{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

surt opstød. {{forumTopicSubject}}

Her er lige et surt opstød fra en"gamle" dreng som har været med i div, bilkredse siden 1981.
så nu får jeg dælme en masse hug,men det er der ikke noget og gøre ved.

Jeg må indrømme at jeg er ved og brække mig over folks dobbelt moral her på siden(og nej,jeg hedder ikke joakim B olsen).
folk brokker sig over alt ligefra T-hansen,uorginale resevedele over til folks egne reperationer af deres biler og brug af brugte stumper.
for f..... da,det er s.. da ikke alle der er født med en guldske i r....
sjovt nok er det dem der brokker sig aller mest dem man kan møde lørdag formiddag hos T-hansen og hvad de forskellige firmaer hedder.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  surt opstød.
  • #1   22. dec 2011 Ja fy for en skefuld

• #2   22. dec 2011 Uenig.

Hvis man ikke har penge til at gøre det, så det ser ordenligt og stilet ud. Så hellere lade være, eller vente til man har penge til det.

Der er stort set ikke noget "styling" fra Thansen, som ser pænt ud på en bil. De bliver bedre med deres sortiment, men det er stadig noget skrammel i mine øjne.

<b>AJay

• #3   22. dec 2011 folk må jo selv om det vil købe dyrt hos T-hansen eller spare penge og købe hos en hugger du ved jo flertallet er dumme og ved ikke en skid om biler selv om de tror det

• #4   22. dec 2011 ajay :
    se det er jo noget helt andet,men man kan altså lave noget der ser fint ud,uden at det koster kassen.
    jeg synes egentlig ikke man bare skal vente,men da kaste sig ud i det,så må det jo være næste projekt at gøre det bedre næste gang...
    det kan jo at den der laver noget med "T-hansen" styling som du ikke bryder dig selv synes er iorden og hvorfor skulle man ikke det,jeg laver da også nogen ting på min bil som andre ikke kan,men det er der ikke noget og gøre ved.
    men det var jo ikke det jeg fik i den gale hals.

• #5   22. dec 2011 Det har du ret i. Men dem der bare køber alt muligt plastikskrammel til ingen penge og smider på sin bil. Det bliver den jo ikke videre køn af.

Man kan sagtens "style" en bil, for små penge. Har jeg selv gjort førhen.

Og ja der skal være plads til alle, og forskellig smag.

<b>AJay

• #6   22. dec 2011 Det er jo en smagssag.. men man behøver jo ikke at støde nogle med vilje.. jeg er heller ikke fan af din hjemmestyling, men jeg har intet behov for at ødelægge dit humør

Jeg går jo heller ikke over og klasker en rocker i nakken og kalder ham bøsse bare fordi han kører i en peugeot cabriolet.. alt med omtanke smiley

• #7   22. dec 2011 nemlig,lad dog andre gøre som de vil og ikke som andre vil.
    og ja jeg ved godt at der er nogen der ikke kan lide det jeg laver,så f... det,jeg kan lide og har altså ikke lige 1 mill eller mindre og smide i min bil, og jeg kan altså godt at nin bil ikke ligner andre.

• #8   22. dec 2011 Man kan jo ikke være sikker på at andre folk syntes ens bil ser godt ud, pg who cares?! Syntes selv min egen s14 er ret sprød, og det syntes størstedelen af dem der ser den også, men der er da stadig nogen der syntes det er en overdrevet plastic balje, og dem om det. Så længe man selv er glad for din vogn, så fuck da resten. Får nok m 5 år siden til DHB lå vi ved siden af en gut i en gammel ascona. Der var der klistret div manta gejl på, og den var ikke køn, men var hvad han havde råd til. Han var så på brænderpladsen og krudte svinet af, men blev buet ud og moppet senere hen.. Det kan jo ikke være rigtigt, man skal have det sjovt til DHB, og det tror jeg ellers at han havde...

• #9   22. dec 2011 Præcis Mogens, jeg har det på lige nøjagtigt samme måde smiley
    Men hvis man vil hjælpe folk til at gøre noget på en bedre måde eller lign. er det jo fair nok at kommentere smiley

• #10   22. dec 2011 det var lige godt grovt !

• #11   22. dec 2011 Nemlig smiley

Kommentér på:
surt opstød.

Annonce