Forum kategorier

Opel Club

Opel Club

Medlemmer: 747
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler

Indlæser...
Sortering
Hjælp til svejsning på sportsbagpot Hey Club Opel... Jeg søger en der kan svejse et nyt ingangsrør på min Simons sports bagpot til min Opel Vectra B, da...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. maj 2011
Visninger:
752
3-vejs ventil c20let søges! Søger kraftigt en 3-vejs ventil til c20let da min fejler ind imellem. Skriv hvis i ligger inde med sådan en som i vil...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. maj 2011
Visninger:
664
Servo dur ik i tomgang Hejsa har en Vectra B som når den går i tomgang så virker servo ikke helt, den virker men tager ikke helt fat som den s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. maj 2011
Visninger:
881
Køb af astra GTC hej med jer jeg går og overvejer om jeg skulle købe en opel astra 1,8 GTC fra 2005. Håber der er nogen der kan hjælpe m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. maj 2011
Visninger:
511
syn af vectra b jeg har en vectra b 1,8 stc fra 97 jeg lige har fået kasseret til syn pga af en airbag lampe i instrumentbordet der ik ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. maj 2011
Visninger:
410
Astra F pære i varmekontakter Hej. Jeg har et simpelt spørgsmål. Er der en Opel mand der kan huske hvilken type pære der sidder i de tre varmekont...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. maj 2011
Visninger:
604
motor søges hjælp er der ikke en der kan skaffe eller har en motor til en vectra b? :) (x16xcl) det må gerne gå meget hurtigt :S
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. maj 2011
Visninger:
834
M O T træf i billund hey. hvis der er nogen her i østjylland som skal til Midtjysk Opel Team´s træf Den 7. maj i Billund og har lyst til at ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. maj 2011
Visninger:
565
Polermiddel på lister? Hej BG! Jeg har lige poleret min bil med "UltraGlozz Super polish". Men jeg er kommet til at smøre noget på de sorte li...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. maj 2011
Visninger:
1.684
gear problemer Hej Har et problem med 1 og 2 gear i min Vectra b Den vil overhovedet ikke gå i 1 gear og 2 gear skal have Et ord...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. maj 2011
Visninger:
650
hjælp til fejludmåling Hej gutter Jeg søger en der kan fejludmåle en astra g model 2005 STC med Z16XEP motor i (den samme som astra h) P...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. maj 2011
Visninger:
1.570
kadett c så er der nye billeder af min kadett c 16v , kig ind og gi en stemme og kommentar
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. maj 2011
Visninger:
729
Viskersystem?? heey BG - jeg har et lille problem med mit viskersystem, her igår besluttede jeg for at pille min enarmsvisker af og s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. maj 2011
Visninger:
1.103
Kaburator instilling Hej Alle. Er der noget på fyn som har forstand på at indstille en kaburator. Jeg har ikke meget erfaring med det. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. maj 2011
Visninger:
402
Hjælp til Opel Zafira 2.0 DTi Hey jeg står og mangler noget hjælp til at fejlfinde. Jeg har lige givet min Opel en motorvask, efter den har fået d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. maj 2011
Visninger:
1.652
MOT Traf 7/5 Midtjysk OpelTeam indbyder igen i år til endagstræf. Den 7. maj kl. 10 - 16 Adressen er: Billund Idrætscenter, ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. apr 2011
Visninger:
643
Bosch eller Valeo forlygter? Hej Opel-folk! Hvor ser jeg om jeg har Bosch eller Valeo lygter?? Jeg har bygget det sæt i med sepreat langt lys i ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. apr 2011
Visninger:
1.291
striben jylland? står og skal til fast and furious show imorgen "lørdag".. så ville gerne på striben bagefter, da jeg har hørt det er m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. apr 2011
Visninger:
616
Fair bytte? Ja ska gi 40.000 i bytte med min astra g wagon fra 05 til den astra h her. Lyder det ok? Men det måske dumt for de jo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. apr 2011
Visninger:
717
lexmaul http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1227780 passer denne lexmaul lige på min gsi med 115 hk og kan i se og alt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. apr 2011
Visninger:
641

Annonce