Forum kategorier

Micra klubben

Micra klubben

Medlemmer: 19
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler

Indlæser...
Sortering
tuning stumper har en del gode stumper til at ligge fx Front Lower Bar. polyurethan bøsninger.Nismo motorophæng.manifold fra maxim wor...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. aug 2013
Visninger:
336
er der nogen micra traf her til sommer nogen steder i landet
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. jul 2011
Visninger:
506
Bilen skal sælges http://bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1268906 Tjek annoncen, det er måske mere oplagt at skralle den for dele, af ny...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jul 2011
Visninger:
873
træf Julen, julefrokoster, nytår og lign. nærmer sig og vi vil være med på vognen! Derfor kalder vi sammen til et sidste træ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. nov 2010
Visninger:
405
Styling til K10 Kære venner.. er der nogen af jer der ved noget om styling til en dejlig og gammel Micra K10? Jeg har søgt på net...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. okt 2010
Visninger:
472
Hattehylde Søger en Hattehylde til min Nissan Micra. Er der nogen som har sådan en liggende?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jul 2010
Visninger:
591
micra til konen nogle der mangler en bette fin micra til konen eller sig selv så tjek min annonce. :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jan 2010
Visninger:
501
Hvad så Micra Tosser hvad har i gang i Jeg vil bare høre hvad i har går laver på jer micra... jeg selv har fået nismo hækspoiler sideskørter samt tårnstiver ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jan 2010
Visninger:
610
knaspter til micra ?= nogle som ved hvor man kan køne knaster til en k11 ? :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
591
gevindundervogn til nissan micra k 10? hej folkens.. kan det lade sig gøre at få gevindundervogn til en nissan micra k 10? og ville det overhoved se fedt ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. maj 2008
Visninger:
796
syntes i hvad syntes i om min micra motor... 1,3 turbo med dejlig stor intercooler og stor dump ventil...?? kommer snart bill...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. jan 2008
Visninger:
706
micra... er der nogen der har nogen fede idér men hvad man kunne lave ved sin mirca... ved ikke rigtig hvad jeg skal lave ved m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jan 2008
Visninger:
583
styling.... nogen der ved hvor man kan få andre baglygter og engel forlygter til en k11...?? kunne godt bruge nogen nye,,,,,
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. dec 2007
Visninger:
443

Annonce