{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Mr.DontGiveAFuck .
Mr.DontGiveAFuck .
Biler: 2 Emner: 13 Svar: 151

Hjælp til pris og Anbefal af steder.. {{forumTopicSubject}}

har en BMW E36 coupé som har set sine bedre dage og nægter at sælge den, -
- skal have lavet et "bredt clean look" på den og stort set alt skal laves om igen da den tidligere ejer af den har været SÅ FUCKIN GLAD FOR SPARTEL, at du ville tro det var løgn hvor megen mængde der er blevet slebet af,
- det drejer sig om svejsning af bagklap hvor der skal en plade i så den får et fladt og glat look, bredere skærme til brede dæk bagpå og så de passer til bagkofangeren, så noget pladeværk fra bagskærm til dørkant så den virker bred at se på, kølerhjælm skal svejses til grillen og fra grill og ud til kant af hjælmen kommer bad eyes looket, dørhåndtage svejses så dørene bliver glatte, og forskærme skal lige rulles en anelse så fælge ikke rager udover, Bilen skal se ud som før bare uden fejl på fejl, kan ses i galleriet.
- nogen som kan sige hva det sådan ca koster og hvor filan jeg kan henvende mig til proffer som har arbejdet med sådan noget før smiley tak på forhånd

- dumme kommentarer som sælg den osv ignoreres, er seriøs om min lille skat !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til pris og Anbefal af steder..
  • #1   17. aug 2015 Hvor du kan få det lavet har jeg ikke så mange forslag til mere, men der findes garanteret en dygtig pladesmed der kan lave det. -Om han så vil er noget andet, for det ruster som regel med tiden.

Et budget med maling tror jeg du skal have på en 25-30000 Kr. alt efter hvor meget der skal males. Der går hurtigt nogle timer med svejs, slibning osv osv.

• #2   17. aug 2015 Det vil nok være bedre og billigee at købe et velholdt eksemplar, der ikke er fusket og så flytte de gode dele over på fra din gamle smiley

• #3   17. aug 2015 Skal den også males bagefter..
    Men dette er ingen dum bemærkning. Men kan en bil klare sådan en omgang. eller har du bare penge nok til at smide ud på noget der ikke stiger i værdi med de modifikationer du ønsker...

• #4   17. aug 2015 Ja den skal males bagefter og det er der styr på smiley
    Kan sige så meget at jeg er ligeglad om jeg skulle smide 40kg i den, bare den ville ligne sig selv igen, bare med en lille snert af en special lak smiley det var nu bare om der var nogen bestemte der udfører styling projekter for en og kunne få det brede look realiseret for mig, for det er en skide fin 93' med intet rust i og ikke gennem kneppet som nogen ville sige det. smiley

- BTW er det en bil der ikke bliver solgt i den nærmeste fremtid, så om værdien ikke stiger betyder ikke det store for mig, det bliver min sommer/søndags bil smiley

• #5   17. aug 2015 Ole b har du været inde og se den ???? Den er ikk fusket med! Detvar bare ringe lavet det arbejde på den ....

• #6   18. aug 2015 Hvis du vil smide 40g i den er du godt tosset - du kan jo få en der er gejlet og stylet smidt i nakken til det halve.

• #7   18. aug 2015 Ole B eller Ole luk øjet ! Luk ...
    - går udfra siden du ingen bil har herinde, at du kun er her for at være en flab og komme med råd som du ikke engang selv har råd til. Evt en der er ikke har forstand på det emne her fis ud eller du bliver meldt til admin !
    Den eneste tosse her er dig som følger og kommenter på noget du tydeligvis ikke aner en kæft om,

Kommentér på:
Hjælp til pris og Anbefal af steder..

Annonce