden skulle have den fartbøde, man må bare sluge den,.

• #17   18. mar 2006 FORS-ATAN - De har nok ikke set indlægget endnu. Men gør de det, har jeg da ikke tænkt mig bare at lade det ligge... Så må jeg gå til forbrugerklagenævnet og tage det op med dem. - Det er ikke pengene, det er princippet i det.

• #18   18. mar 2006 Danni>

Helt klart. Hvis jeg bliver beslydt for noget, vil jeg sku også se en grund.

• #19   18. mar 2006 hvis de fjerner ham fordi han gerne vil have svar på en klage over ham. Smutter jeg sq også.. kan ikke passe vi skal have de mafia metoder og magtudnyttelse af så stor karater.... admin`s er her får at skabe ro og orden....

• #21   18. mar 2006 Thomas - Jeg vil gerne vide hvornår jeg har skrevet i en hård tone til en bruger - For jeg mener ikke selv jeg har gjort det! Jeg mener selv jeg har været meget fattet og tålmodig når folk er nogle fjolser.. Jeg behøver selvfølgelig ikke at have brugernes navne at vide - Men bare hvilke situationer vi snakker om, så jeg kan holde min kæft en anden gang der sku være noget - Grunden er jo at jeg ikke aner hvornår jeg har kvajet mig - hvis jeg har kvajet mig!

• #22   18. mar 2006 Man bør og skal ha et bevis for hva man er anklaget for! Men Efter de indførte udstemningen, så tror jeg de har rigeligt at se til!!! Men da bilgalleri ikke er brugerbetalt, så tror jeg nu ik, at du ka gøre noget ved det... Udover sige "Fuck det, så passer jeg bare på fremover"

• #23   18. mar 2006 De kan ikke sige hvornår du har været grov, og de kan heller ikke sige hvad du har sagt, for de ved det ikke, de stoler bare på at når du har fået 3 udstemmer hvor der står, brugeren sviner mig/andre til, så sender de dig sådan en mail der.

Så lad det ligge og bare husk at snakke pænt fremover..

• #24   18. mar 2006 Jeg er selv blevet frosset trods det at jeg har været på dette galleri flere år længere end nogle af de små admins som bare er magtsyge... Total griner...

Jeg fik aldrig en begrundelse... Går heller ikk udfra at du gør.... Bare lev med det... De er bare magtsyge og så er der sjældent en begrundelse for deres handlinger...

... Nogen hér på BG er "homies" med admins... Og tænk sig... selvom at de sviner folk til på det groveste og endda provokerer yderligere når man ER blevet frosset så sker der intet med de pågældende brugere... Giver ikke en skid for de såkaldte admins.... Kan ikk se hvad de skal være her for.. De er mange gange ligeså useriøse som de nogen gange beskylder andre for at være...

Husk nu ytringsfriheden ADMINS... -Bare så i ikke fryser mig for ingenting..... IGEN.

BG havde sine bedste dage for nogle år siden... Tænk sig... UDEN admins der frøs folk hele tiden...

Måske man skulle tænke lidt over dét...

• #25   18. mar 2006 Brian P -

Det er også sandt nok de har gang i den store ombygning hvad alt det angår, men selve adminsne har, så vidt jeg er blevet fortalt, ikke noget med selve omkodningen at gøre. At de får en del mails forstår jeg udemærket, men stadig - de ønsker at det skal blive et mere seriøst bilsite, uden for mange tåber der bare ønsker at ødelægge det for alle andre - Det viser de da ikke ved ikke at besvare sådanne emails. Hvis de har tid til at skrive en advarsel-mail, så må man da regne lidt med de også har tid til at skrive hvilken sitation man har kvajet sig i.

Omega B -

Det blev førnævnt at det bare var et system - der er nogle der har skrevet jeg har skrevet hårdt til dem - og de sender mig en advarsel.
    Jeg har nogle uvenner her på BG - Nogle personer jeg bare ikke kan sammen med. De syntes jeg er en narrøv, og jeg syntes de er ligeledes - og så syntes de lige at jeg sku stemmes ud. - Det kunne jo let være sådan en situation vi er i - dermed ikke sagt at det lige netop ER den situation.

