Forum kategorier

Vintage Volvo Groupies!

Vintage Volvo Groupies!

Medlemmer: 137
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler

Indlæser...
Sortering
B23 i en B18 Amazon Hej Vintage Volvos Jeg har købt en B23 og agter at lægge den i min B18 Amazon. Amazon(Betty) har en m40 gearkasse. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. nov 2014
Visninger:
1.386
Mangel på effekt?? Hvad burde en amazon yde med følgende opsætning: Boret til største overstørrelse B20 K-Knast Portet og poleret top...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. okt 2014
Visninger:
647
Volvo amazon tv program Hey folkens.. Her kl 21 kommer der biler i nød som er et program hvor de sætter biler i stand for deres ejere der er ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. apr 2014
Visninger:
587
amazon hugger. heysa. jeg har jo denne her herlige amazon quick. men sidst på året sidste år og også nu er er den begyndt at hugge ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. mar 2014
Visninger:
924
Farve på fælge? Hej Vil gerne have omlakeret mine fælge,men hvad er den originale farvekode på amazon/1800 fælge?? Vh Asker
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. feb 2014
Visninger:
927
Sælger ud af mine sidste volvo amazon dele - Billigt! Står og skal til at flytte, så derfor vil jeg smide de sidste stumper jeg har til amazon billigt til salg. Der er t...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. dec 2013
Visninger:
1.657
Volvo Amazon bagagerum's måtte SÆLGES! Jeg har en bagagerums måtte i gummi til at ligge som jeg ikke får brugt, så hvis nogen står og mangler sådan en, så smi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. dec 2013
Visninger:
570
Chrome volvo hjulkapsler - Til salg. Jeg har 4 styks flotte chrome volvo kapsler til at ligge, og syntes næsten det er en skam at de ikke kommer ud og køre....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. dec 2013
Visninger:
844
Bagrudevisir / jalousi / luder trappe Der skulle vel ikke være nogen der ligger inde med sådan en bandit til en Volvo Amazon, eller kender til et sted den ka...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. nov 2013
Visninger:
548
Generator til Amazon Hejsa Volvo tossede venner! ;) Kan man smide en generator fra en anden Volvo eller andet, lige over på en Amazon? Har ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. sep 2013
Visninger:
876
sænkning af amazon? Jeg er blevet bedt om at sænke min fars amazon, og det SKAL være med et fjedersæt. Hvor finder jeg sådan et til mennesk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. sep 2013
Visninger:
989
Ingen der mangler en 940 (945) ???? Da jeg ikke skal bruge min 940 mere skal den sælges, se evt.min salgsannonce. Prisen kan godt forhandles lidt.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. sep 2013
Visninger:
788
Amazon - afmontering af spros ruder Hvordan er det liige jeg får afmonteret de fine sprosse ruder i min Amazon? har en knækket skrue i det øverste beslag s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. aug 2013
Visninger:
742
Volvo gruppe på facebook Hej! Jeg har længe gået og overvejet om man skulle have en gruppe på facebook for det danske Volvofolk. Da alle er på f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. maj 2013
Visninger:
643
Akut Har brug for hjælp.. Imorges startede jeg bilen uden problem (b20 motor) nu vil den ikke. Har gået tænding igennem, alt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. maj 2013
Visninger:
541
Min 940 (945) skal have ny ejer Så skal den afsted da jeg ikke har brug for den mere. Tjek min annonce http://www.dba.dk/volvo-940-23-classic-stcar/i...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. maj 2013
Visninger:
1.117
Favning af læder Hey Volvo-folk. Jeg har nogle sæder der er godt falmet af solen, og vil derfor gerne lave dem fine igen. Er der ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. apr 2013
Visninger:
522
Bananmanifold til volvo Hej har en volvo 960 3.0 24 ventils og vil gerne have bananmanifold og 2.5 tommer rør hele vejen hen. Nogle der har ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. mar 2013
Visninger:
427
Volvo Dele tilsalg http://www.bilgalleri.dk/marked/bil/1592059-volvo_s70
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. feb 2013
Visninger:
553
Ventiljustering af trimmet B20 Vil lige gå min gamle 122s efter inden jeg lukker den ud på vejene igen, men kan ikke rigtigt finde noget brugbart info...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. feb 2013
Visninger:
2.610

Annonce