Forum kategorier

De seriøse biltosser/elskere

De seriøse biltosser/elskere

Medlemmer: 133
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler

Indlæser...
Sortering
Desperat hjælp søges!!! Hej alle, rigtigt glædeligt nytår. Nu skal I hører. Jeg er en ung studerende med hjertet på det rette sted, hvad ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jan 2014
Visninger:
1.082
Rygaard's Garaget. Hej alle på Bilgalleri.dk. Hvis i kan huske programmet der kørte på DR1 for mange år sidden hvor værten Peter Rygaard ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. nov 2011
Visninger:
414
nye fælge på silvia´en har lagt 2 billeder ind af silvia´en med de nye sommerfælge.. ris og ros modtages gerne tak :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. nov 2010
Visninger:
400
generator hey jeg tænkte på er det lige meget hvordan en gennerator vender altså hjulet køre den ene eller den anden vej?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. apr 2010
Visninger:
356
Værkstedsmanual Mon der er nogen der ligger inde med en værkstedsmanual til en E30 / 320I Touring / årg.90 eller nogen der ved hvor man...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. mar 2010
Visninger:
466
Mister strøm hey har et lille problem jeg håber i kan hjælpe mig med. Min bil tapper batteriet fuldstændig hvis den står en fire da...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. mar 2010
Visninger:
1.082
Sænkning af bil med bladfjedre Nu har jeg ikke selv en men har alligevel spekuleret i det en smule...:-) Hvordan sænker man en bil med bladfjedre? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. feb 2010
Visninger:
654
Fælge Hey håber i kan hjælpe mig med at finde ud af hvilked fælge jeg har på min Galant for kan ikk finde hva de hedder nogen...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. feb 2010
Visninger:
404
Fælge Hey har ledt alle steder og kan ikk finde ud af hvad de fælge jeg har på hedder er der nogen der ved det?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. nov 2009
Visninger:
387
Bas og forstærker sælges! JBL GTO5355 5 kanals forstærker: Kanaler 5 Type AB Udgangseffekt (RMS <1% THD+N 4 ?): 4x55W+225W Udgangseffekt (RMS ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. okt 2009
Visninger:
534
Ledningsnet under ratstamme til E30,er Har været ved at gennemgå ledningsnettet under ratstammen fordi jeg mandlede nogle enkelte fungtioner og fandt ud af et...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. sep 2009
Visninger:
470
forskel på undervogn colt gti eller ej er der nogen forskel på fjedre og støddæmpere på en colt fra 92 - 96, altså om det er en gti eller ej..? er ved og køb...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. jul 2009
Visninger:
444
BRUGER DER SNYDER?!! Ved godt man ikke må hænge nogle ud osv, men sku også grimt hvis han snyder andre. Han har endnu ikke sendt min pak...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jun 2009
Visninger:
543
Fælge? Er der nogen der kan hjælpe mig med hva der er for nogle Dotz fælge jeg har på min galant ved ikk hvad de hedder?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jun 2009
Visninger:
264
TRÆF I HINNERUP D. 13 JUNI Hej allesammen... så er der igen i år biltræf på Læsøvej 7 i Hinnerup. ved Eurosama. Veteran/racerbil/motorcykler/Kla...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jun 2009
Visninger:
377
Problemer med polo 1,3 monopoint motor Hej vw folk. Har et problem med min polo 1.3 monopoint motor fra 91. Der sidder en anden knast vist fra en G40 og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. mar 2009
Visninger:
445
Smadret bil ? - Psykopatisk..?? Hey Gutter / Inder . Tag da lige og kig forbi det her link ; http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=40866 ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. feb 2009
Visninger:
484
Hjælp søges til det elektriske ( c-lås Er der nogen herinde der kan hjælpe min med at lave min C-lås loftlys og nogle andre småting ved det elektriske i min 3...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. feb 2009
Visninger:
689
MB, ABC/AMG til salg.. HJÆLP;O) Har fundet en ny vogn og vil sælge min Benz,skulle vel ikke være noget der kender en der kunne fristes den denne vogn.....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jan 2009
Visninger:
405
HJÆÆÆÆLP!! Min Golf slår ud....(Lang) Hejza allesammen.... Håber virkelig I kan hjælpe mig.... Jeg har døjet lidt med dette problem i et lille stykke t...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. nov 2008
Visninger:
441

Annonce