Forum kategorier

Chevrolet Cruze

Chevrolet Cruze

Medlemmer: 37
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler

Indlæser...
Sortering
Farvekode, hvor? Nogle der kan informere mig om hvor jeg finder farvekoden på min bil?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. dec 2017
Visninger:
1.307
Fælg data Jeg søger efter hvilke ET jeg som min og maks kan køre med på min bil. Ville have fingerne i nogle 18 eller 19" hju...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. mar 2017
Visninger:
1.181
Chiptuning af Chevrolet Cruze Diesel Halløj.. Er der nogen af jer der har erfaring med Chiptuning af Chevrolet Cruze 2,0 Diesel? På forhånd tak. Vh. Ch...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. dec 2016
Visninger:
1.328
Nye baglygter Har et par helt nye og ubrugte baglygter til at ligge, som jeg ikke skal bruge. nogen der kunne være interesseret i d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. maj 2016
Visninger:
880
Så skete det... Ja, der er vist ikke meget mere at sige end det bliver en svær omgang at redde. Der er ridser fra fordøren til bagk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. mar 2016
Visninger:
1.205
Chevrolet Cruze FARVEKODE Nogen der ved hvor / hvordan jeg finder den? Vh.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. feb 2016
Visninger:
1.330
Størrelse på pære min bil har sprunget en pære. Og jeg ved ikke hvilken fatning/størrelse det Det er den som er præcis i midten af bi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. apr 2015
Visninger:
897
Hjulbolte, hvor? Jeg skal bruge nye hjulbolte med lås om en måned eller 2. Det er M12 x 1.5. Men hvor finder man nogle i ordentl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. feb 2015
Visninger:
768
Roofrack til Chevrolet Cruze 4 dørs? Ja, hvor finder man dette? Jeg fandt for noget tid siden et på DBA, men når jeg skal bruge det er det selvfølgelig væk ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. sep 2014
Visninger:
456
Bolte eller møtrikker? Er det bolte eller møtikker der holder hjulene på plads? Jeg ved deres mål er M12 x 1.5...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jul 2014
Visninger:
659
For højt Diesel forbrug Hej. For en måneds tid siden modtog jeg min, snart 1 år gamle, Chevrolet Cruze 2,0 VCDi SW. Den startede godt ud med...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jul 2014
Visninger:
1.750
Mangler lys i skærmen Ja, videoen taler vist for sig selv. http://www.bilgalleri.dk/video/diverse_bil/55225-mangler_lys_i_skaermen Nog...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. jun 2014
Visninger:
1.179
Bak kamera Da jeg endelige har fået anskaffet mig en Cruze ville jeg selvfølgelig montere et bakkamera. Så vidt jeg kunne fors...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. jun 2014
Visninger:
861
Hej Cruze folkens nogle der ved hvad man skal gøre hvis computeren siger dæktryk kræver service i skærmen . da jeg har skfitet dæk til 18...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jun 2014
Visninger:
660
Er Cruze en fornuftig bil? Som man kan se i min profil, så har jeg tidligere haft et par biler med overskud mht. heste. De blev solgt da det ikke ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. apr 2014
Visninger:
657
Chevrolet Klubben Danmark Er nu oppe og køre. I er velkommen til at kigge forbi :) http://www.chevroletklubben.dk/forum/
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. mar 2014
Visninger:
628
LED Tågelygter ligesom Mercedes har nogle LED Lys ligesom dem jeg har på mine cruze tilsalg. nogle interreseret ??
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. dec 2012
Visninger:
1.095
LED lygter/kørelys Nogen der ved nogle steder inden for EU hvor man kan købe LED kørelys (ala Audi/Mercedes) til tågelygterne. Eller LED f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. sep 2012
Visninger:
1.947
Hej Cruze Peolpe har lige et spørgsmålet er der nogle af jer der ved hvilke pærer der sider i tågelygter , Går udfra Det er H7 passer de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jul 2012
Visninger:
483
tuning af 1,8 motoren r der nogen der ved lidt om man kan yde hk og moment på 1,8 motoren uden at man skal smide turbo eller intercooler på
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jun 2012
Visninger:
823

Annonce