{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Montering af BMW"
Montering af træk BMW E61
Nogen der har erfaring i det? Har fået monteret et aftageligt træk og mangler bare el tilslutningen, hvordan er sværhedsgraden i det?
Nogen der har erfaring i det? Har fået monteret et aftageligt træk og mangler bare el tilslutningen, hvordan er sværhedsgraden i det?
Skrevet af: ..S.. - 7. apr 2017
Montering af turbo. BMW.
Overvejer lidt at bygge min e36 325i op med turbo. men hvor meget kræver det sådan helt præcist på sådan en m50b25 motor? ikke nogen vild turbo forresten.
Overvejer lidt at bygge min e36 325i op med turbo. men hvor meget kræver det sådan helt præcist på sådan en m50b25 motor? ikke nogen vild turbo forresten.
Skrevet af: •Knudz • - 9. nov 2010
Spar penge på din forsikring
Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
Bag i sidder e34 sæderne som sådan ikke fast i noget, så med nok tilpasning, og en måde at "låse" dem på, så kan det måske også lade sig gøre.
Men hvorfor?
Desuden har en bora vel airbags i sæderne, og der ville det være ulovligt, da du ikke må fjerne sikkerhedsudstyr..
Og om det overhovedet er lovligt at gøre selv om den ikke skulle have dem skal jeg være uvist
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 11 Emner: 4 Svar: 2.398
apr 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
Montering af BMW E34 kabine i vw Bora