{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobil data ved gps brug.
  • #1   17. dec 2012 og A-gps er data, A-GPS benytter også satellitter til at fange signal, men det bruger også mobilmasterne. Dette betyder, at A-GPS er meget mere præcis mht. at finde bestemte positioner, og den fanger også signal meget hurtigere end almindeligt GPS. Eftersom A-GPS også benytter mobilmasterne til at fange signal, bruger den data, som du opkræves for via dit mobilselskab.

• #2   17. dec 2012 Jeg har hentet koret og brugt eet. Det virker jo hammer godt, men jeg tænker på hvad æder den af data? Jeg har et Abb med 10 gb data og vil jo helst ikke æde dem på 3 køre ture.

• DJo E
    DJo E Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 247
    #3   17. dec 2012 Der flyver hurtigt 20mb på en times kørsel, medmindre du kun bruger satellite view.

• DJo E
    DJo E Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 247
    #4   17. dec 2012 Årh, du skal godt nok køre meget, hvis du skal opbruge 10GB.

• #5   17. dec 2012 det er meget småt hvad den bruger, du kommer ikke til at kunne se forskel på din opgørelse.

• #6   17. dec 2012 Du kan se under mobilbrug hvor meget data du har brugt så prøv at nustil det og så brug gps lidt, så får du en idé om hvor meget den bruger. smiley

• #7   17. dec 2012 Du kan sikkert slå A-gps funktionen fra ved bare at forbyde den adgang til nettet, og så bare bruge "normal" gps, men som sagt er det ikke meget data den bruger, det er kun positioner den modtager.

• #8   17. dec 2012 Kenneth - der er ikke noget der hedder A- GPS på iPhone.

Michael - Den skal på nettet for at hente kortet, det skal den loade hver eneste gang du tænder appen. Vil man undgå det, så skal man have fat i Navigons app eller lignende, der downloader man kortet 1 gang, og så kører det. Man kan derfor bruge det i udlandet, hvor Google maps og Applekort koster kassen pga udlandstaksten.
    Men fordi du bruger det herhjemme sluger det ikke noget nævneværdigt ud af 10 gb

• #9   17. dec 2012 Hvis du er nervøs for dit dataforbrug.. Så hent noget der hedder; NAVIGATOR (Free) - Det har jeg brugt fra Aarhus til Eindhoven, og det virker bare! Den bruger kun GPS, og du slukker bare for Data/trafikken på din mobil, så kører du OFFLINE smiley

Kommentér på:
Mobil data ved gps brug.

Annonce