{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Mac Johns Highsport gevind. Ok? {{forumTopicSubject}}

Hey

Er kun et par klik væk fra at købe sådan en undervogn til min Passat 3B. Så vil lige have et par meninger inden jeg bestiller. (Så jeg venter nok til i morgen...)

Er der nogen der har erfaring med præcist denne undervogn? Er den for hård, eller hvordan?

Bilen skal ikke skam-sænkes, da det er kæresten der har den i hverdagene. Så det er slet ikke fordi den skal skrues helt i bund. Regner med en 60/40 sænkning.

Tror I det vil blive helt ulideligt at køre med?

Venlig hilsen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mac Johns Highsport gevind. Ok?
  • #1   24. sep 2010 Jeg har samme undervogn på min golf 4, og den er lige hård om du sænker den i bund eller 40 mm. Hvorfor ik bare købe nogle fjedre der sænker 40 mm?

Om den er for hård er jo en smagssag, men du kan mærke alt der er på vejen hehe.

• #2   24. sep 2010 Nårh, okay. Lyder ikke så positivt smiley .. Men kan såmænd også mærke alt på vejen som det er nu, men den er nok ikke så stiv som med en gevind.

Jamen jeg er træt af fjedre. Har ikke været tilfreds med de sidste to jeg har haft på. Mit nuværende 60/40 er skævt. Og det gider jeg bare ikke mere smiley

• #3   24. sep 2010 Jeg er fint tilfreds med den, billig undervogn der bare virker. En anelse hård men det er godt nok til mig.
    Så syns jeg da bare du skal købe den, den koster jo heller ik alverdens.

• #4   24. sep 2010 Jeg er på dagpenge, så har heller ikke alverdens at gøre med smiley .. Er bare så træt af min skæve bil, at nu skal der fandme ske noget smiley Men tror da også bare jeg prøver.

Tak

Kommentér på:
Mac Johns Highsport gevind. Ok?

Annonce