{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

Hjælp til bestilling tysk hjemmeside. BMW F30 {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skal købe sænknings fjedre til min bil , og har fundet frem til at det er billigere at bestille fra Tyskland . Men mit tyske er ikke det bedste , og tør ikke selv bestille noget , hvis jeg kommer til at bestille forkerte varer og så skal rode med tilbagelevering osv.. Derfor håber jeg der er en venlig sjæl , der vil hjælpe mig .

Bilen er BMW F30 320D fra 2013. Sænkningsfjedre skal være 30mm foran og 25 bag ..

Du kan evt sende mig direkte link til hvorfra jeg skal bestille .. Bare det er rette produkt og passer til bilen..

Går udfra ebay er det bedste sted at bestille fra..
Håber nogen kan hjælpe..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til bestilling tysk hjemmeside. BMW F30
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #1   4. jul 2016 Gå ind på den engelske ebay, lav din søgning, og så kommer fjedre osv frem smiley
    "Bmw f30 lowering"

Det kan let være billigere at bestille derhenne, end i tyskerland + Tyske forhandlere får også deres annoncer slået op derinde

• #2   4. jul 2016 Gå ind på sportfahrwerk-billiger.de og indtast din bils data, så kommer der et hav af løsninger. Plejer at være billigere end ebay, med få undtagelser

• #3   4. jul 2016 Det er bare igang mit tyske er kun blevet bedre efter 4 år på eBay

• #4   4. jul 2016 Er inde på sportfahrwerk-billiger.de . Hvilke mærke er bedst ? Einbach eller K & N ? Hvad er Achslast in kg ? Det er forskelligt fra den ene til anden..

• #5   4. jul 2016 Begge er fine. Men du mener nok H&R, K&N er luftfiltre. Eibach leverer sænkningssæt til flere bilfabrikanter, som så sælges som originale. Du går ikke galt i byen, med hverken Eibach, H&R eller Vogtland. Achslast er belastning pr. aksel. Vorn betyder forende, og hinten betyder bagende. Du skal bare købe den der sænker det du gerne vil have, og så det mærke du ønsker, alle fjedrene er lavet til din bil, hvis du da ellers har indtastet din bil med den korrekte motor og model osv.

• #8   4. jul 2016 Er kommet lidt i tvivl med bestilling . For kan læse der findes pro kit og så en der hedder sportline . Hvad er forskellen ?

Takker jer alle for jeres hjælp. smiley

• #9   5. jul 2016 Eibach Pro Kit, er den undervogn der kun sænker ca. 25mm (som i nogle tilfælde næsten ikke kan svare sig, alt efter hvilken bil det er til)
    Denne undervogn sælges også som OEM sænkningssæt, ved div. forhandlere.
    Meningen med Pro Kit undervognen, er en konservativ sænkning, samtidig med at den normale komfort opretholdes, og sliddet på de org. støddæmpere er minimalt ift. de originale fjedre.

Eibach Sportline sænker ca. 40mm, og optisk plejer de at være den bedste løsning. Men samtidig KAN de belaste de org. støddæmpere mere, da de kommer udenfor deres optimale dæmperområde, men det er især et problem, med billigere biler, hvor støddæmperne er i dårligere kvalitet.

På en BMW, ville jeg personligt vælge Sportline, da kvaliteten på støddæmperne plejer at være god, og Sportline vil som regel, give en noget bedre/pænere sænkning.

Men prøv eks. at google BMW F30 Eibach Sportline og/eller Pro Kit, så får du en idé om, hvad du kan forvente, der er masser af billeder hvor du kan se forskellen.

Husk at du skal have lave en firehjuls udmåling, og evt. sporing, uanset hvilken du vælger. Du skal gerne køre et par uger, efter montering af fjedrene, inden du får dette udført, da fjedrene lige skal "sætte" sig

• #11   5. jul 2016 Du burde ikke få nogle problemer med det Eibach Pro Kit. Det er ikke nogen voldsom sænkning, så bare rolig

Kommentér på:
Hjælp til bestilling tysk hjemmeside. BMW F30

Annonce