{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Hjælp til gamer pc {{forumTopicSubject}}

Godaften smiley

Jeg sidder og overvejer at købe mig en ny gamer pc da den gamle er ældre af dage. Problemet er bare, at jeg er i et helt fremmed land her.
Dens formål er udelukkende kun til at spille på. Er ude efter en VILD computer til en prisklasse omkring de 10.000 kr.

Er der nogle der kan fortælle mig om denne her er god ? smiley eller kan i anbefale noget andet?

http://www.sharkgaming.dk/silent-mighty-shark-haswell.html


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til gamer pc
  • #1   31. jul 2013 Overvejer og købe præcis den samme. Dog med lidt ændringer. (I7 - grafikkort - ram. Køling)

    Hardwaren skulle være god nok. Men har hørt meget dårligt om Sharkgaming. Mht. Kundeservice osv.

    Så er selv lidt på herrens mark.


  • #2   31. jul 2013 Er den da ikke fin som den er nu? eller kunne grafikkortet godt være en del bedre?? har SLET ikke forstand på computere, så de ting der står om den er et fremmed sprog for mig...

    Det er da noget røv med det rygte?? det jo mange penge man skal lægge, så det lyder ikke særlig betryggende....


  • #3   31. jul 2013 Bestemt fin. Den kan trække alt hvad der er på gaden.

    Det er bare mig der godt vil have den en tand kraftigere:)

    Mht. Graffikortet har jeg droppet de to. Og taget et MSI GTX 770 TF istedet

    Men igen. Den kan sagtens trække nogle tunge spil som den ser ud standard.

    Ja det er noget hø. Men ifølge trustpilot.dk ser det overall fornuftigt ud.


  • #4   31. jul 2013 Av - så bliver det jo lige 3.000 kr. ekstra hvis du får det grafikkort i smiley det jo også en sjat penge....

    Men ellers kan jeg vel altid bare opgradere nogle ting på den senere hen hvis jeg får behov for det....

    Men det virker som om du nogenlunde har forstand på det. Så hvis du har siddet og overvejet at købe denne her, så køber jeg vel heller ikke helt katten i sækken går jeg ud fra smiley

    Tak for hjælpen smiley


  • #5   31. jul 2013 Jeg havde nok sat mine penge i denne i stedet for.

    http://topdata.dk/product.asp?product=9214


  • #8   31. jul 2013 Jeg købte min via føniks og sparede en del da den ikke skulle ligne et fra en anden planet... her er en der er godt skruet op dog ikke med en intel men amd fx.. jeg bruger fx og den kører bedre end enaaf mine venners ret dyre i5:p

    https://www.fcomputer.dk/?show=system_show&systemlinkid=122593


  • #9   31. jul 2013 Det jo lige det:) det kan man sagtens, det er så det gode ved Sharkgaming. Garantien ryger ikke ved opgradering.

    Er bestemt ingen expert. Men ved da et og andet smiley

    Tror også jeg for bestilt min imorgen.

    Det var så lidt.


  • #10   31. jul 2013 Både Sharkgaming og fcomputer (Føniks) plejer, at være for dyre i forhold til hvad du får, jeg ville anbefale, at du kiggede på computere fra Topdata eller MM-Vision.

  • #12   1. aug 2013 Jeg sparede da en del hos føniks.... kikkede på edb Priser inden jeg købte min og der var ikke stor forskel smiley

  • #13   1. aug 2013 Svar på dit spørgsmål: Køb den!!! det er en fed computer og den skal nok klare alle de nye spil der er på markedet og dem der kommer ud de næste stykke tid.

    Men hvis der er noget du vil ændre ved den (ikke fordi der er brug for det men bare fordi du kan) smiley måske 16gb ram og et bedre grafik kort i stedet for de to som Rico nævner. Har selv to grafikkort i min, og det er noget pain in the ass hvis du ikke har så meget forstand til sådan noget


  • #14   1. aug 2013 Tusind tak for alle jeres input drenge smiley Det har givet mig noget at gruble over. I har alle hjulpet mig mere end i aner smiley

Kommentér på:
Hjælp til gamer pc

Annonce