Mac Johns Highsport kvalitet?? {{forumTopicSubject}}
Hej bilgalleri, har kigget efter en gevindundervogn til min golf 3 vr6.
Jeg har haft ringet til Til NV-autodele, for at høre på deres Fk Highsport, de frarådet mig den faktisk, da de havde haft problemer med den. De anbefalet så :
http://www.nv-autodele.dk/shop/gevindundervogn-golf-314p.html
Jeg ringet så lige til Auto-butikken, for at høre dem, hvad de sagde til deres FK highsport, de sagde lige det samme, at de ikke ville anbefale dem, for det gik op og ned med dem, nogen var gode, andre lige til at smide i havnen. De tilbød mig så
http://www.auto-butikken.dk/shop/supersport-black-evolution-11973p.html
Hvad havde i valgt? eller havde i valgt en hel 3?
På forhånd tak, håber på mange meninger og svar.
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 162 Svar: 1.885
Der hvor hun boede, var vejene ikke de bedste mht. huller og lapper, og hun gik måske ikke nær så meget op i at undgå disse, som jeg gjorde. Men i hvert fald, så gik der ikke mange måneder, inden den hang væsentligt mere i venstre bagstøddæmper, end da hun overtog bilen. Den var færdig. Altså ca. to et halvt år efter montering.
Det kan have været uheldigt, jeg ved det ikke.
Når dét så er sagt, så var den meget behagelig at køre med, af en undervogn til ~3.000 kr at være. Kunne ikke mærke nævneværdig forskel, fra da jeg afleverede bilen med 60/40 sænkningsfjedre, til jeg kørte derfra med gevind.
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 7 Biler: 5 Emner: 11 Svar: 56
mar 2012
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 52 Svar: 246
Arne : hva vil du så anbefale? til 3500kr?
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 162 Svar: 1.885
Og som sagt, så kan det have været et uheld der gjorde at den ene af dem døde, det ved jeg ikke. Er heller ikke sikker på om det var støddæmper eller fjeder der gik.
Men alt i alt var jeg godt tilfreds da jeg havde bilen, for det er jo ikke en dyr undervogn.
Når det så er sagt, så er det nok med gevindundervogne som med så meget andet. Man får nok hvad man betaler for. Så hvis du har 3.500, så havde jeg måske valgt den fra Supersport. Kan se den normalt koster 6.000 hos dem, så det kan jo være det er en rigtig god undervogn der bliver kørt lidt tilbud på Uden at vide det, dog.
mar 2012
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 276 Svar: 3.762
Hellere noget kvalitet for en smule ekstra end sådan noget der..
Både eibach og bilstein er ihvertfald gode til det med affjedring Om de er de bedste ved jeg ikk, men er de lidt i mine øjne..
mar 2012
mar 2012
Mac Johns Highsport kvalitet??