Forum kategorier

TEAM 4000

TEAM 4000

Medlemmer: 94
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler

Indlæser...
Sortering
wash world Nogen af jer der har prøvet den "nye" bilvask nede ved carsound Wash World eller som her abonnement der nede, Som kan...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. nov 2013
Visninger:
1.748
Kt-klub Sjællandsringen Så er det blevet tid til en gang kørerteknisk kursus igen. Det er anden sidste gang inden året er slut, så skulle vi ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. sep 2012
Visninger:
1.388
Japaner træf på lørdag! Så skal der sgu ske noget! Lørdag d. 7/7 (ja, her på lørdag) vil vi prøve at samle japanerfolket ved Valby hallen, o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jul 2012
Visninger:
615
sporing og just af camber hye gutter.. nogle som kender et godt sted i roskilde til at få gjort overstående på torsdag? :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. maj 2012
Visninger:
870
Træf Lørdag d. 14 Heey.. Så er der træf på Ros torv på lørdag d. 14 kl 16.00 Mere info her: http://www.bilmesser.dk/bil-events.php?id=...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. apr 2012
Visninger:
483
Komponentsæt BMW E36 Cab. Er næsten færdig med mit bmw projekt & skal have komponentsæt i bilen. Hvad mærke skal man vælge hvis sættet max må ko...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. mar 2012
Visninger:
635
En sød historie om BMW ATF ATF= Automatic Transmission Fuel=Automat gearkasse olie..... Jeg vil fortælle jer en historie om "oliereligion" fra de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jan 2012
Visninger:
4.404
BMW projekt.. Nye billeder af mit bmw projekt i fotoalbums - vil gerne have gode råd eller andet fra andre der har erfaringer med Bmw...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jan 2012
Visninger:
1.083
Stort træf Nordsjælland Hej alle. Til alle interesserede bliver Nordsjællands største biltræf afholdt af Bilmesser.dk i Hillerød Lørdag d. 10 s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. aug 2011
Visninger:
540
Hardtop BMW E36 Nogen der kan hjælpe mig med hvor jeg kan købe en Hardtop til en BMW E36 henne? til en fornuftig pris. På forhånd tak ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. aug 2011
Visninger:
1.601
Træf Holbæk Hej alle.. Så er det blevet tid til et træf i Holbæk, så vi kan få gang i den lille by igen ;) Det kommer til at fo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jul 2011
Visninger:
372
Maler søges i Roskilde området. Ja, jeg søger en der har evnerne til lige at give min nye spoiler en klat maling :D Den skal males SORT, og det er p...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. jun 2011
Visninger:
478
Ny bil Hej alle sammen... Nu har jeg haft bilen, siden Feb, og har endlige fået tid til at få tage foto osv..Så smide lige en ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. maj 2011
Visninger:
453
Kanal Roskilde søger: DHB 2011 Hey drenge (og piger?) ! Har Team4000 planer om at tage til DHB i år? Jeg søger deltagere til DHB '11 fra Roskil...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. maj 2011
Visninger:
789
EFTERLYSNING 2 DRENGE IFØRT CAPS.. 1 MEGET SPINKEL OG 1,70 HØJ 1 BUTTET FYR CA. 1,60 HØJ. ER KØRT I EN FORD FOCUS GHIA 2,0 MOD ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. maj 2011
Visninger:
745
Drive In Bio åbning d.14 april..!! Hej alle. Så er det snart ved at være tid til endnu en åbning af drive in bio i lynge. Som altid vil vi køre de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. mar 2011
Visninger:
480
Musik..... Skulle vi ikke have et en tråd til det musik vi vil anbefale andre? Jeg starter med et langt mix af minimal techno s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. mar 2011
Visninger:
478
Frisør i roskilde Nogen der kender et godt sted at blive klippet i Roskilde skal koste max 150,-kr :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. mar 2011
Visninger:
836
salt lastbiler i roskilde?? hey alle sammen... hvornår har i sidst set sådan en bandit her i byen?? :) personligt er det MEGET længe siden je...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. mar 2011
Visninger:
525
Folie"mand" søges. Ja, søger en der kan finde ud af at lægge en smule folie på min bil :) Skriv hvis det er noget i kan :) Der er tale...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. feb 2011
Visninger:
702

Annonce