Forum kategorier

Opel Club

Opel Club

Medlemmer: 747
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler

Indlæser...
Sortering
Drengerøvsaften Skælskør [b]Kære Opel venner.[/b] Nedtællingen er startet til [b]Drengerøvsaften[/b] 2020 i Skælskør og planlægningen er i fuld...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. feb 2020
Visninger:
1.039
Weekendtræf ved Opel team Kongeaaen Hej Opel Team Kongeaaen holder opel træf en hel weekend fra den 30/ til den 1/9 se linket for mere info http://o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. aug 2019
Visninger:
1.002
Kodning af fartpilot Astra H. Hey Opel fans, ville lige høre om nogen her i gruppen kunne være behjælpelig med kodning af fartpilot i en Astra H? Har...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. jan 2019
Visninger:
1.891
Nyt værksted? Hej kære Opelvenner. Jeg har været et lidt langtrukkent forløb igennem med min Astra, og jeg ved ikke helt hvad jeg ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jun 2018
Visninger:
2.513
Bluetooth i Zafira B Jeg har købt sådan et sæt på ebay, monteret det og kørte så til Opel for at få det aktiveret. Men uden held, så nu e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. okt 2017
Visninger:
1.045
Olieforbrug på omega b 3.0 v6 motor Hej, håber at nogen kan hjælpe mig lidt. Har kigget på en opel calibra med omega x30xe motor. Ejeren siger bilen bruger...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. aug 2017
Visninger:
1.154
Vectra C tågelygte montering Hey folkens Kæresten har en Vectra C fra 07 som er født uden tågelygter, men det vil hun gerne have monteret. Er ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. mar 2017
Visninger:
2.784
halv gas Hej har lige fået en corsa b 1.2 16v. Fra 1999 den har stået stille et par måneder så gav den ny generator og ny batter...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. feb 2017
Visninger:
989
Ny astra til samlingen Kig lige forbi og tjek min nye Astra ud. Og giv gerne en stemme med på vejen :-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. okt 2016
Visninger:
583
Aux in Opel Vectra c Hej med jer når jeg trykker på FM/AM på mit anlæg (3 gange) skriver den aux in i info displayet men hvor sidder denne a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. okt 2016
Visninger:
2.317
Brændsrofpumpe Hejsa. Håber i kan hjælpe mig. Jeg påtænker at købe en Zafira, men kan ikk huske hvilken en af modellerne man skal vær...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. sep 2016
Visninger:
569
hjælp til hjemmeside? Fjedergummi Hej Er der nogle af jer der ved hvad tallene 70/80/90 betyder ved federgummi på denne hjemmeside? Der er gummiski...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. mar 2016
Visninger:
738
Astra F GSI kofanger på "Ikke GSI" Hej folkens Jeg er ved at montere en GSI kofanger på en Astra F GSI men jeg syntes ikke kofangeren passer særligt go...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. nov 2015
Visninger:
1.596
kofanger opel vectra b hej kan man ta kofanger fra den nye model Vectra b den fra årgang 99-2000 og sætte på den fra 96-97 hvis ja skal man br...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. sep 2015
Visninger:
1.157
CIH Turbo motor byg Hej Folkens Jeg er ved at samle dele sammen til mit næste motorprojekt til min Ascona B. Jeg har hørt at man skal...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. aug 2015
Visninger:
2.916
Hjælp Vectra c ryster mellem 100 og 130kmt Hjælp hjælp hjælp. Læs nu hele teksten inden i giver forslag :) Jeg har en vectra c som ryster i rattet mellem 10...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jul 2015
Visninger:
1.004
Weekend træf ved OTK Opel Team Kongeaaen invitere igen i år til weekendtræf. Er i klar til seje biler, godt samvær og en masse skæg og balla...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jun 2015
Visninger:
670
Installation af tågelygter på opel vectra b 1.8 fra 99 - er det lige til ? Hejsa folkens , jeg ved ikke om det er det rigtige sted jeg slår det på men nu prøver jeg ! - det gør det heller ikke n...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. maj 2015
Visninger:
1.621
1.dags opel træf ved OTK Halløjsa. Så holder Opel team kongeaaen, 1. dags træf i sammenarbejde med tegllund i vejen. det gør vi den 23/5-...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. maj 2015
Visninger:
360
Astra H OPC, køber guide/erfaring Hej. Jeg overvejer om min BMW skal skiftes ud til en Astra H OPC, men er der nogen som der har råd og vejledningen til...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. apr 2015
Visninger:
750

Annonce