{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.533 visninger | Oprettet:

TA TECHNIX luftundervogn GO eller NO GO {{forumTopicSubject}}

Godaften allesammen..

Overvejer luft på min Audi a6 4f, og jeg er faldet over ta TECHNIX som ser okay ud og er billig. Grunden til det skal være luft i stedet for min rustfri gevind er At den skal til og køre med campingvogn. Vil ikke ofre 20-25.000kr på luft så er vi blevet enige om og købe en anden bil istedet.. Så spørgsmålet er dur de luftundervogne og hvordan fungerer manuel styring osv ?? Er helt ny på luft-banen, har altid kørt med gevind. Håber på lidt hjælp

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TA TECHNIX luftundervogn GO eller NO GO
  • #1   5. jun 2016 følger med da jeg selv lige har kigget på sådan en smiley 13.000,- på eBay til Passat 3bg

• #2   5. jun 2016 det lort billige dæmper 4 jernstænger giver bedre komfort også bliver dæmper hurtigt utætte som alle andre billige undervogne, og så er kvaliteten på ventiler til luft delen helt i bund. min døjede meget med det da vi satte en på hans golf 1 overtryksventil var pisse utæt, ventilerne til luft puderne var pisse utætte hvilket gav resultatet af bilen enten stod og hævede sig når den var sænket eller stod og sank når den var hævet, også virkede tryk uret ikke på den ene kreds... jeg vil hellere give det sidste også få en gas undervogn på med kvalitets dele jeg tror det spare en for rigtig meget arbejde i den sidste ende.

• #3   5. jun 2016 ku man eventuelt selv finde nogle ventiler at sætte i? bare bytte dem ud inden man sætter det til smiley

• #4   5. jun 2016 Okay syntes bare gas er dyre.. Så handler jeg nok bil og smider det sidste der istedet..trælS de er så ringe

• #5   5. jun 2016 ja ventiler kan self købes fra alt i muligt andet styringer og bygges på.

• #6   5. jun 2016 gas er dyrt ja men jeg tror ose det er det bedre jeg ville ihvertfald være træt af og kaste så mange penge efter en undervogn hvis det alligevel viser sig dæmper er piv utætte komforten er i bund osv. inden for 1 år eller 2 og især hvad det er på en hverdags bil eller som bil der skal køre mere eller mindre hverdag så ville jeg hellere smide de 5-10.000 mere efter det også få noget der bare køre. Det er min megning ihvertfald

• #7   5. jun 2016 Det er også min holdning, derfor jeg oprettede emnet. Vi overvejer og handle ny bil istedet for at ofre så mange penge på Audien

• #8   6. jun 2016 Havde en TA undervogn på min tidligere seat leon, har aldrig haft problemer med lækager eller lignende, hverken sommer eller vinter smiley

• #9   6. jun 2016 Hej Morten! smiley

Vi har været en tur forbi produktionen af deres luftundervogne, og har set med egne øjne, hvordan deres luftundervogne bliver produceret.

Dæmperne til deres luftundervogne er tilsvarende til deres gevindundervogne smiley

Når det kommer til luftundervogn hænger pris og kvalitet sammen.
    Altså man får, hvad man betaler for.

Vi sælger en del TA Technix luftundervogne, og til 9/10 sælger vi en opgraderet styring til dem for yderligere 2000,-

Selve opgraderingen består af:
    - Andre ventiler, større slanger, større fittings, bedre vand udskiller osv. Generelt er komponenterne bare generelt bedre kvalitet, hvilket forlænger den samlede levetid på sættet.

Bælgene til TA Technix er næsten identiske med G.A.S., så den eneste store differens ved en opgraderet TA Technix & G.A.S er dæmperne, samt de materialer som undervognen består af. smiley

Hvis du har nogle spørgsmål, er du velkommen til at stille dem, så besvare jeg dem med glæde smiley

Kommentér på:
TA TECHNIX luftundervogn GO eller NO GO

Annonce