{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

motorcykel... {{forumTopicSubject}}

Sidder med drengedrømmen om at eje en Mc til foråret .. Men mangler lidt viden omkring hvad det koster at køre på, Service, nyt bagdæk, osv.. er helt med på forsikring og benzin er svær, men resten kunne være super lækkert at vide noget om.. Der må sidde nogle mc-folk herinde ... Påtænker noget R6 ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motorcykel...
  • #4   13. nov 2012 Har en bekendt der kan lave alle reps. for mig, samt kører lidt service på den til, lad os sige relativ billige penge .. opbevaring i vinterperioden er heller´ikke problem da den kan stå ved de gamle.. Tænker noget 2000 eller frem.. ikke noget der er kørt helt i smadder, men heller ikke nyt .. det skal være legetøj til de gode sommerdage..

• #6   13. nov 2012 et bagdæk holder vel ca. 10tkm alt efter hvor råddent du køre smiley jeg har så kun fået kørt 1500km i år, men kom også lidt sent igang. og et bagdæk koster omkring 11-1200kr. Så er der kædekit som holder mellem 15000 og 40000km alt efter hvor gode man vedligeholder dem og hvilke kit det er. Og et kit kan man vel få til mellem 1500 og 3000kr. og så skal du selv montere det.

Så det er sgu ikke de store udgifter der er.

Og ja hvis du gider sætte dig bare lidt ind i service så er det slet ikke så svært! købte en service manual og en værkstedshåndbog over nettet til 6 dollars og der er alt i den, punkt beskrivelse af alle reperationer osv. Og service delen er jo også bare at følge punkt for punkt. smiley Så synes bestemt du skal udleve din drenge drøm!

• #9   13. nov 2012 Åltså kan sagtens bruge en topnøgle og smøre kæden, har da lavet lidt bil i tidensløb.. Men ville en R6 være et godt bud, eller skal man kigge efter andet, selvfølgelig kommer prisen ind, men den skal have den spidse bagende ikke lige som de der 90` cykler der var meget afrundede ..

• #10   13. nov 2012 Ville elske at kører en tur på sådan en bandit ... smiley

• #12   13. nov 2012 En r6'er er en fin starter, var selv sådan en jeg ville have haft, men efter jeg fik prøvet min z1000 så var jeg nu solgt smiley plus så går en z1000'er ikke ind under kategorien racercykel så min er kasko forsikret til 2350kr.! win win!

• #14   13. nov 2012 thomas - Den er nu ret lækker din 6´er .! Men må ige undersøge det med forsikringen og hvad der går under hvad.. smiley Tak alle ..

• #15   13. nov 2012 Hvis jeg ikke havde fået en skade ville jeg ALDRIG af med min Ninja 636 det er også en rigtig dejlig maskine og bedre efter min smag end r 6 smiley

Kommentér på:
motorcykel...

Annonce