Eftermonteret LED baglygter {{forumTopicSubject}}
Har fået købt nogle LED baglygter til min Citroën Xsara, men har et lille problem, som jeg skal bruge noget hjælp til..
Når jeg tænder lyset, så lyser den højre lygte svagere, end den venstre, samt den miderste stoplygte (Også LED) lyser også med, uden der er trådt på bremsen, og når der så bliver trådt på bremsen, er forskellen i styrken på baglygterne, så lille, at man knap kan se at der bliver trådt på bremsen..
Men hvis jeg så sætter den originale baglygte på, i en af siderne, så virker det fint, på den ene lygte der stadig er sat til? Altså, så stopper den miderste stoplygte med at lyse, og forskellen i styrken, er markant bedre, så man faktisk kan se man bremser?
Er dette fordi jeg har for lidt modstand på min lygtekreds? Og i så fald, hvordan løser jeg problemet, så det hele kommer til at virke optimalt? Er det montering af modstande? Diverse steder? Og hvor? Dog er der modstandsbokse i lygterne, så det bør vel egentlig virke?
(Kører også med LED nummerpladelys, og positionslys, hvis det gør en forskel (Det er alligevel 20w der forsvinder der))
Tak på forhånd.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Eftermonteret LED baglygter