Underlig oplevelse med mms besked?? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Havde en noget mystisk oplevelse igår da min søster havde sendt en mms besked. Jeg modtog en mms besked fra et nummer jeg ikke lige kendte men kunne se at det var fra min søster så skrev til nummeret om du havde skiftet nummer. Så svarede personen hvem jeg var. så skrev jeg det må du vide når du skriver til mig. Så svarede personen så at han/hun ikke havde skrevet. Så skrev jeg til min søsters normale nummer og spurgte om hun havde sendt et billede fra kærestens telefon. men hun havde sendt det fra sin egen af. Vi kunne ikke lige forstå hvordan det kunne gå til.
Er der andre der har oplevet at modtage en besked fra en person i kender og har i telefonbogen men at afsenderen er angivet som et andet nummer?
feb 2012
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 81 Svar: 460
okt 2007
Følger: 25 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 82 Svar: 1.275
feb 2012
Men hvordan det foregår aner jeg ikke:
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 251 Biler: 1 Svar: 1.941
Min kusine døjede også med for kort tid siden at når hun ringede til folk, kom der andre ind over samtalen, eller kunne høre andres samtaler. Dog samtidig med hun var igennem til den person hun sku ha fat i :-S
feb 2012
Haha lyder som når ens bedste forældre fortæller om start 70erne, der kunne man risikere ofte man var 2 hold på linien smtidig;)
aug 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
Jeg har vel prøvet 5 gange nu at jeg har ringet til min chef, der er har været optaget og en sms bliver sendt, venter 5-15 min hvorefter der ringer en random dude og siger han eller hun har fået en sms hvor der står jeg har ringet. Det er altså belastende og det sker KUN med min firma telefon
feb 2012
nov 2005
Følger: 122 Følgere: 119 Biler: 5 Emner: 406 Svar: 2.791
Underlig oplevelse med mms besked??