{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Hvorfor gør folk sådan noget? {{forumTopicSubject}}

jeg var ude og køre tur idag. Lå på 85 kmt. 3 gange på en halv time, kom der en brian bag fra med fuld musik, i deres gamle udkenppede biler, og skulle overhale. Hvad får man ud af det? Jeg var nød til at lette på speederen, så de ikke ramte de modkørende. Havde mest lyst til bare at jokke til den, men havde kæresten med:(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor gør folk sådan noget?
  • #2   12. jan 2013 Okay, så man er sej fordi man "trækker" fra mig? hehe..

• #3   12. jan 2013 kunne være de skulle føde og derfor havde travlt smiley

• #4   12. jan 2013 2 knægte?

• #5   12. jan 2013 Og så 3 gange i træk?

• #7   12. jan 2013 Hvad får dig til at køre lovligt bare fordi du har kæresten med? smiley

• #8   12. jan 2013 Nej jeg ville bare drille dem lidt ved at køre fra dem.. Hermansen, Hun skælder mig hæder og ære ud hvis jeg kører for stærkt..

• #9   12. jan 2013 haha smiley

• #10   12. jan 2013 Hvis du lå og nølede med 85 på en landevej så havde jeg sgu også blæst forbi dig! :))

• #11   12. jan 2013 Sådan er det når Brian og Brian er ude og kruuz. Gammel pram med larmeudstødning = lille pik og ingen selvværd, så de skal hævde sig hele tiden.

• #12   12. jan 2013 Er problemet at de overhalede dig, eller hvad?
    Jeg overhaler ofte folk når jeg kører på landevej, fordi jeg kører hurtigere end dem.
    Det er vel bedre end at de ligger lige i røven af dig/en?

• #13   12. jan 2013 Tror det er din bil der indbyder.. jeg møder tit 18 årige i 106'ere der vil køre race. det sker aldrig i min mors focus

• #14   12. jan 2013 Så den gamle dame der lige pludselig fik fandes travlt i sin C1'er da hun holdt vedsiden af mig i et lyskryds må have en ordentligt cobra?

Ja de vil jo nok se at deres gamle golf intet kan imod sådan en ordentlig BMW, hvis det er din 540i i profilen forstår jeg det godt.

• #15   12. jan 2013 Oplevet sjældent at "brian" typerne skal vise sig - enten kigger de lige ind når de overhaler, men har aldrig oplevet en der har overhalet mig på en hasarderet måde, hvor jeg har været nødt til at bremse eller noget andet. Synes sgu det er værre med de BMW'er og Audi'er som skal vise hvad de har at give af. Det er flot at gøre det mod en bil som ikke engang er i nærheden af deres egen bil. Får altid et godt smil på læben når jeg så har indhentet dem fordi der ligger og kører to lastbiler eller en søndagsbilist længere fremme, så var der ikke nogen grund til at ligge og mase sig frem.

Men det du lige var ude for det hader jeg fandme også, at man bliver nødt til at sænke farten fordi en idiot har travlt, for at undgå en ulykke. Og her er det ikke kun de "brian" typer jeg mener, men selv familiebiler med børn i har jeg sgu set gøre det.

• #17   12. jan 2013 Må da også give Superfjams ret, hvis det var din bimmer du kørte i. Så kunne jeg da forstille mig der var en eller anden der lige troede du også ville fyre op for din efter han havde overhalet dig. Oplever også altid selv at når jeg kører i min egen bil, så ligger nogle idioter fandme også helt oppe i røven af mig og kører (sjovt nok "unge" typer)

• #18   12. jan 2013 Du kører pænt, når kæresten er med, men kører for stærkt når hun ikke er.....? Er du under tøffelen? smiley

• #20   12. jan 2013 Frederik A. H: Alle kører da pænt med kæresten eller familien haha, man vil sgu nødig være uvenner med dem, man er jo en artig dreng smiley

• #21   12. jan 2013 Thomas k: Gid jeg havde nogen lygter der kunne klare sådan en opgave, hehe. Men oplevede da også en idiot der lå og pressede mig i sin udkneppede Carina på en meget lang strækning. Jeg kørte da også lidt friskt da han kørte bag mig, men jeg valgte at køre lidt mere fornuftigt. Til sidst blev han vidst lidt træt af det og valgte at overhale mig. Spørg mig om jeg havde lyst til at trykke hornet i bund. Han havde ligget og næsten slikket min bagkofanger hele vejen. Jeg er med 100% sikker på hvis jeg havde hukket bremsen i, så havde jeg haft en bil som kunne stå på skrotpladsen nu. Men når jeg så kører i min fars bil, så sker der aldrig noget, så forstår alle folk at holde en fin afstand.

