Forum kategorier

De seriøse biltosser/elskere

De seriøse biltosser/elskere

Medlemmer: 133
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler

Indlæser...
Sortering
Desperat hjælp søges!!! Hej alle, rigtigt glædeligt nytår. Nu skal I hører. Jeg er en ung studerende med hjertet på det rette sted, hvad ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jan 2014
Visninger:
1.082
Rygaard's Garaget. Hej alle på Bilgalleri.dk. Hvis i kan huske programmet der kørte på DR1 for mange år sidden hvor værten Peter Rygaard ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. nov 2011
Visninger:
414
nye fælge på silvia´en har lagt 2 billeder ind af silvia´en med de nye sommerfælge.. ris og ros modtages gerne tak :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. nov 2010
Visninger:
400
generator hey jeg tænkte på er det lige meget hvordan en gennerator vender altså hjulet køre den ene eller den anden vej?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. apr 2010
Visninger:
356
Værkstedsmanual Mon der er nogen der ligger inde med en værkstedsmanual til en E30 / 320I Touring / årg.90 eller nogen der ved hvor man...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. mar 2010
Visninger:
466
Mister strøm hey har et lille problem jeg håber i kan hjælpe mig med. Min bil tapper batteriet fuldstændig hvis den står en fire da...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. mar 2010
Visninger:
1.082
Sænkning af bil med bladfjedre Nu har jeg ikke selv en men har alligevel spekuleret i det en smule...:-) Hvordan sænker man en bil med bladfjedre? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. feb 2010
Visninger:
654
Fælge Hey håber i kan hjælpe mig med at finde ud af hvilked fælge jeg har på min Galant for kan ikk finde hva de hedder nogen...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. feb 2010
Visninger:
404
Fælge Hey har ledt alle steder og kan ikk finde ud af hvad de fælge jeg har på hedder er der nogen der ved det?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. nov 2009
Visninger:
387
Bas og forstærker sælges! JBL GTO5355 5 kanals forstærker: Kanaler 5 Type AB Udgangseffekt (RMS <1% THD+N 4 ?): 4x55W+225W Udgangseffekt (RMS ...