{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TA TECHNIX luftundervogn
  • #1   17. apr 2016 Jeg har selv lige købt en Ta technix luft undervogn til min, har dog ikke været den monteret endnu, men glæder jeg mig meget til smiley

• #2   17. apr 2016 okay. tror nemlig os jeg vil købe sådan en. vil du ikke skrive når du får den monteret om det er noget ved:D

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #3   17. apr 2016 Hvad jeg ville fortrække ?
    En G.A.S. undervogn. Har hørt mest positivt omkring dem modsat T A teknix

• #4   17. apr 2016 okay.

• #5   17. apr 2016 Jo kan jeg sagens Michael, kender flere der køre med dem, som er helt tilfreds, mit sæt er dog med en 19liter tank

• #6   17. apr 2016 okay tak smiley

• #7   17. apr 2016 Smid lige en PB Så kan jeg finde dig igen smiley

• #8   17. apr 2016 Smid lige en PB Så kan jeg finde dig igen smiley

• #9   17. apr 2016 G.A.S er jo ret kendt i den verden, men de koster. Kender en der har det på en Golf 4. Gav han lige godt 20 jern for. TA Technix derimod, forbinder man med det billigste skrammel, i hvert fald når det kommer til gevindundervogne.

• #10   17. apr 2016 men ja pris og kvalitet smiley

• #11   17. apr 2016 Ta er noget billig hø slør i fjeder de kan ikke sænke nok dårlige puder og du skal sikkert også give 11 13 tusinde for den! Du kan sagtens få en komplet gas v2 hjem med det hele til 15 tusinde! Helt klart en gas de par tusinde er fuldstændig ligegyldigt når du er igang kvaliteten på en gas er bare det bedre! Kender flere der har kørt med ta og de syntes det er noget være lort! Kunne aldrig selv få mig til at købe sådan en pga 2 3 tusinde kroner!

• #12   17. apr 2016 jeg ville tage en gas og gerne en v2... er ikke fan af TA satte en på min kammis golf 1 syntes godt nok den er hård og køre med også bortset fra det har der været en masse problemer med uætte ventiler taber tryk og lukker tryk ind i undervognen, så var der et defekt trykur der ikke måler på den ene kreds også var overtryks ventil i tanken utæt så den kunne slet ikke kommer op på det tryk den skulle... jeg ville hellere smide lidt mere for og få noget bedre kvalitet.... ved ikke hvad pris forskel er på v1 og v2 men en hårdjusterbar undervogn er guld værd hvis du gerne vil have lidt komfort justering og køre mange km

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #13   18. apr 2016 Der var et indlaeg for en uges tid siden med en der havde en 2 aar gammel TA der var saa defekt at den skulle repareres for mere end den var vaerd...Og han havde allerede brugt penge paa reperationer tidligere.
    Traaden slettede han igen,da han ville af med den...
    Har endnu ikke hoert om nogen der var glad for deres TA,som de andre siger saa koeb en GAS,det bliver meget billigere i den sidste ende.

• #14   18. apr 2016 RSP 36 så kommer den første person så. Jeg er mere end ganske tilfreds med min TA Technix undervogn, og nu har jeg haft den på i over halvandet år og pendlet over 180 km om dagen i det halvandet år. Og det eneste jeg har haft problemer med, er at der var et relæ der brændte fast. og så en fejlmontering der resulterede i at en gummigennemføring hoppede ud og sled hul på en slange(men det har jo intet med kvaliteten at gøre).

• #15   18. apr 2016 Andreas r
    Rsp er langt fra den eneste

• #16   19. apr 2016 Hej Michael!

Jeg antager, at det er til din Jetta, du vil købe luftundervogn til.

Når det kommer til luftundervogne hænger pris og kvalitet sammen.
    Du får altså, hvad du betaler for smiley

TA Technix er en funktionel undervogn, men kan ikke sænke tilsvarende som andre producenter kan. (Deriblandt kan nævnes G.A.S., HPS, HP Drivetech, Airdynamiks mfl.)

Til TA Technix'en kan der tilkøbes en forbedret styring fra G.A.S. for yderligere 2000,-, så levetiden på denne øges markant.

Samtidig kan der tilkøbes et "dropkit" bestående af andre tårnlejer & topplader, således at bilen vil kunne sænke yderligere 30-40mm.

Du kan se andre muligheder på flg.: link:
    http://thesuspensioncompany.dk/936-luftundervogne

Vi har tidligere sænket en Jetta MK5 med G.A.S. V1.:
    http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/stylingprojekter/172488-vw_jetta_mk5___airrideluftundervogns_projekt_

Hvis du har nogle spørgsmål, skal du være velkommen til at skrive. smiley

Kommentér på:
TA TECHNIX luftundervogn

Annonce