Forum kategorier

Os med Calibra

Os med Calibra

Medlemmer: 49
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler

Indlæser...
Sortering
kabine Er der nogen som kunne bruge en kabine til deres calibra ? Har en komplet stof kabine med dørsider stående som bare ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. sep 2013
Visninger:
263
CALIBRA TRÆF Da jeg har påtaget mig opgaven og arrangere et træf for os der kører i calibra har jeg oprette en side på facebook hvor...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. mar 2013
Visninger:
721
c20let istedet for 2.5 v6 Hejsa, jeg vil meget gerne i kontakt med en, der har lagt en c20let i en 2.5v6 (clibra eller vectra) da jeg overvejer a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. mar 2012
Visninger:
632
Tilspændings moment plejlbolte på C20LET... Jeg står og skal til og skifte mine plejlbolte ud til nogle ARP bolte, men hvor meget skal de spændes med?..
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. nov 2011
Visninger:
697
Mangler Nogen stik Hej jeg mangler nogen stik helst alle dem der sidder bag på et Cabra/vectra Digitalspeedometer for ligger nemlig inde ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. aug 2011
Visninger:
948
Renovering af Turbo... Står og skal have renoveret min Turbo til min C20LET, nogen der ved hvor jeg kan få det gjort, og hvad er prisen ca? :-...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jul 2011
Visninger:
512
Tilspændings moment til topstykket på en C20LET hej nogen der ved hvad topstykket skal spændes med i moment, på en C20LET motor? på forhånd mange Tak :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jul 2011
Visninger:
1.138
Mangler en venstre forskærm Hejsa folkens Jeg står og mangler en venstre forskærm til min Calibra den skal være uden rust eller buler, da den sk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jul 2011
Visninger:
545
Pladedele Hejsa folkens nogen der ved hvor man kan få pladedele til Calibra? Jeg mangler A stolper og forskærme blandt andet.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. mar 2011
Visninger:
1.076
Sidespejle Hejsa folkens Jeg har købt mig et sæt originale sidespejle til min calibra da der sad nogle uoriginale uden El juste...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. mar 2011
Visninger:
735
Paneler til Calibra? Det er åbenbart meget svært at få fat i et sæt nye paneler til en Calibra nu om stunder.. har spurgt flere steder.. bla...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. feb 2011
Visninger:
559
C20Let C20Xe Dele Org. LET Forrør 500,- Org. LET køler 300,- Org. LET Udstødning hele vejen(Org. Turbo 2,5") - Kat 500,- Org. LET Blæs...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. sep 2010
Visninger:
1.105
tankmåler... hey folkens, min tankmåler på calién er stået af. nogen der ved hvor jeg kan finde en ny, til rimelige penge???
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jul 2010
Visninger:
536
Elrudemotor, anyone? :) Hey allesammen! Ved godt jeg egentlig burde benytte markedet, men det er begrænset hvor mange der sætter elrudemotor...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jun 2010
Visninger:
474
Elruder virker ikke? Hey allesammen! Jeg har et lille problem med min Calibra... Jeg ANER ikke hvad der er i vejen med den..! Mine elr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jun 2010
Visninger:
1.404
salg af calibra check min profil for info
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. apr 2010
Visninger:
493
C20LET hej har et problem med min C20LET, den starter ligeså let som den plejer, og de første 15 til 20 sekunder går den også ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. mar 2010
Visninger:
1.025
Camber i bag! Hejsa alle i kloge-åger :D Når man nu sænker en Cali så meget som jeg har gjort (80/70) så bliver Camber vinklen i b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. mar 2010
Visninger:
725
Olie slange fra blokken og til turbo Jeg mangler akut en olie slange til min calibra motor c20let da der er kommet et hul i den.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. mar 2010
Visninger:
568
Turbo på jeres c20xe motor? Har monteret en masse nyt på min calli, så nu står jeg tilbage med en org. turbo (kkk16) og tilhørende Intercooler/tryk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. feb 2010
Visninger:
769

Annonce