Forum kategorier

Jysk Classic

Jysk Classic

Medlemmer: 140
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler

Indlæser...
Sortering
Vi mangler en spændende britisk bil til Bilmesse & Brugtmarked I forbindelse med Bilmesse & Brugtmarked har Britisk Motor Show en udstillingsstand, hvor lige står og mangler en enkel...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. mar 2018
Visninger:
459
Veteranbils udstilling i Jesperhus. Kr. Himmelfartsdag d. 10. maj er vi for 9. år klar med Veteranbilåbning af Jesperhus Blomsterpark. Vi håber, at I i...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jan 2018
Visninger:
680
Udstilling af britiske biler under Classic Race Aarhus Under Classic Race Aarhus i år skal jeg stå for en udstilling af britiske køretøjer, så jeg vil høre om der er nogen de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. apr 2016
Visninger:
587
Veteranbils udstilling i Jesperhus. 5.maj Se billedet for Info :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jan 2016
Visninger:
848
Nogen der kunne bruge et P1 projekt? Jeg har en P1 fra 58 til at stå som jeg nok ikke kommer videre med og ville høre om der var en der kunne bruge den? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jan 2015
Visninger:
565
Veteranbils åbning af Jesperhus Jesperhus åbner St. Bededag med Veteranbiludstilling Fredag d. 1. maj 2015 kl. 1000 åbner Jesperhus Blomsterpark Vil...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. nov 2014
Visninger:
1.247
Træf for engelske køretøjer Made In Great Britain – Classic Motor Show, er Danmarks nyeste træf for klassiske køretøjer og tager som navnet udga...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. aug 2014
Visninger:
711
Amerikaner-biler til prof. fotografering UDFORDRING - VI SKAL KUN BRUGE AMERIKANER-BILER: En prof. fotograf har henvendt sig til undertegnede, da han skal br...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jun 2014
Visninger:
3.145
Made In Great Britain - Classic Motor Show Danmarks nye træf for engelske køretøjer er på trapperne, så ejer du et engelsk køretøj, så kom til træf. Kig forbi:...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. apr 2014
Visninger:
1.255
Rød veteranbil til messestand. Vi mangler en engelsk bil til en stand på Bilmesse & Brugtmarked i weekenden 05. - 06. april, hvor vi skal reklamere fo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. mar 2014
Visninger:
501
Total renovering af bil, kan det betale sig? Hey gutter. Jeg er ved at renovere en Volvo 544, og jeg har et spørgsmål til folket.. Alt det mekaniske bliver renover...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. mar 2014
Visninger:
3.364
Halogen i stedet for glødepærer? Er der nogen der har prøvet at skifte deres gamle glødepærer ud med halogen pærer? Vil det virke, og kan det overhoved...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. mar 2014
Visninger:
333
Gratis Veteranbil dag i Jesperhus Jesperhus åbner St. Bededag med veteranbils udstilling. Se jesperhus.dk
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. mar 2014
Visninger:
1.016
Ratnav til volvo 544, hvor kan det findes? og passer det evt også fra en amazone?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. nov 2013
Visninger:
557
HJÆLP - Engelsk bil søges til messestand.. Vi mangler en engelsk bil til en lille stand på Bilmesse & Brugtmarked i weekenden 19. - 20. oktober, hvor vi skal rekl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. okt 2013
Visninger:
520
Lundø Classic Motor Show - 14. sept. 10 - 16. Lundø, ved Skive, danner igen rammen om Danmarks smukkeste beliggende motorshow, hvor Krumtapperne og Lundø Camping & G...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. sep 2013
Visninger:
947
Åbent motortræf - 24. august Ved det nyåbnede museum "Miniature Museum - Passion for Porsche" afholdes et åbent træf for alle køretøjer med prædikat...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jul 2013
Visninger:
379
Biler søges i Holstebro og omegn.. Veteranbiler årgang 1945 - 1950 søges Skal bo helst bo tæt på Holstebro... Skriv en privat besked, hvis du ejer en ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. maj 2013
Visninger:
423
Træf for engelske køretøjer Så er vi klar med et nyt spændende træf for alle køretøjer Made In Great Britain https://www.facebook.com/MadeInGB.D...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. maj 2013
Visninger:
971
Motorophæng Rekord A? Hej gutter og piger. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde et sæt motorophæng til opel rekord A ? Mvh VD
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. maj 2013
Visninger:
387

Annonce