{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tv + internet samle pakke
  • #1   25. okt 2012 er næsten lige flyttet og undersøgte alt. det billigste jeg fandt var tdc med internet boks koblet til digital modtager. til 500 i måneden. 598 hvis man os vil optage og kan sætte på pause osv.

  • #2   25. okt 2012 Kan du få YouSee? Det har jeg haft de sidste 4-5 år og har altid været tilfreds.

    Signalet er ganske vist ikke specielt godt på tv som udgangspunkt. Men det kan der kompenseres for med ekstra tykke kabler, antennestik og en antenneforstærker. Så spiller det bare - og koster det samme, uanset om man har 1 eller 10 tv.


  • #3   25. okt 2012 kommer selvfølgelig an på hvilken tv pakke man vælger og forbindelse osv hehe smiley

  • #4   25. okt 2012 og tdc har os en + pakke med alle viasat kanalerne og tv3 og tv3+ for 99 oven i mener jeg. (havde jeg gratis de 2 første måneder hehe)

  • #5   25. okt 2012 tdc vil ikke forlænge min viasat til 199 md mere,så hvis jeg finder en anden udbyder flytter jeg hele lortet

  • #6   25. okt 2012 kan du få kabeltv så er det at foretrække - dog ikke med internet da de ikke altid kan levere det du betaler for.
    Selv har jeg Fiber internet og så tv ved yousee og det spiller bare smiley

    Alternativt så hedder det parabol for at få viasats kanaler og så slipper du nemt med 600 bare for tv og så internet oven i hatten...


  • #7   25. okt 2012 nu vil TDC kun lave viasat basis til 199 md

  • #8   25. okt 2012 xpdite

    det lyder dyrt hehe.

    jt
    var er det rigtig? latterligt


  • #9   7. nov 2012 Patrick - ja det er dyrt at bo udenfor rækkevidde.
    Alle kanaler = 2 * 300 hver måned.
    Internet = 300 hver måned.
    Så er du af med den første tusse.

    Jeg giver 269 for en 30/30 fiberlinje og så 333 for yousee den store pakke, så det er 600 i alt pr måned. Men ja det er dyrt at se tv og være på nettet.


  • MRSBA
    MRSBA Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 6
    #10   10. mar 2013 En hurtig måde at finde ud af, hvilken tv udbyder der er billigst er at tjekke en af de mange sammenlignings sider. Personligt kan jeg anbefale http://tv-pakker.nu

    Her fandt jeg ud af, at mit behov stemte bedste overens med det Yousee tilbød.


  • #11   10. mar 2013 En "næsten" troværdig måde at lave reklame for sin hjemmeside på. Hvorfor ikke bare skrive det, som det er, i stedet for det der?

  • #12   10. mar 2013 bay

    hvad får dig til at tro det er ham der ejer hjemmesiden han linker til? smiley

    fordi de 2 indehavere på hjemmesiden hedder simon?


  • #13   10. mar 2013 Ja samt det faktum, at han tilfældigvis finder denne gamle tråd omhandlende noget helt tilfældigt og ligegyldigt, kun få minutter efter hans profil herinde er oprettet. Liiiidt for "tilfældigt"...

  • MRSBA
    MRSBA Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 6
    #14   20. mar 2013 Beklager hvis jeg har trådt nogen over tæerne ved at linke til siden.
    Jeg kan lige godt være ærlig at sige, at jeg linkede med henblik på to ting!
    1) Ja, jeg ønsker at skabe noget trafik til min side.
    2) Jeg linker også for at kunne hjælp andre, der tilfældigvis lander på denne side og har brug for hjælp.

    Jeg har ambitioner om at gøre min sammenligningsside om tv pakker til en af Danmarks bedste. Derfor er det nødvendigt med besøgende, der kan teste og afprøve den, så jeg kan gøre mit job endnu bedre.

    Til Bay:
    Beklager, hvis mit opslag går dig på. I bund grund handler det om at hjælpe dem, der har brug for hjælp - og det kræver jo, at jeg er lidt synlig! Har du kommentarer til hjemmesiden, skal du være mere end velkommen til at bruge vores kontaktformular.

    Hav en god dag smiley


  • #15   20. mar 2013 Det ville i så fald klæde dig at skrive det, som det er, i stedet for at forsøge at fremstå som en tilfældig bruger, der har brugt siden.

    Jeg håber ikke, du har i sinde at få din virksomhed til at fremstå uærlig. Det er imidlertid tilfældet, når du bruger netop den form for markedsføring.


  • MRSBA
    MRSBA Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 6
    #16   20. mar 2013 Det kan du have delvis ret i !

    Det er som sådan ikke en virksomhed, men nærmere et hobbyprojekt smiley

    God aften!


Kommentér på:
Tv + internet samle pakke

Annonce