865 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Køleskab istykker pga. byggeri.! Køleskab istykker pga. byggeri.!

Hey BG..

Jeg har et spørgsmål..

Der er ved at blive bygget en REMA1000 og noget bolig halløj lige ved siden af min boligblok. De gik igang med pælramning for nogen mdr siden og slutter for 1 ½ mdr siden. En morgen under pælramningen gik det lige lovligt vildt for sig, at mit køleskab faldt ud af sin plads ude i mit køkken og falder ned på gulvet.. Efterfølgene begynder mit køleskab og sige underlig lyde og bliver meget varmt på siden.. Jeg tager kontant til det byggefirma der står for det hele og de fortæller mig, de vil komme og kigge på det.. De kommer ikke som aftalt og brænder mig at flere gange. Sidste fredag ringet jeg så igen til det firma hvor jeg bag om at vil snakke med chefen.. Får en god snak med chefen om mit køleskab og han vil kigge på sagen.. Jeg modtager så dette brev http://peecee.dk/upload/view/381934 i dag.. Kan det virkelig passe at de ikke kan hjælpe mig, nu når det er deres skyld at mit køleskab faldt ud af sin plads og hamre ned i mit køkkengulv og går i stykker at de så ikke gider dække.,,

God weekend

Kilde: Biltesteren
TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!
Slå lyden til
00:00
/
10:16
LIVE

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BMW E30. SKAL DU HJÆLPE MIG?

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle bordfodboldbord 305 kr.
  • Beskæring 300 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Ophængning af gardinstænger i betonvæg (4 stk.) 500 kr.
  • Opsætning af lampe 1.043 kr.
  • Havemand 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køleskab istykker pga. byggeri.!
  • #1   1. sep 2012 Håber der sidder nogen kloge mennesker som kender til byggebrancen som kan hjælpe her..

• #2   1. sep 2012 1. Bed om dokumentation for de målinger

2. Bed om at få oplyst deres policenummer og deres forsikringsselskab, da du ønsker at fortsætte sagen direkte hos dem.

Nægter de - meld skaden til dit eget forsikringsselskab, så kører de sagen for dig.

• #3   1. sep 2012 tror sku ikke på det for og være ærlig.. kan sku ikke lade sig gøre hvis det har hoppet så meget at dit køleskab er hoppet ud og væltet på huset sku os have taget skade..

• #4   1. sep 2012 Smadr noget af deres af samme værdi smiley

• #5   1. sep 2012 Nick A: tror sgu heller ikke på julemaden for at være ærlig! Hvad kan jeg bruge din besked til ?

• #6   1. sep 2012 Har selv arbejdet med pæleramning, og det skal lige siges at vibrationerne godt kan få tingene i naboejendommene til at flytte på sig, men så burde du osse kunnet have mærke det i gulv osv.

Hvis deres dokumentation for vibrationerne er iorden, er der desværre nok ikke noget at gøre. Men forlang at se den.

• #7   1. sep 2012 De har reglerne på deres side, de tager MEGA mange målinger og logger dataene for netop at dokumentere at vibrationerne ikke har været over tilladt, ellers kunne folk jo komme rendene og vil have penge for deres gamle sætningsskader osv...! Der er ikke meget at gøre, synes også huset skal gynge en del for at køleskabet hopper sig en tur...! ( har lige haft undervisning i pæle og spuns ramning)

• #8   1. sep 2012 Det kan sgu ikke have stået som det skal hvis det vælter ud af skabet ved pælramning... Så er huset dælme osse revnet i hvert fald da

• #9   1. sep 2012 Nu skal det altså osse siges, det har rystet voldsomt under den pælramning.. De gik igang kl 7 om morgen til 17 om eftermiddagen hver dag, mandag til torsdag. Og det stod på i mere end 1 mdr... De har hamret over 300 pæle i og de pæle som ligger tætteste på mit køkken ligger vel 6-7 meter væk i fugle flugt linje.. Og det er ikke en eller anden lille pis maskine der har banket i pæle i.. Tror de beton pæle var 30-40 meter lange hver..

• #10   1. sep 2012 Okay okay, men nu er rystelserne på at hamre en 40 meter pæl i nøjagtig de samme som en 3 meters... Men jeg har svært ved at forstå hvorfor du ikke har fået huset ned i hovedet i stedet for køleskabet, stod det sikkert nok eller stod det og balancerede halvt ude over en hylde så tærende knapt havde vederlag.. ?

• #11   1. sep 2012 Hamre man en 40 meter pæl ned i jorden vare rystelserne længere tid, end hvis man hamre end 3 meter pæl ned i jorden det kan vi vel godt bliver enig om ?
    Jeg bor i en gammel bygning med 4 lejligheder inde i centrum.. Bygningen jeg bor i, er skæv i forvejen da den er gammel.. Mit køleskab står inde i en "boks" som vel er 10 cm over gulvet på 4 ben.. Da de banket imellem de 2 bygninger blev rystelserne ekstra slemme da jorden var ekstra hård, fik jeg at vide. Kan huske jeg kigget ud af mit soveværelse vindue da det stor værst til og kunne næsten ikke se noget for bare røg! Ham bygge lederen fortæller mig, det er fordi der sidder noget træ halløj inde i den maskine og den ryger ekstra meget, når de er nød til at mange rigtig hårdt! Der er et par andre bygninger som osse ligger op at. der har fået lange metal pæle op på sideren fordi de er banke for lortet vil styrte sammen..

• #12   1. sep 2012 Ham x du aner da hvis ikke hva du snakker om hva det kan sagtens lade sig gøre prøv du at stå et sted hvor de gør det så skal du nok blive overbevidst

• #13   1. sep 2012 allan: lige præcis

• #14   2. sep 2012 hvis det har rystet sådan at dit køleskab er faldet ned..!?!?! ja så må der da også være andre beboer der har fået skader, billeder der er faldet ned, ting fra hylder falder ned, så må i jo gå sammen om et erstatnings krav... hvis du kommer som den eneste og siger dit køleskab er faldet ned, så ville jeg nok også være meget skeptisk hvis det var mig.

Kommentér på:
Køleskab istykker pga. byggeri.!

Annonce