{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Finansering a bil. {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Går og overvejer at købe en bil fra forhandler.

Det drejer sig om en KIA Ceed eller pro'ceed eller hvad faen den nu hedder.. Hehe.

Har kigget lidt på den ude ved nelleman i Odense.
Og de har en 1.6 turbo diesel, til ca. 200.000

Det jeg gerne vil vide er, lidt info fra folk der før har finanseret biler..

Hvor meget vil i tro jeg skal betaler pr. mdr?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Finansering a bil.
  • #1   18. sep 2012 Bare så billigt om mdr. som muligt vel...
    Er på s.u, så kan jeg vel altid begynde at tale mere af, når jeg er færdig.


  • #3   18. sep 2012 Min søster har lånt en magen til mens hun var på s.u..

  • #5   18. sep 2012 men er der ikke noget med at mange forhandlere giver en god pris for ens bil?
    Så kan jeg jo bruge den til udbetaling... smiley


  • #6   18. sep 2012 http://www.diba.dk/Bil/?id=785

    Klik her ind og beregn, giver det mest præcise resultat smiley


  • #8   18. sep 2012 Skal du låne <b>det fulde beløb</b>, så vil det koste dig ca. 2.800 kr. månedligt før skat. En del af det vil så være rente, som du kan trække fra i skat, så nettoydelsen bliver lavere. Skal du kun låne <b>80 %</b> af beløbet, vil du kunne klemme den ned på ca. 2.200 kr. før skat i stedet.

    Ovenstående beregninger tager udgangspunkt i, at du betaler gælden af over 8 år.

    Under alle omstændigheder er det umuligt for dig at betale på SU, med mindre du bor gratis eller tjener en del penge ved siden af.


  • #9   18. sep 2012 Du kan vel bare få et finanseringsforslag hos forhandleren, og så finder du os ud af hva han vil give for en bytte bil... men sys nu os det lyder voldsomt med en bil til 200.000 på su men none of my buisness... men ja hør forhandleren

  • #10   18. sep 2012 Du får helt sikkert ikke lov til at låne 200.000 kr hvis din eneste indtægt er SU.
    Men hvis du har planer om at begynde at betale mere af senere, så lån pengene i banken, de er meget nemmere at lave en aftale med senere.

    Men tænk over hvad du udsætter din økonomi for, 200.000 kr er MEGET at afdrage på mens man er på SU, jeg syntes endda det er et stort beløb, selvom jeg har arbejde.


  • #11   18. sep 2012 så er der 2000 kr til bilen pr. måned, så skal du have 10000 kr hvert år i forsikring. 830 kr pr måned. + vægt afgift nok 200 pr måned. +benzin eller diesel, som nok bliver 400-500 kr hvis du køre lidt. nok 3500 kr i måned du skal betale, godt nok en fed su du får.

    Nu er jeg lærling, så jeg får lidt mere end normal studerende, og jeg kunne aldrig finde på at købe en bil til 200 k som ny billist og mens jeg kun er på su smiley



  • #12   18. sep 2012 og du skal så ligge en udbetaling på 50000 for at du kan få den for 2000 kr pr måned

  • #13   18. sep 2012 man får ingen SU fra den 1 januar 2013, hvis man har en bil (værdi over 30000).

    P.S. jeg betaler for min videreuddannelse ca 80000 om året. og det stiger med 50% pga finansreform fordi de "sultne" skal handle vildt i Bilka og kører i en god bil.


  • #14   18. sep 2012 Jeg lånte pengene i banken, da det er meget billigere (-:
    3000 om måneden i 5 år


  • #15   18. sep 2012 S H
    Er der et sted, man kan læse mere om det med at have bil og være på SU? Og gælder det kun bil, eller gælder det også fx ejendomme?
    Det er gået min næse forbi...


  • #16   18. sep 2012 Mikkel
    Så har det været mindre end 200.000 kr., du har lånt smiley
    Men ja, hvis man kan undgå at skulle stille sikkerhed i bilen, kan det som regel gøres en del billigere i banken. Men forhandler-finansieringerne er efterhånden ret billige.


  • #17   18. sep 2012 få et finanserings tilbud og tag det med ibanken og lad dem kigge på det for mig var det billigst at låne det i banken i sidste ende og dem der tilbød finanseringen var vw


Kommentér på:
Finansering a bil.

Annonce