{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af træk BMW E61
  • #1   8. apr 2017 Jeg havde engang en v70 uden træk.
    Jeg hentede det hos en hugger for 500kr, incl stik.
    Stikkende sad på karossen bag dækkenet i venstre side af bagagerummet, og jeg vil tro at de i din, er koplet sammen med en af baglygterne (mest sandsynligt ventre.)
    Jeg tror det er plug and play på din også, så ret nemt.
    Husk at give gummiproppen, som løber gennem karossen en ordentlig gang smørre-silikone før du arbejder med den, de kan blive møre.

• #2   8. apr 2017 Den skal helt sikkert kodes før det virker.

• #3   8. apr 2017 Ikke hvis det løber over en allerede eksisterende kreds, så er der jo forberedt til at du kan trække den ekstra strøm.
    Nu ved jeg jo ikke om S har købt bilen fra ny, men da bilen blev solgt 1. gang, har køberen jo besluttet om der skulle træk på eller ej, og det bliver jo så bare monteret og tilsluttet hvis køberen vil have det.
    På min v70 fra 2007 var der ingen kodning mv. for kredsen var der allerede.

• #4   8. apr 2017 Men din er en Volvo - og det er en BMW der spørges til smiley

Men never mind - vi kan da bare sige at der ikke skal kodes så....

• #5   8. apr 2017 Den skal faktisk ikke kodes den udgave jeg har købt, noven af dem skal.

Det ikke bare plug and play.

Der skal kobles på bremselys og Canbus også en mere, som jeg tror er baglys

• #6   8. apr 2017 Hmm... Min e61'er skulle kodes.
    meld gerne tilbage om det lykkes uden at kode den.

• #7   8. apr 2017 Jens B - det er jeg sgu godt klar over - Pasta eller spaghetti. :')

ALLE can bus systemer i europæiske producerede biler kommer fra Bosch, dog kan der være forkel i hvilket net de forskellige bilfabrikker vælger at købe.
    I min verden giver det ikke mening ikke at forberede til træk.
    Det koster næsten ingen ting, så derfor kunne jeg simpelthen ikke forestille mig, at BMW ikke brugte de skide 20kr på at få lavet den kreds klar som standard. Men det kan jeg jo så forstå at de ikke gør.

Du kan se hvad jeg selv havde at gøre med på mit Bosch can bus system.
    To stik, et til can bus systemet, og et til talerstikket. bum bum - ingen kodning.

profilbillede
  • #8   8. apr 2017 https://www.youtube.com/watch?list=PL_aV82XsmEdzX_ZcK2fOKT8L3jQZMeGNP&v=mNhC5HaxZNw

Det er den model her, min er godt nok en E61.

Kan ikke se hvad det er han kobler ind på ved 2:23, kan ikke få det til at give mening at koble på det ene blinklys smiley

Kommentér på:
Montering af træk BMW E61

Annonce