923 visninger
|
Oprettet:
surt opstød. {{forumTopicSubject}}
Her er lige et surt opstød fra en"gamle" dreng som har været med i div, bilkredse siden 1981.
så nu får jeg dælme en masse hug,men det er der ikke noget og gøre ved.
Jeg må indrømme at jeg er ved og brække mig over folks dobbelt moral her på siden(og nej,jeg hedder ikke joakim B olsen).
folk brokker sig over alt ligefra T-hansen,uorginale resevedele over til folks egne reperationer af deres biler og brug af brugte stumper.
for f..... da,det er s.. da ikke alle der er født med en guldske i r....
sjovt nok er det dem der brokker sig aller mest dem man kan møde lørdag formiddag hos T-hansen og hvad de forskellige firmaer hedder.
jul 2006
Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.249
aug 2005
Følger: 87 Følgere: 88 Biler: 5 Emner: 245 Svar: 8.876
Hvis man ikke har penge til at gøre det, så det ser ordenligt og stilet ud. Så hellere lade være, eller vente til man har penge til det.
Der er stort set ikke noget "styling" fra Thansen, som ser pænt ud på en bil. De bliver bedre med deres sortiment, men det er stadig noget skrammel i mine øjne.
<b>AJay
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 99
mar 2003
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 7 Emner: 52 Svar: 847
se det er jo noget helt andet,men man kan altså lave noget der ser fint ud,uden at det koster kassen.
jeg synes egentlig ikke man bare skal vente,men da kaste sig ud i det,så må det jo være næste projekt at gøre det bedre næste gang...
det kan jo at den der laver noget med "T-hansen" styling som du ikke bryder dig selv synes er iorden og hvorfor skulle man ikke det,jeg laver da også nogen ting på min bil som andre ikke kan,men det er der ikke noget og gøre ved.
men det var jo ikke det jeg fik i den gale hals.
aug 2005
Følger: 87 Følgere: 88 Biler: 5 Emner: 245 Svar: 8.876
Man kan sagtens "style" en bil, for små penge. Har jeg selv gjort førhen.
Og ja der skal være plads til alle, og forskellig smag.
<b>AJay
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 64 Biler: 3 Emner: 200 Svar: 5.884
Jeg går jo heller ikke over og klasker en rocker i nakken og kalder ham bøsse bare fordi han kører i en peugeot cabriolet.. alt med omtanke
mar 2003
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 7 Emner: 52 Svar: 847
og ja jeg ved godt at der er nogen der ikke kan lide det jeg laver,så f... det,jeg kan lide og har altså ikke lige 1 mill eller mindre og smide i min bil, og jeg kan altså godt at nin bil ikke ligner andre.
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.814
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 113 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.602
Men hvis man vil hjælpe folk til at gøre noget på en bedre måde eller lign. er det jo fair nok at kommentere
mar 2009
Følger: 35 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 32 Svar: 183
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 113 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.602
surt opstød.