Forum kategorier

Corolla sedan

Corolla sedan

Medlemmer: 15
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler

Indlæser...
Sortering
gearkasse købes Hej corolla folket. jeg står og mangler en gearkasse til min corolla, da den er begyndt at larme ret så meget at det e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. okt 2010
Visninger:
362
Anlæg i sedan Hej, er der nogen af jer der har anlæg i bilen. ? og hvordan har i evt bygget det op, skal nemlig selv igang med ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. sep 2008
Visninger:
396
4afe sætter i i venstre sving??? dette er nu min 2 corolla sedan 4afe der i et lidt frisk venstresving dør. totalt, aner ikke om det er tænding eller be...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. maj 2008
Visninger:
328
Komplet 2" udstødning Hey Hvad vil i mene jeg ville kunne være bekendt at tage for et komplet udstødningsystem fra Kat og bagud i 2" med e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. nov 2007
Visninger:
748
........... Er der muligvis nogen der kunne være intreseret i at mødes med vores sedaner????
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. maj 2007
Visninger:
451
Legalt street race på lørdag.... Hey drenge . er det nogen af jer der kommer til holeby lørdag d 31????.... Fars corolla ska udstilles der nede.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. mar 2007
Visninger:
385
Vudering af min corolla. Hey drengende.... Ska vi snart have det her sedan sjov op og køre?????:-) Jeg overvejer at sælge min prinsesse, mit ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. mar 2007
Visninger:
431
Legal street race i holeby på lolland. Hey dreneg.... Er der nogen af jeg der kommer til legel street race i holeby i år????
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. feb 2007
Visninger:
651
Fælg størrelse.. halløj.. hvilke fælg størrelser kører i med??.. alle mål.. både dæk osv og ET mål og sådan :) på forhånd tak :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jan 2007
Visninger:
650
Kommer i fra?? Hvor kommer folk fra???? Kommer selv fra lolland men flytter snart til odense..... Mener bare, vi skal jo finde d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jan 2007
Visninger:
562
Så,..... Hej drenge..... Vi skal havde fundet alle sedaner der er her inde så vi kan få lavet noget træf.....:-) go weekend.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jan 2007
Visninger:
375
Velkommen. Hey Folkens. Min hensigt med denne Klub/Gruppe er at samle alle sedan er som jeg kan finde også få arrangeret noget s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. jan 2007
Visninger:
429

Annonce