{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

Surt opstød over marked {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg vil godt dele et surt opstød sammen med mine BG venner.

Jeg er simpelthen så træt af at markedet er spækket med annoncer med pris 1234. Det gør søgefunktionen praktisk talt umulig at bruge...!

Prøv at se her:

http://bilgalleri.dk/mar_alle.aspx?page=1&sort=1&maxPrice=1235&minPrice=1233

Der er (hold fast i noget) 22 hele sider med ting til salg i markedet til prisen 1234.

Jeg kan ikke forstå at det er så svært for Admins at gøre noget ved det? Send dog en mail til alle ud om at fra nu af bliver priser 1234 eller lign fjernet uden varsel og frys brugeren i en måned. Ja det kan godt være det tager lidt tid at gøre det, men gør man det i en uges tid har man også statureret nogle eksempler, og det gør at andre ikke vil prøve det igen!

Prøv at check dba.dk eller guloggratis.dk her har man ikke dette problem ??

Syntes det er nitten, især fordi BG på et tidspunkt også skrev mails om at problemet med salgspris 1234 var fjernet !

Hvorfor kan admins ikke lige tage en tilfældig runde på markedspladsen og så fjerne de åndsvage og useriøse annoncer ? Hvis folk ikke ved hvad de skal tage for de ting de sælger kan de jo bare helt undlade at skrive en pris, og så er det MEGET nemmere at sortere i prisen.

Problemet opstår især når man søger efter eksempelvis reservedelsbiler til priser mellem 1000 og 4000 eller hvis man søger alufælge til mellem 1000 og 1500 kroner. Det er vanvittigt useriøst!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Surt opstød over marked
  • #1   25. jul 2011 Slet markedsfuntionen og lad bilbasen stå for det arbejde, og lad bilgalleri være et galleri.... problem løst smiley

• #3   25. jul 2011 Ja det burde da være det mindste de kunne gøre for os. Jeg har det helt fint med at betale for at bruge alle sidens funktioner, og jeg kan også godt leve med reklamerne som efterhånden fylder rigtig meget, men at der er så dårligt styr på markedet er ufatteligt. Jeg kan heller ikke forstå hvorfor der ikke er en salgsannonce med diverse eller lign, for man kan finde alt muligt der ikke hører til de faste kategorier herinde. Eksempelvis knallerter, campingvogne, værktøj osv... Fandme surt!

• #4   25. jul 2011 læste også den bedste

starter og køre hverdag.
    står uden plader.

• #5   25. jul 2011 Du byder bare 12345 kr på hver af annoncerne. Så skal du se nogle sjove scar. smiley

• #6   25. jul 2011 Volvo Thomas >> Epic!

• #7   25. jul 2011 Jacob har jeg prøvet men så kan man ikke lave andet. Og iøvrigt burde det ikke være brugerne der "legede" politi herinde, der burde sgu være nogen der gjorde noget ved det.

Jeg kan ikke se hvad hjælpe admins er til for hvis ikke det er til præcist sådan noget her ! =?

• #8   25. jul 2011 Jacob har jeg prøvet men så kan man ikke lave andet. Og iøvrigt burde det ikke være brugerne der "legede" politi herinde, der burde sgu være nogen der gjorde noget ved det.

Jeg kan ikke se hvad hjælpe admins er til for hvis ikke det er til præcist sådan noget her ! =?

• #9   25. jul 2011 Det ville også blive noget værre nattearbejde.
    Hvis de endelig er i tvivl om pris kan de jo skrive i annoncen at der kan bydes og sætte prisen højere end andre på markedet.
    Det har jeg gjort så folk kan byde ind. At der så ikke er nogle der byder (de fleste skambyder eller vil bytte med scootere og skrotbunker) Det er der ikke så meget at gøre ved.
    Men jeg springer mange de annoncer over hvor der står 1234 eller 1.-, Så tager jeg dem hvor folk kan bestemme sig. smiley

• #10   25. jul 2011 Det er sgu da ikke hjælpeadmins problem, men de brugere som bare er SÅ snotlamme at de ikke kan sætte enten en ordentlig pris på eller lade helt være med at oprette en annonce.

• #11   25. jul 2011 hold nu, der er også hele 10 sider med annoncer til 1 kr. Kan du ikke også få dem til at sende en mail rundt med det? gå nu forhelvede op i noget andet ...

• #12   25. jul 2011 Der står også at man kun ska sætte en pris (og alle ved vel hva de mindst vil have for deres ting)

Synes HAerne burde være mere skarpe på det sted istedet for alt mulig andet hvor de spiller smarte og så få smidt nogle i fryseren pga det.. Det er PISSE irreterende med de annoncer..

Skriv en pris eller la vær og så skriv man kan byde.. Kan ikk være så svært at fatte..

• #13   25. jul 2011 husk du kan søge minimum beløb smiley gør jeg altid for at undgå de der 1234 annoncer.. men ja det belastende!!!