• #26   18. mar 2006 Catja, præcis det du siger der, er jo hvad mange brugere herinde skriver at de har oplevet. Sjovt nok forsvinder de indlæg ret hurtigt igen efter de er blevet skrevet. Ingen har rigtigt svar på hvor både brugeren og indlægget forsvandt hen...

• #27   18. mar 2006 Catia, der tager du fejl, det er selvfølgelig bedst at have admins, for så er vi sikker på at de små børn som smadre annoncer og sviner folk ikke får lov til at være her inde,.,.

• #29   18. mar 2006 Omega B - Du får ikke rigtigt noget ud af at paste det samme som du gjorde før. - At de skriver at admins beslutninger ikke er til diskution er jo næsten absurd - Det er jo det samme hvis du bliver stoppet af politiet for at køre 300 km/t i en 50 km/t zone - Din bil KAN ikke køre 300 km/t, men alligevel bliver du knaldet for det - Det er ikke til diskution, for politimanden bestemmer, og han har taget beslutningen.

• #30   18. mar 2006 Der ska ad-mins til! Ellers blir det rød stue igen!!! Hva ytringsfriheden angår, så er der også en grænse! Man ska' ku sige hva man vil, dog ska man ikke svine folk til pga. deres personlighed!

• #31   18. mar 2006 Brian P - Jamen, så går der jo 'ej, så siger vi bare skie' vær' med det, og er ligeglade' i det. Normalt ville jeg da også have været bedøvendes ligeglad, hvis jeg virkeligt kunne huske jeg havde været en idiot overfor nogle så havde jeg jo bare ladet det være og passet på fremover.

Det er princippet i det. Jeg syntes da at jeg skal have at vide hvorfor jeg får en advarsel - Jeg syntes nemlig selv ikke den var fortjent... VAR den fortjent - Så fair nok! Så trækker jeg selvfølgelig samtelige anklager tilbage, og fortsat retter mig efter reglerne.

• #32   18. mar 2006 Omega B - Det er op til dig selv - Men den første del om reglerne er da det samme som det du lige har skrevet! Resten er jo personlig mening, det er ikke det samme, hvis det er det du mener.

• #34   18. mar 2006 Omega B - Jeg hænger ikke nogen brugere ud, overhovedet.

• #35   18. mar 2006 Brian P - Det er nemlig rigtigt at udstemningssystemet bliver misbrugt - Men jeg skrev jo netop en svarmail for at få svar på hvad min dårlige opførsel bestod af - for jeg mener ikke selv jeg har svinet nogle.

At admins ikke se rpå sagen er jo netop hvad der er useriøst...

• #36   18. mar 2006 Omega B - Nåå, det var det andet indlæg jeg tænkte på.

Jeg lader lige gå lidt tid før jeg skriver til en admin, jeg har jo lige fået at vide der kan gå op til en måned før et svar kan komme.

Men jeg har en aftale nu - Så jeg vil smutte - jeg kigger i indlægget senere

• #37   18. mar 2006 Martin N

Tak - Og præcis sådan skal det siges.

• #38   18. mar 2006 Der er ingen på BG som bliver frosset eller slettet uden grund. Hjælpe admins arbejder ud fra BG retningslinier og betingelser, og ikke ud fra vores egen regler og overbevisning. Når vi får anmeldelser og udstemmer, undersøger vi sagen så godt som vi kan. Vi reagere f.eks ikke på udstemmer som ikke virker seriøse, eller hvis der ikke er et link til det som sagen handler om. Her lader vi faktisk tvivlen komme brugeren til gode. Desuden skal det nævnes, at en bruger skal have mindst 5 udstemmer før han popper op på vores anmeldelsesliste.
    En hjælpeadmin kan ikke slette en konto eller bil med mindre dette punkt er opfyldt. Vi kan dog fryse en bruger uden videre varsel, og uden at brugeren har modtaget udstemmer. Dette bliver aldrig gjort uden der er en grund, og man kan maksimalt blive frosset i 5 døgn.
    Bliver man først slettet eller frosset, kan dette ikke ændres. Og til dem som tror at mig og Anders bare kan drøne rundt og fryse og slette som det passer os, kan jeg sige at det kan vi ikke, da vi står til ansvar overfor ejerne af BG.

Kommentér på:
Useriøse admins på Bilgalleri.dk

Annonce