Forum kategorier

Bilstereo

På forummet kan du få svar på alt vedrørende bilstereo. Hvis du eksempelvis er i tvivl om hvilket anlæg, du skal købe til din bil, så kan du bare oprette en tråd og få gode råd fra de mange kyndige brugere.
Højtalere, forstærkere, radio, subwoofer - du kan stille spørgsmål om alt vedrørende anlæg til bil lige her.

Du kan også få masser af tips omkring udskiftning af din eksisterende bilstereo. Eksempelvis hvordan du fjerner monteringskonsol, monteringsbøjler og frontplader, hvordan ledningerne skal tilkobles, eventuelt køb af adapter og så videre. Hvis du ikke har prøvet det før, kan det være komplekst at skifte bilanlæg, så du kan med fordel søge informationer på forummet, inden du påbegynder udskiftningen. Så sikrer du også, at du ikke skader din nye bilstereo via forkert montering.

Der er desuden mange spørgsmål, der kan trænge sig på inden købet - skal det fx være autostereo med bluetooth? Skal der være USB-indgang? Skal det være Alpine, Pioneer, JVC, Blaupunkt eller noget helt femte? Få svar på alle disse spørgsmål her på forummet.
Hvis du finder ud af, hvilken bilstereo du skal ha’, så kan du med fordel kigge forbi markedet og tjekke udvalget - der er mange penge at spare på de brugte bilanlæg.
Læs mere

Indlæser...
Sortering
Transmitter til bil Hej Allesammen Jeg har købt denne transmitter https://www.thansen.dk/elektronik-mobil/mobiltilbehor/apple/iphone-4...
Bilstereo
Oprettet:
1. okt 2016
Visninger:
5.076
Mangler en der kan installere højtalere +anlæg i en e34 Som overskriften siger mangler jeg en der kan installere højtalere + anlæg i min e34. Du er dygtig, du har gjort det fø...
Bilstereo
Oprettet:
1. nov 2014
Visninger:
1.486
BMW 528i e39 Radio med cd-box - USB-MP3 Hej venner og alle de andre :) Jeg har en sommerbil med Original Business Radio/bordcomputer/Kasette afspiller og cd...
Bilstereo
Oprettet:
7. jul 2014
Visninger:
1.875
Naviskærm BMW E46 Hej! Jeg er i tvivl om det kan lade sig gøre at smække sådan en skærm i min bmw e46 320i fra 1998: http://www.dba.d...
Bilstereo
Oprettet:
3. apr 2014
Visninger:
639
Ny radio til BMW E34 Hej, Den gamles BMWs radio er stået af og han har fødselsdag så vi havde tænkt at købe en ny radio til den. Har fundet...
Bilstereo
Oprettet:
19. jan 2013
Visninger:
554
billig anlæg til skrot bil. har en nissan primera jeg duller rundt i indtil jeg får min bmw tilbage. men mangler lidt anlæg til den, som skal lyde ...
Bilstereo
Oprettet:
8. jul 2009
Visninger:
1.092

Annonce