{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Finansering på Bil Spørgsmål {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg vil gerne høre om nogen ting angåene lån på bilen gemmen forhandleren
kan jo være i har været i gemmen det samme..

Landet ligger sådan at jeg i mid Januar Bestilte en Bil Hos Seat men men Jeg blev fyret fra mit Job den 30 Januar.
jeg har til udbetalingen på den nye bil osv men kan mit finanering gå i gemmen osv.. uden at ha job? jeg er på A-Kassen men jeg venter på at komme på et vagt kursus osv jeg søger arbejde men kan ikke få noget som vagt før jeg har kursuset..

håber i kan hjælpe mig..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Finansering på Bil Spørgsmål
  • #1   6. feb 2008 Det er et spørgsmål til dit finansieringsselskab - ikke andre...

  • #2   6. feb 2008 okay er lidt bange for det.. men jeg har ingen rigrtige udgifter udover bilen når den lander i april..
    fordi jeg kan nok ikke komme på det kursus før april og hvis jeg for arbejde inde april så kommer jeg sidst i køen til det kursus.
    bare nedern at bestile en bil og skrive underpå slut sleden og så ikke må finanser den fordi man ikke har haft arbejde i 2 måneder :S + at betale 10+ på at afbestile sin drømme bil...

    men hvis det går helt galt kan man så ikke få en anden til at finanser den også senere hen for den i sit ejet navn ?


  • #4   6. feb 2008 burde ikke være et problem.. ring til selskabet og tag en snak med dem.. evt. ring til din bank og snak med dem. om de vil være med sombackup hvis ikke selskabet vil finansere alligevel.

  • #5   6. feb 2008 Hej Mikkel..

    Det er alt for dyrt at få bilen finansieret gennem bilforhandlernes egne tilbud.. Der kommer mange gebyrer osv på, så det er et dyrt at kørende..

    Det bedste du kan gøre er, at kontakte din bank og få et billån til mellem 6,75 -15 % i rente.. Det er absolut det billigste du kan gøre..


  • #6   6. feb 2008 takker men som svar til jer med bank ideen er at jeg vil gerne gemme banken til noget lejlighed på et tidspunkt hvis i forstår smiley

    puha det lettet lige mit hjerte det der smiley


Kommentér på:
Finansering på Bil Spørgsmål

Annonce