{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

Kvalitet på Thansen fælge {{forumTopicSubject}}

Hej allle BG freaks smiley

Jeg har lagt mærke til at forummet bliver bombarderet med de samme spørgsmål omkring Thansen's fælgprogram. Kvalitet ? Dæk osv. ?

Derfor har jeg nemlig talt med en person, som er ansvarlig for import og salg af deres fælge.

Efter en længere snak med ham, fik jeg at vide at alle deres fælge er godkendt og E mærkede, og af samme kvalitet som andre fælge i prisklassen under 15-20k. Thansen står inde for at de ikke fejler noget.

Fælgene er kun billigere end andre, fordi de har købt et meget stort parti hjem. Hvis de havde købt hjem i mindre partier havde de fælge som pt. er på tilbud til 7999,- havde kostet over 10000,-

Mht. Roadstone dækkene som de bliver solgt med, er det ikke kvalitetsdæk. Men de har valgt dem udfra den lave pris, samt at gummiet er lavet med en hård belægning. Dvs. de støjer mere end andre dæk, men holdbarheden er bedre end mange andre (dyrere) dæk.

Jeg skriver ikke dette indlæg for at forsvare Thansen på nogen måde, men for at komme med svar på de spørgsmål som mange ligger inde med.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvalitet på Thansen fælge
  • #1   31. jul 2006 Jeg kører med T-Hansen fælgene, og jeg er YDERST tilfreds. ingen problemer overhovedet.

• #2   31. jul 2006 Jeg har også billige thansen fælge...Og er fandeme glad for jeg ikke har fyret 10K af på fælge...!!!

Syntes det er træls thansen har fået sådan et dårligt ryg..

• #3   31. jul 2006 Rart nok at få på plads, jeg har nemlig overvejet dem, for synes egentlig nogen af dem er fede nok.

Havde bare hørt rygter om at de bliver skæve hvis man køre i et hul eller lign.

Tak for indlæget

Mvh Martin

• #4   31. jul 2006 Det hjælper ikke ret meget at skrive disse ting herinde. Folk har deres foredomme, og sådan er det bare... Jeg kan godt se fidusen i det, for de kan nemlig godt købe sådan et kæmpe lager ind af forskellige fælge. Og self giver det bonus i sidste ende.

Men har der været et problem med fælg fra th, så er der altid. Man kan ikke lave om på folk. Det er jo "plat" hvis man køber fælg fra th, hvis man er BG-Bruger, sådan synes jeg har hørt fra mange brugere. Dårlig kvali osv... Og hvor de kan svines til. Hehe... Helt vildt!

• #5   31. jul 2006 Men personligt synes jeg ikke det er plat, for de er da fede i det hele taget..!!

• #6   31. jul 2006 Det skal lige siges at efter at have talt med den flinke mand bestilt jeg Arospeed RS GT i 18" til 7.999,-

• #7   31. jul 2006 Kald mig naiv, men jeg har det princip at jeg ikke køber autodele i den butik, set i et lidt større perspektiv end fælgene og andre af deres "topprodukter" så er kvaliteten generelt Langt under min standart.

• #8   31. jul 2006 Mikkel J: Der vil jeg give dig helt ret, jeg kunne aldrig finde på at købe reservedele ved Thansen, men indlæget er blot skrevet for at svare på de MANGE indlæg der har været omkring deres fælge.

• #9   31. jul 2006 Mads J, det er da også helt i orden indlægget slet ingen kritik af det. Deres fælge er da også pæne, men for mig der er hjul en den ting der forbinder bilen med vejen, og den væsentlige ting i den sammenhæng det er nu engang dækkene.. Fælget er nu engang en pyntegenstand, og jeg ville ikke synes det var særlig fedt at "pynte" min bil med noget et produkt som alle ved hvor er købt, alle kender prisen på, og som 50% af alle 18 årige knægte har

• #10   31. jul 2006 har så tilgengæld en kammi som arbejder i en af deres butikker og han siger de er 2 sortering, ogf nogle af de nye fælge som han sælger bliver solgt med 3 rækker vægtklodser på... hmm, gad jeg da i hvert fald ikke købe

• #12   31. jul 2006 Mikkel J - Jeg kan give dig ret i mange af tingene. men der med om folk kender prisen??

det er jo bare et klik på det kendte internet, og du har en pris?

• #13   31. jul 2006 har bestemt ikke noget mod thansen...
    og om deres fælge bliver skæve ved at køre i en hul eller lignende.. det er der vist ingen fælge der kan holde til.... om de er fra thansen eller ej....
    nu kan fælgene hos thansen jo også købes med mere "fornuftige" dæk......

Kommentér på:
Kvalitet på Thansen fælge

Annonce