RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tårnstiver
  • #1   10. aug 2013 http://en.wikipedia.org/wiki/Strut_bar



  • #2   10. aug 2013 en tårnstiver er til at afstive karossen, således at en bil styrer bedre rundt, specielt i sving. karossen er jo kun punktsvejst, og en tårnstiver er med til at give en øget stabilitet.
    skal du have et seriøst banemonster, så skal du ikke blot nøjes med tårnstiver, men fuldsvejse karossen, samt et komplet bur giver også øget stabilitet, specielt hvis det er svejst i, og ikke blot boltet smiley


  • #3   10. aug 2013 Hvis du sammenligner bilen med en tom leverpostejbakke: Den er langt mere stabil, med en pind eller to på tværs - især når det går hurtigt rundt i svingene smiley

  • #4   10. aug 2013 I min gamle astra var en tårnstiver ren gevinst: med en tårnstiver kunne jeg tage svingene / rundkørslerne langt hurtigere end hvis jeg kørte uden = jeg sparede diesel og ikke mindst tid, til at komme op i fart igen...

    De af Jer der har prøvet en 1,7 diesel uden turbo ved hvad jeg taler om, høhø


Kommentér på:
Tårnstiver

Annonce