{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.283 visninger | Oprettet:

fibernet fra waoo problemer? {{forumTopicSubject}}

god aften..

sidder her og surfer lidt rundt på nettet, og synes satme det kører langsomt det net her, i forhold til hvad der plejer, så gik ind og tog en "hastighedstest" på det, og der kommer den op op 0,8 mbit begge veje ca.
kører normalt med 35/35..
så ville bare hører om der er andre der har problemer med det ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fibernet fra waoo problemer?
  • Sebastian l
    Sebastian l Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 19 Emner: 15 Svar: 431
    #1   13. dec 2012 jeg har ingen problemer smiley
    er fra århus a.

• #2   13. dec 2012 Nope ingen problemer her, har du prøvet den klassiske sluk/tænd?

• #3   13. dec 2012 Hvis du har en gammel router så hjælper det ikke noget at have en sindsyg hastighed hvis den ikke kan håndtere det smiley men hvis det plejer at køre okay.. så ville jeg genstarte router og fjerne cookies osv smiley

• #4   13. dec 2012 Ingen problemer i Herning...

• #5   13. dec 2012 routeren er næsten helt ny, fik den da jeg bestilte fibernet hos dem, prøver lige en genstarter smiley

• #6   13. dec 2012 Sparker fuld røv her nord for Skive.....20,87/17,87 på en 20/20

• #7   13. dec 2012 okay nu virker det igen, 58/34 kommer den op på:) selvom jeg kun betaler for en 35/35, squ meget godt synes jeg smiley

• #8   13. dec 2012 Det eneste som bare virker er TDC's net smiley Det sparker satmer røv

• #9   13. dec 2012 Kan kun sige at det er Wao der ikke virker.. De er satme nogle røvhuller.. har aldrig haft så dårlig service og net ligesom Wao og Stofa.. De SUTTER MAKS.
    Skift er mit bedste råd.. Jeg var rigtig tilfreds med Yousee.. De tilslutter dig på under 4 timer hvis du f.eks skal flytte eller lign, hvis du altså har routeren og den køre over kabel smiley og super gode priser.. smiley

• #10   13. dec 2012 hmm har været rigtig tilfreds med det waoo her rigtig stabil forbindelse, kun lige idag den har været lidt fucked, og har haft dem i lidt over 1 år nu.

• #11   13. dec 2012 Alle har jo forskellige oplevelser..

Jeg har Waoo(Tre-For) og har haft Stofa og har aldrig haft problemer..
    Du lyder lidt som en sælger for Yousee smiley

Jesper S
    Når du ska have det mest optimale resultat på en speedtest så smid kabel i smiley
    Der ska tages højde for det trådløse og vægge/lofter osv.. smiley

• Valbon C
    Valbon C Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 174
    #12   13. dec 2012 Iran XX. Stofa, TDC og alt det der, sutter da maks røv!
    Vi havde Waoo der hvor vi boede før, det bedste internet og den bedste kunderservice ever!

• #13   13. dec 2012 Lol H skov!
    Hahaha .. Det vil jeg hellere end gerne være, fordi de satme overholder det de lover..
    Jeg har selv haft Stofa, Yousee, Tdc, og 3.
    Jeg oplevede ikke problemer med tdc og 3 undtagen at deres net var lidt langsom i forhold til hvad man betalte.
    Stofa sutter MAX.. Jeg har det nu og jeg fortryder at jeg overhovedet kender det navn,,, De lukker forbindelsen lige pludselig, efter det så kan man regne med 12 timers nedetid og deres tv går også ligepludselig ud, og når man ringer til deres kundeservice er de total kolde i røven og jeg skal komme efter dig..
    Wao er der en af mine venner der havde.. HVER evig eneste gang han skulle på nette efter at han har slukket sin pc, skulle han genstarte modemmet OG tv boxen.. total belastende...

• #14   13. dec 2012 Har faktisk oplevet samme problem de seneste dage, men efter jeg har resettet min router er problemet løst.

Jeg har selv waoo (tre-for) og har aldrig haft problemer med min forbindelse, faktisk er den klippe stabil og køre altid hurtigere end det jeg betaler for.

Stofa er meget ustabilt, det er ikke for sjov at nogle guilds i online rolle spil giver afslag på folk med Stofa net, netop fordi det er ustabilt.

• #15   13. dec 2012 Jeg har haft stofa i 1 år og der var ikk nedetid på 1 min i den periode.. Det kørte stabilt og levede op til den 20/20 forbindelse jeg havde.. Betalte 500 kr for tv med 60 kanaler og internet 20/20..
    Nu har jeg Waoo ved Tre-For som jeg er okay glad for bortset fra den Tilgin router jeg har er pis.. Men der betaler jeg 1000 for 30/30 og 110 kanaler (fordi jeg har viasat ekstrapakke).. Kan desværre ikk få Stofa hvor jeg bor for ellers havde jeg bestilt det..

Kommentér på:
fibernet fra waoo problemer?

Annonce