Forum kategorier

Englænderne

Englænderne

Medlemmer: 22
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler

Indlæser...
Sortering
"Englændere" på Spøttrup borg.... http://klassiskmotor.bazoom.com/dk/fotoalbum/traef/4582-englaender-traef-paa-spoettrup-borg :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. aug 2016
Visninger:
330
Tæppe MGB Hej gutter, Jeg har besluttet at give min gamle far et nyt gulv tæppe til han MGB roadster fra 1968, men slås lidt med...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. nov 2012
Visninger:
1.378
Den lever! Ja undskyld at der lige kommer sådan en "Se mig" tråd - men jeg er bare lidt glad. Jeg går jo og skruer på en 1961 H...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. okt 2012
Visninger:
428
Andre Rootes biler her? Hej, Jeg tænkte på om her var andre her i gruppen med biler fra Rootes koncernen (Commer, Hillman, Humber, Karrier, ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. okt 2012
Visninger:
546
Varm start problemer Hej i dag var det så tid til at få hevet min fars gamle MGB'er ud af vinterhiet, den startet helt uden problemer, men e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. apr 2011
Visninger:
582
INDBYDELSE TIL KURSUS- OG TRÆNINGSLØB INDBYDELSE TIL KURSUS- OG TRÆNINGSLØB I HISTORISK PÅLIDELIGHEDSLØB I SKIVE ARRANGEMENTET ER GRATIS.. ALLE KAN D...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. jan 2010
Visninger:
493
krumtap hej jeg søger en a+ 1300 krumtap i god stand, så hvis du har sån en liggende eller kender nogen der har vil jeg rigtig ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. aug 2009
Visninger:
322
Træf i Nordvestjylland (hver onsdag) Vi mødes hver onsdag aften på det grønne område ved Vildsund Strand (ved broen mellem Thy og Mors - på Thy siden) Ha...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. aug 2008
Visninger:
723
Hei, Nordmann trenger hjelp! Dere er heldige som har en så fin internett side for oss bilinteresserte, Jeg har lagt ut min Rolls-Royce og Mustang 20...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. aug 2008
Visninger:
424
Mangler antenne til Jag'en Hey, jeg mangler en original elektrisk antenne til min Jaguar XJ6 serie 2. Ligger du inde med en eller kender du ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. aug 2008
Visninger:
427
vindus liste clips til Triumph Hey jeg mangler 10 vindus liste clips til min Triumph Spitfire Mk 4. der er vel ikke nogen der har sådan nogen liggene...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. aug 2008
Visninger:
549
Velkommen Hey Alle sammen. Så kom der en Gruppe for Britiske biler. Super at se at folk stadig ikke er gået kold i dem, selv ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. jul 2008
Visninger:
378
Fint med Britisk Gruppe! Mye bra Britiske biler, har en Rolls-Royce 1976 som kan ses her på galleriet, har tidligere hatt Triumph TR6 og Lotus E...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. jul 2008
Visninger:
548

Annonce