Jeg ved ikke om folk bliver fartliderlige af at køre bag en bil som der er gjort lidt ud af

• #22   12. jan 2013 Hehe. Fede svar drenge. Frederik a.h. Ja lidt er jeg nok. Men hvem kan også sige sig fri for det? Jeg griner sgu os bare når de overhaler. Det er bare synd det skal ske hasaderet..

• #23   12. jan 2013 Starlet. Du sku bare ha hugget bremsen. Det er fucking irriterende:)

• #24   12. jan 2013 Jeg kører personligt også altid ordenligt hvis jeg har familien med.
    Der er ingen grund til at sætte dem i fare, det er jo uansvarligt.

• #26   12. jan 2013 Dennis H: Tro mig det havde jeg virkelig også lyst til, ikke sådan hårdt men bare lidt. Men fjolset lå virkelig lige i røven på mig, tror ikke engang der var 1 meter. Jeg kørte sammen med nogen andre som jeg kørte forbi, de sagde også han lå helt oppe i røven på mig, og han havde også rigeligt med fart på siden han lå og fulgte mig.

Men jeg valgte også at køre lidt mere fornuftigt i håb om at tumpen ville overhale mig, hvilket lykkedes smiley

Men ja der er intet mere irriterende end folk der ikke forstår at holde en god afstand, for jeg ved sgu ikke hvad der ville være sket hvis han var ramlet ind i mig.

• DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #27   12. jan 2013 thomas k - hvis folk kører SÅ tæt, så kan de alligevel ikke nå at se om du vil undvige et rådyr eller noget i den stil, uanset så er det hans skyld, for han skal holde afstand nok til det...

• #28   12. jan 2013 Har oplevdet engang fra aalborg mod løgstør.. Da jeg kørte fra aalborg lå der en idiot(sjovt nok også en carina), foran mig med 60-80km/t svingene fart hele vejen fra aalborg til nibe.. Da vi når på den anden side af nibe, får jeg ham overhalet, og accelerere op på de ca 100km/t jeg altid køre på landevej.. ikke for at køre for hurtigt bevidst, men simpelthen pga motoren kører "bedst" ved de omdr den ligger på der.. idioten gasser self op og ender med at ligge lige bagved mig, og blinker med langt/kort lys på ca en 10km strækning lige efter nibe... Får jeg nok af og hugger bremsen i, til jeg er nede på ca 50km/t.. og samme gør han.. da jeg så bagefter er kommet op i fart igen, og ham med, overhaler han.. Lyset bliver sat op på langt lys(han skal da smage hans egen medicin?).. efter ca 1-2km blinker han ind til siden og lader mig overhale.. så ham ikke igen, efter det.. havde ellers regnet med han blev ved..

Men jeg må ærligt indrømme, at jeg gider ikke ligge og tulle 80km/t medmindre jeg har min mor(som er virkelig overfølsom overfor fart!!!) med ude og køre, eller en tøs som man skal imponere lidt.. min erfaring siger mig at det score bedre at køre ordenligt end at køre som en brian, medmindre det er de små 16årige man vil have fingrene i.. og det er man vidst nok lige blevet for gammel til...

Har dog tit oplevet folk, som har overhalet en, og enten de selv har hugget bremsen og trukket ind igen bagved en, eller man selv er blevet nød til det for ikke at blive skubbet ud i rabatten pga den lidt mindre intelligente blondine der køre i sin fine audi til en million... aldrig et gammel hakkebrædt af en golf eller andet.. 8/10 gange er det en kvinde bag rattet.. og self helst en blondine... Og hvis det er en rigtig god dag, sidder hun også med mobilen i hånden.. blondiner bag rattet i store audi'er ser jeg dagligt køre med hovedet placeret under sædet..

• #29   12. jan 2013 præcis jesper smiley
    men hvis du bremser med håndbremsen lyser bremselygterne ikke= du har ikke givet tegn til at bremse.. det vil i min verden være en større overtrædelse af loven, end bevidst at hugge bremsen i bund, og den bagvedkørende er kommet på slæb.. eller er jeg helt galt på den smiley ?

• DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.741
    #31   12. jan 2013 havenissen, det mener jeg også

Kommentér på:
Hvorfor gør folk sådan noget?

Annonce