{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

BMW E46 - TÜV {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg står lidt i et problem med min bil med hensyn til syn, da synsmanden ikke vil tro på at min bil er sænket fra fabrikken, derfor tænker jeg, om det er muligt at finde en med samme bil med sænkningsfjedre der har en godkendelse liggende og evt få en kopi? smiley
Bare en tanke, så jeg slipper for at skulle skifte undervogn..
Så hvis nogen kender nogen eller et råd er jeg taknemmelig! smiley
Bilen er en E46 320D fra 2000.

-Mads


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E46 - TÜV
  • #1   11. nov 2012 ER den sænket fra standart?? For så kan du da bare smutte op til BMW og få nogle papire på det?

  • #2   11. nov 2012 Hvis du har den orginale bog til bilen så står der i den hvad bilen er leveret med af ekstra udstyr fra fabrikken.

    Det gjorde der hvertfald i den e46 jeg havde.

    Ellers spørg hos bmw, de kan helt sikkert se om det sad på standart eller ej.


  • #3   12. nov 2012 Ole - Det var de oplysninger jeg fik fra tidligere ejer. :-s
    Carsten - Jeg må lige tage et kig i den. Hvor stod det henne? smiley
    Ne10 - Har prøvet, han troede mig heller ikke. :-s


  • #4   12. nov 2012 Jamen, hvorfor vil han ikke syne den ?? Hvad siger de der er galt med sænkningen?? Man må jo godt sænke en bil??

    HVIS det er originalt sænket, så oplys en BMW forhandler dit stelnummer, så kan de printe en liste ud med udstyr der er monteret fra fabrikken.

    Hvis IKKE det er standart, hvorfor brokker synsmanden sig så?? Der må være noget i vejen med det siden de gør det..


  • #5   12. nov 2012 Ole - Punktet på synssedlen hedder : Bærende elementer, - fjeder - ukorrekt - for
    Bilen er sænket 40/40, hvilket jeg personligt ikke mener er at skamsænke...?
    Men yderligere forklaring på hvorfor han ikke vil syne den med den undervogn er fordi den er for lav og der ikke er nok affjedring i den mener han, han sagde denne kommentar flere gange "få nogen andre fjedre i, så bliver den meget bedre at køre i" - jeg vil hellere have man kan mærke man er på vejen som jeg vil køre i en bil der sejler.


  • #6   12. nov 2012 Ole - BTW, værdsætter din respons!

  • #7   12. nov 2012 Hmm lyder underligt at han vil dumpe den pga. en 40/40 sænkning? Min er standart sænket, mener det er 25 eller sådan noget.. Men ved du så hvilke fjedre det er der er brugt? For ellers bliver det nok ikke nemt at få nogle papire på de er gode nok på din vogn smiley

  • #8   13. nov 2012 Ja, det gør det også i mine øre.
    - Men nej, jeg har ingen anelse om hvilke fjedre det er, da der ikke er etiketter eller mærke på nogen af fjedrene. :-S
    Kan det ikke lade sig gøre bare at finde en med samme bil og sænkning og måske få en kopi af hans/hendes TüV? smiley


  • #9   13. nov 2012 sjovt.... første gang jeg var til syn med min primera spurgte jeg synsmanden om han skulle bruge TÜV papirene på fjedrene.. og det ville han ikk ha da han godt ku se at den ikk var sænket mere end "normalt"... ku forstå hvis din bil skraber imod en flad vej hehe... smiley

  • #10   14. nov 2012 Jamen mener en TÜV er til et produkt.. ikke bare en 40/40 sænkning, som du jo sikkert heller ikke ved om den er..

    Og ligesom Dennis D, forstår virkelig ikke at synsmanden spørger, hvis ikke den er skam sænket? Lyder fanme underligt, men ja der er nogle som går op i alle detaljer


Kommentér på:
BMW E46 - TÜV

Annonce