• #14   25. jul 2011 så må man skrive min. beløb 1235 smiley

• #15   25. jul 2011 Har tit undret mig over at folk skriver det pis, det sender da et monster useriøst signal til brugere af markedet, eller eventuelle købere.
    Jeg går langt udenom de annoncer, gider ikke engang at kigge. Er man en seriøs sælger hvis man "prisætter" sine varer på den måde.. nej!
    Har og vil aldrig benytte mig af metoden.
    Det ville da være super hvis det kunne forbydes, det ville gøre markedet herinde mere seriøst.

• #16   25. jul 2011 Jeg skriver altid at jeg kan hente deres lort med det samme for 1234kr. Der er satme nogen der bliver sure. Men til sidst retter de den åndsvage pris. Det kan sgu ikke være så svært..

• #17   25. jul 2011 dem du falder over giver du bare udstemme, jeg håber at en dag admins vil straffe hård på disse annoncer da de fuldstændigt ødelægger market. !!!!!!!

• #18   25. jul 2011 Jeg er helt enig! Jesper K: JA det burde man sgu tage fat i også, det er 32 sider med pisse useriøse annoncer !

• #19   25. jul 2011 Lade DBA og de gule sider overtage marked, ER DU DA BINDEGAL, er du klar over hvor mange penge de tjener på i betaler for VIP.

ENESTE måde og stoppe det på, er at folk lader værer med og betale for det VIP ganske enkelt, iøvrigt lovede de, da man skulle til og betlae for vip, at marked skulle være mere seriøst, yeeaahhh right, det er en penge maskine, intet andet...

• #20   25. jul 2011 Hmmm det er jo brugerne der er nogle komplette fjolser og ikke BG...

Kom nu videre og blive ikke ved med at spamme forum med de samme indlæg...

Brug da jeres tid på at kikke bilerne igennem, og kommer i til 1234 priser, så gå forbi dem, det er da noget af det første man ser når man søger, og så kan man da hurtigt zappe de første sider forbi....

Det er jo ikke til at fjerne eller andet, for mange mener det er det klogeste at skrive deres pris sådan, så pisser det dig af, så kritiser sælgers annonce så meget du kan......... ellerkom videre....

• #21   25. jul 2011 Og du har jo endda selv kunne finde ud af at søge en pris i netop den gruppe, så du kan jo bare søge med et højere minimum som netop Emil S skrev længere oppe...

Det virker som du ikke har andet at gå op i.... smiley

• #22   25. jul 2011 Buggi, nu er det ikke det store problem når man søger biler, da de fleste biler koster mere end 1234 kroner. Men prøv du at finde et sæt 15" aludrenge mellem eksempelvis 500 og 1500.- kroner så skal du bare se løjer.

Jo jeg har andet at gå op i men nu er jeg pænt meget aktiv i markedsdelen herinde og det er virkelig røv-irriterrende. Jeg kan ikke forstå hvorfor der er noget i vejen med at lave noget justits omkring det. Som sagt betaler vi jo for at bruge siden. Gul og gratis er --- ja gratis og her findes de problemer ikke !

Tror sgu jeg vil lave en gruppe med det hvor medlemmerne smider udstemmer til alle der bruger sådan nogle bæ-priser.

• #23   25. jul 2011 Iøvrigt er de fjolser der benytter denne form for prissætning på deres annoncer så smarte at de laver priser på 12345 når det drejer sig om biler. Så der er 3 sider med biler til den pris:

http://bilgalleri.dk/mar_alle.aspx?page=1&sort=1&catid=9999&maxPrice=12346&minPrice=12344

Prøv at søg på biler mellem 10 og 15.000.- kroner og så se hvor mange useriøse annoncer der dukker op. Man bliver sgu da idiot af det !

• #24   25. jul 2011 SÅ ER DER LAVET EN GRUPPE

http://www.bilgalleri.dk/grupper/bgereimoduserisesalgsannoncer

• #25   25. jul 2011 Den virker ikk rigtigt..

Server Error
    404 - File or directory not found.
    The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

• #26   25. jul 2011 Sorry prøver lige igen så

http://bilgalleri.dk/grp_vis.aspx?GroupID=3944

• #27   25. jul 2011 Kan de ikke bare oprette et auktions/fastpris-underkategori i markedet?

Og så samtiddig en mulighed for at give Køber/Sælger en vurdering ved en handel, så kan fremtiddigge købere/sælgere også bedre vurdere hvor seriøs en kæber/sælger det er man har med at gøre?

Har jeg i ævrigt før bedt om hos BG-admins.

• #28   25. jul 2011 PS: Stavefejl er gratis.... smiley

• #29   25. jul 2011 Der er mange muligheder men uanset hvad man foreslår sker der intet. Nu har jeg lavet denne gruppe, så meld jer ind og giv jeres støtte til at BG kan få fingeren ud af fugteren og få noget justits på de markedsannoncer!

Kommentér på:
Surt opstød over marked

Annonce